Misschien moet je ook niet in de douche FOKenquote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
Het regent hier echt al een paar uur non-stop. bij jullie ook?
Ja echt vies. En ik moet zo naar buitenquote:
Doe jij dat wel eens elan. Ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ook niet in de douche FOKen
doei tjackaquote:
Gewoon binnen blijven ja tochhhquote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vies. En ik moet zo naar buiten
[..]
Doe jij dat wel eens elan. Ik niet
[..]
doei tjacka
Kan wel met mijn telefoon alleen werkt touchscreen dan nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vies. En ik moet zo naar buiten
[..]
Doe jij dat wel eens elan. Ik niet
[..]
doei tjacka
Nee ik ga zo naar een vriendin toe en daar eten. Vorige week bij haar gegeten en toen kreeg ik een bakje met restjes mee die ik mocht eten omdat zij toch naar haar ouders ging. En gisteren heb ik gekookt en vroeg ik of ze samen met mij de rest wil op eten, aangezien ik voor meerdere dagen kook.quote:
Samen eten is leuuuuuuuuuuuuuuuuk. Samen koken ook?!quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga zo naar een vriendin toe en daar eten. Vorige week bij haar gegeten en toen kreeg ik een bakje met restjes mee die ik mocht eten omdat zij toch naar haar ouders ging. En gisteren heb ik gekookt en vroeg ik of ze samen met mij de rest wil op eten, aangezien ik voor meerdere dagen kook.
Wat een leuk dagboekverhaal
Oh mijn telefoon kan dat niet dus als ik douche ben ik helemaal zennn zonder mobielquote:Op maandag 25 april 2016 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel met mijn telefoon alleen werkt touchscreen dan niet
Wanneer ga je beginnen bij Ikea als ze je aannemen
Oke dat is al bijnaquote:Op maandag 25 april 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mijn telefoon kan dat niet dus als ik douche ben ik helemaal zennn zonder mobiel
Midden juni denk ik. Dan heb ik zomervakantie![]()
Jaa en ze woont echt 600m hiervandaanquote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Samen eten is leuuuuuuuuuuuuuuuuk. Samen koken ook?!
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werkenquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke dat is al bijna
Zou je niet weer terug naar Subway willen dan?
hehehehe ja dat klopt wel jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa en ze woont echt 600m hiervandaan
Samen koken mehhh, ik vind koken al niet zo heel leuk. En als je samen kookt dan doet eentje bijna niksMaar het is wel gezellig ja, beetje kletsen enzo
gewoon oude kleren dragen en douchen als je klaar bent met werkenquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werken![]()
Of op terras on bediening dan.quote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werken![]()
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon oude kleren dragen en douchen als je klaar bent met werken
ik stink ook altijd als ik gewerkt heb
quote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Of op terras on bediening dan.
Jij lijkt me echt zo'n horecameisje wel.
ik kom niet vaak in de subway, maar waar ruik je dan naar? Is toch geen frituur oid of wat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassen
hahaquote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Of op terras on bediening dan.
Jij lijkt me echt zo'n horecameisje wel.
Ja echt een subway geur is dat. Dat ruik je ook al als je buiten loopt. Kan het niet echt omschrijvenquote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in de subway, maar waar ruik je dan naar? Is toch geen frituur oid of wat?
alweerquote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Elan het volgende:
Heb de auto van m'n broertje mee volgens mij heb ik boete
oh ja ik douche alleen als ik nog weg ga (wat op zich niet zo bar vaak isquote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |