Jaa sowieso handig en had er wel tijd voor toen ik begon met lessenquote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook.
Nouja, ouders wonen in Brabant en ik in Den Haag dus dan zou ik nooit rijden dus dacht van ja, doe maar niet mn rijbewijs. En nu had ik 'm nodig dus nu ook rijbewijs gehaald en dus meteen auto.
Ik mocht niet van mn ouders (zij betalen) als ik niet ging rijden, vonden ze zonde van het geld enzo en ja, snap ik ergens wel maar toch wel handig als je het hebt voor die paar keer dat het echt handig is en uitkomt![]()
En sowieso handig voor als je moet solliciteren voor als je klaar bent met je opleiding enzo
[..]
yess
[..]
Ik heb maar één foto en daar zie je alleen achterkant van mn auto.![]()
dat is 30 km/u verschil MINIMAAL he.quote:
oh ja dat is niet handig hequote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar was wegwerkzaamheden. Dan rekenen ze dubbel.
ik ben nu al zo vaak boos op de fiets elke keer. ben benieuwd hoe dat in de auto gaatquote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij rijbewijs hebt.
Woon nu gelukkig nu dichter bij werk. Veel snelheidsboetes door haast/mad.
Klopt, maar dacht is gewoon 120.quote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
160 waar je 90 mag rijden is wel stom hoor Elan.
160 is gewoon wel echt hard, dat rijden er écht niet veel in Nederland al is het maar omdat je die ruimte heul niet hebt
Mja, moet je niet doen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa sowieso handig en had er wel tijd voor toen ik begon met lessen![]()
Hele spaarrekening leeg door rijbewijs. Al helemaal omdat ik eerste keer gezakt wasbaal er nog steeds van, voel me zo dom
tuurlijk maar als je niet onnodig links rijdt heb je daar toch niet zoveel last van?quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is 30 km/u verschil MINIMAAL he.
Dat gaat echt rap hoor, als zo iemand voorbij je rijdt
Ja ik reed gewoon goed, maar had die bijzondere verrichtingen verprutstquote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, moet je niet doen.
Ik weet niet wat er gebeurd was en misschien was het wel terecht, maar het is alsnog écht een moment opname hoor. Al blijft dat geld kut, is gewoon fucking veel geld.
Zelfdequote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nu al zo vaak boos op de fiets elke keer. ben benieuwd hoe dat in de auto gaat!
quote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar dacht is gewoon 120.
Boete is bijna altijd stom verder.
Al is de hoogte wel treurig in Nederland
Jawel, want mensen zijn niet goed in het inschatten van snelheid. Als ik auto voor mij wil inhalen en dus naar links ga, grote kans dat die gast die minimaal 30 km/u harder rijd dan ik, óf kei hard op de rem moet of gewoon tegen me aanknalt. En ik schrik me soms gewoon de tyfus als iemand zo tering hard langs komt rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk maar als je niet onnodig links rijdt heb je daar toch niet zoveel last van?
mja, en volgende keer kan het ook weer andersom zijn en argghh, om gek vna te worden wel..quote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik reed gewoon goed, maar had die bijzondere verrichtingen verprutst
quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
Toen ik Clio van mijn zus leende 2 maanden geen boetes
Ja zal wel inderdaadquote:Op maandag 25 april 2016 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde
Tenzij je leert te beheersen.
Scheelt ook wel of je snelle auto mee hebt of gewoon langzame
A1 is gedeelte 100(trajectcontrole) 120 (in de spits) 130(buiten de spits) en dan nog 100 bij op/afritten.quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]sukkel
Al heb ik soms ook wel op stukken waar je dan ineens 100 moet dat ik dan nog 130 rij. En 130 = 140 in praktijk. Dat wel, iedereen (bijna iedereen) rijdt wel tussen 5 - en 10 km te hard
.
En als alle borden al op 100 staan als spits nog niet echt is begonnen rijdt iedereen hier gewoon 120. Maar ik vind dat er nog bijzonder weinig mensen 130 rijden man, echt. Meeste rijden 120 - 125 oid?
[..]
Jawel, want mensen zijn niet goed in het inschatten van snelheid. Als ik auto voor mij wil inhalen en dus naar links ga, grote kans dat die gast die minimaal 30 km/u harder rijd dan ik, óf kei hard op de rem moet of gewoon tegen me aanknalt. En ik schrik me soms gewoon de tyfus als iemand zo tering hard langs komt rijden
[..]
mja, en volgende keer kan het ook weer andersom zijn en argghh, om gek vna te worden wel..
ik vind fileparkeren echt leukquote:Op maandag 25 april 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
En toen ik mn rijbewijs had leerde ik pas fileparkeren, hoe mijn rijinstructeur dat leerde daar snapte ik niks van. Nu gewoon inzicht, weet ik hoe mijn auto ongeveer moet staan door gewoon in de spiegel te kijken hoe en wat ipv "Als dit deurtje bij die deur is van die auto, moet je dit draaien en als de voorkant daar is' WAT
Precies.quote:Op maandag 25 april 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maatje van mij had paar maanden terug zijn beamer gecrasht
had ie ook vaak boete's voor te hard rijden
hij heeft nu een polo uit 99 en nog geen enkele boete
hehe is wel beter voor je danquote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je krijgt dan ook gevoel dat iedereen wil racen opeens.
Met langzame auto geef je geen neuk, lukt toch niet
Achja, misschien moeten mensen nog wennen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
A1 is gedeelte 100(trajectcontrole) 120 (in de spits) 130(buiten de spits) en dan nog 100 bij op/afritten.
En wat je zegt klopt wel, Nederland is op meeste wegen niet geschikt voor 130
hahahaahha ik ben altijd als eerste weg maar na paar meter heb ik mijn 'winst' alweer DIK verloren.quote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je krijgt dan ook gevoel dat iedereen wil racen opeens.
Met langzame auto geef je geen neuk, lukt toch niet
Bij mij begint het wel heftig te trillen bij 140-150. Mn navigatieding danquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon duitse autobahn
kun je tenminste beetje doorrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |