ahhh, moet gewoon keer subway doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt een subway geur is dat. Dat ruik je ook al als je buiten loopt. Kan het niet echt omschrijven
is kut hequote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
Duurt echt nog LANG voordat ik weer op mag voor rijexamen![]()
Hm ja kreeg daar twee werkkleding setjes en kan die niet elke dag wassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja ik douche alleen als ik nog weg ga (wat op zich niet zo bar vaak is)
maar zijn ook vaak mijn kleren die stinken dus even andere kleren aantrekken scheelt al veel
lol, ja das stomquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging racen bij flitsers.
Hij heeft snelle fiat. Tjacka vindt dit leuk.
Ja, precies twee maanden moet ik wachten. Maar al bijna op de helftquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, moet gewoon keer subway doen![]()
[..]
is kut he
AUTO IS ZO FIJN SOFJEquote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, precies twee maanden moet ik wachten. Maar al bijna op de helft
Meen je die.quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, ja das stom
Je kan online zien of je boete hebt he, of je broer dus.
woooow watquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Elan het volgende:
Dit jaar al bijna 1800 overgemaakt aan CJIB koekoek
yess, inloggen op https://www.cjib.nl/ met je digidquote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die.
Via welke site dan? Kun je gelijk zien?
Nouja, als ik hem heb dan heb ik niet eens een auto. Al mag ik wel die van mijn vader als hij hem niet gebruikt. En dat is dus ehhh, bijna nooit.quote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AUTO IS ZO FIJN SOFJE
ben zo blij met mijnes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je dan ook jezelf of alleen je autoquote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yess, inloggen op https://www.cjib.nl/ met je digid
Kun je ook je flitsfoto's zien![]()
maarquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Vaste flitspalen en trajectcontrole's etc zie je meteen, die sporadische controle's weet ik niet
oh ik moet mijn eigen kleren meenemen dus kan ze ook wassen wanneer ik gewerkt hebquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja kreeg daar twee werkkleding setjes en kan die niet elke dag wassen
Nouja eentje was al 540. Geflitst met 160 waar 90 #genot.quote:
lol het is geen duitsland hierquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja eentje was al 540. Geflitst met 160 waar 90 #genot.
Doorgetrokken streep genot was volgens mij ook bijna 400.
Gaat hard dan.
jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, als ik hem heb dan heb ik niet eens een auto. Al mag ik wel die van mijn vader als hij hem niet gebruikt. En dat is dus ehhh, bijna nooit.
yessquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
maar
waarschijnlijk moet elan dan inloggen met de digid van zijn broertje aangezien het de auto van zijn broertje is?
Ik heb maar één foto en daar zie je alleen achterkant van mn auto.quote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je dan ook jezelf of alleen je auto
minimaal 30 km/u verschil, mwahhhh redelijk heel erg veel jawel.quote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
160 linkerrijbaan is niet zo raar toch
Wacht maar tot jij rijbewijs hebt.quote:
Klopt maar was wegwerkzaamheden. Dan rekenen ze dubbel.quote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
160 linkerrijbaan is niet zo raar toch
ohquote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
minimaal 30 km/u verschil, mwahhhh redelijk heel erg veel jawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |