abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7048505
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:17 schreef logisch het volgende:
Moet ik jou als moslim uitleggen dat het leven van Mohammed tot voorbeeld dient voor iedere moslim???? Verdiep je eens in je eigen godsdienst. We hebben het niet zomaar over een individu, we hebben het hier over de profeet van Allah, het voorbeeld voor iedere moslim!
Ga jij mij vertellen hoe ik mijn geloof moet belijden, opdat je me in een hokje kan plaatsen? Misschien ben ik niet je gemiddelde moslim, wat maakt jou dat eigenlijk uit?
pi_7048521
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe sta je tegenover emancipatie, mensenrechten, godsdienstvrijheid enz.
--------------------------------------------------------------------------------

"Ik ga ervanuit dat de vrouw in de maatschappij een andere rol heeft dan een man. Als een vrouw een carriere wil nastreven heb ik daar geen problemen mee, het zal alleen niet mijn vrouw worden.
Mensenrechten dienen gewaarborgd te worden, altijd. Het schenden van deze rechten is de reden waarom ik ben gevlucht. Godsdienstvrijheid in goed, zolang iedereen maar met respect voor een ander omgaat. Het misbruiken van godsdienstvrijheid om dingen te mogen roepen, danwel dingen te mogen doen is iets waar ik niet achter sta."

Dit soort achterlijke meningen over vrouwenemancipatie hebben geen plaats in de Nederlandse samenleving. Lieden met dit soort meningen mogen per direct hun koffers gaan pakken. We hebben al genoeg godsdienstige fanaten in Staphorst...

pi_7048577
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:21 schreef logisch het volgende:
quote:
Dit soort achterlijke meningen over vrouwenemancipatie hebben geen plaats in de Nederlandse samenleving. Lieden met dit soort meningen mogen per direct hun koffers gaan pakken. We hebben al genoeg godsdienstige fanaten in Staphorst...
Wat is er precies achterlijk aan mijn mening? Laat ik niet iedereen vrij in zijn of haar doen? Is het verkeerd om bepaalde verwachtingen te hebben van een relatie en niet te kiezen voor een relatie die waarschijnlijk niet an die verwachtingen voldoet?

Ik val toch niemand lastig? Ik schend toch geen mensenrechten?

pi_7048580
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:21 schreef Dentist het volgende:

[..]

Ga jij mij vertellen hoe ik mijn geloof moet belijden, opdat je me in een hokje kan plaatsen? Misschien ben ik niet je gemiddelde moslim, wat maakt jou dat eigenlijk uit?

Natuurlijk mag elke moslim liegen als hij door een ongelovige in het nauw wordt gebracht. De tijd dat de moslims in de meerderheid komen komt vanzelf en dan zullen die vervloekte ongelovigen er van lusten... Nietwaar?

Het leven van de profeet dient tot voorbeeld voor elke moslim, ook voor jou dus!

pi_7048655
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:19 schreef logisch het volgende:
Oh ja? Waarom is de aanslag dan gepleegd?
De aanslag is gepleegd uit woede en frustratie. Woede en frustratie van mensen die het niet langer willen accepteren dat de Amerikanen bepalen wat er in hun land gebeurt, welke bevolkingsgroepen gesteund worden zonder daarbij rekening te houden met de wensen van de volkeren die daar aanwezig zijn...

Nogmaals, ik sta totaal niet achter geweld, welke vorm dan ook, maar ik kan me de gevoelens van de daders, fanatici, voorstellen. Het is een daad uit onmacht gepleegd.

pi_7048667
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:24 schreef logisch het volgende:

[..]

Natuurlijk mag elke moslim liegen als hij door een ongelovige in het nauw wordt gebracht. De tijd dat de moslims in de meerderheid komen komt vanzelf en dan zullen die vervloekte ongelovigen er van lusten... Nietwaar?

Het leven van de profeet dient tot voorbeeld voor elke moslim, ook voor jou dus!

Tja, op het moment dat je me voor leugenaar uitmaakt is de discussie voorbij.
pi_7048688
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:24 schreef Dentist het volgende:

[..]

Wat is er precies achterlijk aan mijn mening? Laat ik niet iedereen vrij in zijn of haar doen? Is het verkeerd om bepaalde verwachtingen te hebben van een relatie en niet te kiezen voor een relatie die waarschijnlijk niet an die verwachtingen voldoet?

Ik val toch niemand lastig? Ik schend toch geen mensenrechten?

Jouw mening over vrouwen past niet in onze samenleving. Daar hebben we hier geen behoefte aan. Toch houdt je je blijkbaar toch aan het voorbeeld van Mohammed. Ook wel zin in een slavin of minderjarig meisje?

Tevens staat jouw mening over vrouwen haaks op de grondwet en is dus de manier waarop jij je toekomstige vrouw gaat behandelen in principe ongrondwettelijk.

Kortom ga lekker naar huis en trouw daar een onderdanig vrouwtje die je met Allah aan je kant net zo vaak mag afrossen als je zelf wilt.

Wel eens in een Blijf van m'n lijf huis geweest. Die zitten voor driekwart vol met islamitische vrouwen...

[Dit bericht is gewijzigd door logisch op 28-11-2002 21:35]

pi_7048725
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:27 schreef Dentist het volgende:

[..]

De aanslag is gepleegd uit woede en frustratie. Woede en frustratie van mensen die het niet langer willen accepteren dat de Amerikanen bepalen wat er in hun land gebeurt, welke bevolkingsgroepen gesteund worden zonder daarbij rekening te houden met de wensen van de volkeren die daar aanwezig zijn...

Nogmaals, ik sta totaal niet achter geweld, welke vorm dan ook, maar ik kan me de gevoelens van de daders, fanatici, voorstellen. Het is een daad uit onmacht gepleegd.

Dus je kan het ook begrijpen als de VS, Mekka van de aardbodem wegvaagt? Ik kan daar alle begrip voor opbrengen. Zou jij trouwens ook moeten begrijpen. Bloedwraak is een heel normaal iets in de contreien waar jij vandaan komt!

[Dit bericht is gewijzigd door logisch op 28-11-2002 21:46]

pi_7048736
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:29 schreef logisch het volgende:

[..]

Jouw mening over vrouwen past niet in onze samenleving. Daar hebben we hier geen behoefte aan. Toch houdt je je blijkbaar toch aan het voorbeeld van Mohammed. Ook wel zin in een slavin of minderjarig meisje?

Nee, heb je me dat ergens horen zeggen? Je suggestiviteit bevalt me geenszins en ik snap niet zo goed waar je schijnbare boosheid jegens mij vandaan komt.
quote:
Tevens staat jouw mening over vrouwen haaks op de grondwet en is dus de manier waarop jij je toekomstige vrouw gaat behandelen in principe ongrondwettelijk.
Ik zeg enkel dat ik de rol van vrouwen in de maatschappij en in een relatie anders zie als de rol van een man. Daar is m.i. niets ongrondwettelijks aan.
quote:
Kortom ga lekker naar huis en trouw daar een onderdanig vrouwtje die je met Allah aan je kant net zo vaak mag afrossen als je zelf wilt.
Wie heeft het over afrossen?
quote:
Wel eens in een Blijf van m'n lijf huis geweest. Die zitten voor driekwart vol met islamitische vrouwe...
Niet met de mijne..
pi_7048763
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:28 schreef Dentist het volgende:

[..]

Tja, op het moment dat je me voor leugenaar uitmaakt is de discussie voorbij.

Het staat letterlijk in de Koran dat het mag. De Koran stelt dat er gewacht moet worden totdat de moslims in de meerderheid zijn. Dan is het tijd om de ongelovigen te bekeren of te onderwerpen.

Frisse godsdienst...

pi_7048844
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:33 schreef logisch het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in de Koran dat het mag. De Koran stelt dat er gewacht moet worden totdat de moslims in de meerderheid zijn. Dan is het tijd om de ongelovigen te bekeren of te onderwerpen.

Frisse godsdienst...

Ik ben geen hersenloos wezen dat willoos de bevelen van de koran (zoals jij het kennelijk ziet) opvolgt. Alle christenen doen ook niet alles wat in de bijbel staat.

Maar goed, waar ging het ook alweer over : ik wil integreren.

pi_7048928
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:29 schreef logisch het volgende:
[..]

quote:
Nee, heb je me dat ergens horen zeggen? Je suggestiviteit bevalt me geenszins en ik snap niet zo goed waar je schijnbare boosheid jegens mij vandaan komt.
quote:
Mijn boosheid richt zich op jouw achterlijke opvattingen over vrouwen die afkomstig zijn uit een achterlijke cultuur gevoed door een achterlijke godsdienst.

[quote/]Ik zeg enkel dat ik de rol van vrouwen in de maatschappij en in een relatie anders zie als de rol van een man. Daar is m.i. niets ongrondwettelijks aan.

In de Nederlandse wet staat duidelijk dat vrouwen en mannen voor de wet gelijk zijn. De rol die jij je vrouw oplegt is per definitie ongrondwettelijk.

quote:

quote:
Wie heeft het over afrossen?
Zoals geadviseerd door de imam en duidelijk vermeld in de Koran. Of hebben jullie nooit ruzie. Als zij jou tegenspreekt is geweld het antwoord, vraag maar aan de imam of lees de koran er op na.

quote:
Wel eens in een Blijf van m'n lijf huis geweest. Die zitten voor driekwart vol met islamitische vrouwe...

quote:
Niet met de mijne..
Wat niet is kan nog komen....
pi_7048957
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:37 schreef Dentist het volgende:

[..]

Ik ben geen hersenloos wezen dat willoos de bevelen van de koran (zoals jij het kennelijk ziet) opvolgt. Alle christenen doen ook niet alles wat in de bijbel staat.

Maar goed, waar ging het ook alweer over : ik wil integreren.

Dan heb ik slecht nieuws voor je, je bent gezakt!

Als moslim én als Nederlander...

pi_7049051
Ik heb geen zin in deze discussie. Jij zegt dat ik iemand ben die ik niet ben, omdat het in de koran staat. Als ik anders beweer ben ik een leugenaar.

Waarom vind je het zo moeilijk me te nemen voor wie ik ben? Waarom ben je zo onverdraagzaam jegens mij? Ik ben tegen geweld, ook tegen vrouwen. Het maakt me niet uit wat er in de Koran staat wat ik mág doen, ik sla vrouwen niet. Vrouwen en mannen zijn voor de wet gelijk en daar is niets mis mee. De rol van mannen en vrouwen is echter wel degelijk anders.. Of wil jij alle mannen die werken en 's avonds thuis komen bij hun vrouw ook het land uitzetten?

Nogmaals, ik ben niet de gemiddelde fundamentalistische islamiet, ik ben slechts een vluchteling die probeert te integreren. Waarom mag dat niet?

pi_7049229
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:47 schreef Dentist het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie. Jij zegt dat ik iemand ben die ik niet ben, omdat het in de koran staat. Als ik anders beweer ben ik een leugenaar.

Waarom vind je het zo moeilijk me te nemen voor wie ik ben? Waarom ben je zo onverdraagzaam jegens mij? Ik ben tegen geweld, ook tegen vrouwen. Het maakt me niet uit wat er in de Koran staat wat ik mág doen, ik sla vrouwen niet. Vrouwen en mannen zijn voor de wet gelijk en daar is niets mis mee. De rol van mannen en vrouwen is echter wel degelijk anders.. Of wil jij alle mannen die werken en 's avonds thuis komen bij hun vrouw ook het land uitzetten?

Nogmaals, ik ben niet de gemiddelde fundamentalistische islamiet, ik ben slechts een vluchteling die probeert te integreren. Waarom mag dat niet?

Je kunt simpelweg niet integreren omdat je er achterlijke opvattingen op na houdt. Kan je ook niets aan doen al is enige ontwikkeling nooit weg. Natuurlijk kan je er wel alles aan doen om zo snel mogelijk je biezen te pakken.

Met opvattingen over vrouwen die jij hebt zal geen enkele rechtaarde Nederlander jou ooit accepteren. Overigens is de Islam sowieso een godsdienst die niet past in een moderne seculaire samenleving als Nederland. Moslims hoeven niet te rekenen op acceptatie. Ik denk dat Hindu's eerder daarvoor in aanmerking komen. Van die godsdienst heeft niemand last. De Islam daarentegen brengt overal waar ze de kop opsteekt conflicten, bloedvergieten, verkrachtingen en al die andere fantastische zegeningen van Allah en z'n pedofiele boodschapper.

Gegroet!

Logisch

pi_7049353
quote:
De uitvoering van de Sharia laat veel te wensen over. Zaken zoals stenigen zijn absoluut niet meer van deze tijd. Echter, dit is afhankelijk van de manier waarop deze uitgelegd wordt. In mijn ogen kan de traditionele Sharia ook op een humane manier gebruikt worden, waarbij rekening wordt gehouden met zowel de rechten van de mens als de tradities van de moslimcultuur. Wat ik trouwens hoor en lees van het strafrecht in Nederland, is ook niet alles.
De Sharia op een humane manier toepassen. Ben je wel goed bij je paasei?

Het Nederlandse strafrecht ligt 1000 jaar voor op de Sharia die door een paar analfabeten en een verdwaalde idioot op papier is gezet.

pi_7049383
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:55 schreef logisch het volgende:

[..]

Je kunt simpelweg niet integreren omdat je er achterlijke opvattingen op na houdt. Kan je ook niets aan doen al is enige ontwikkeling nooit weg. Natuurlijk kan je er wel alles aan doen om zo snel mogelijk je biezen te pakken.

Wat is er precies achterlijk aan mijn opvattingen?
quote:
Met opvattingen over vrouwen die jij hebt zal geen enkele rechtaarde Nederlander jou ooit accepteren.
Je vergeet alle nederlandse gezinnen waar de man werkt en de vrouw het huishouden doet...
quote:
Overigens is de Islam sowieso een godsdienst die niet past in een moderne seculaire samenleving als Nederland. Moslims hoeven niet te rekenen op acceptatie.
Waarom kijk je naar me en zie je een moslim? Waarom zie je niet gewoon een persoon?
quote:
Ik denk dat Hindu's eerder daarvoor in aanmerking komen. Van die godsdienst heeft niemand last. De Islam daarentegen brengt overal waar ze de kop opsteekt conflicten, bloedvergieten, verkrachtingen en al die andere fantastische zegeningen van Allah en z'n pedofiele boodschapper.
Ik heb het idee dat je meer last hebt van de godsdienst die ik belijd dan de persoon die ik ben.
pi_7049619
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:55 schreef logisch het volgende:
[..]

Wat is er precies achterlijk aan mijn opvattingen?
quote:
Jouw ideeën over de Sharia en de positie van de vrouw spreken boekdelen...

Met opvattingen over vrouwen die jij hebt zal geen enkele rechtaarde Nederlander jou ooit accepteren.

"Je vergeet alle nederlandse gezinnen waar de man werkt en de vrouw het huishouden doet..."

Dat doen die vrouwen vrijwillig en niet onder druk van godsdienstige opvattingen. Overigens de positie van de Nederlandse vrouw is niet aan jou om te bekritiseren. Ga eerst maar eens kijken in het bvml-huis waar je godsdienstgenote's zich verbergen.

Overigens is de Islam sowieso een godsdienst die niet past in een moderne seculaire samenleving als Nederland. Moslims hoeven niet te rekenen op acceptatie.

"Waarom kijk je naar me en zie je een moslim? Waarom zie je niet gewoon een persoon? "

Iedere moslim is allereerst moslim, al het andere is van secundair belang. Ik pas gewoon de lessen van de Koran toe...

quote:
Ik denk dat Hindu's eerder daarvoor in aanmerking komen. Van die godsdienst heeft niemand last. De Islam daarentegen brengt overal waar ze de kop opsteekt conflicten, bloedvergieten, verkrachtingen en al die andere fantastische zegeningen van Allah en z'n pedofiele boodschapper.

"Ik heb het idee dat je meer last hebt van de godsdienst die ik belijd dan de persoon die "

Als persoon vind ik jou een lafaard (ga lekker in het verzet), als moslim vind ik je verachtelijk, als medelander vind ik je ongewenst.

pi_7049684
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:10 schreef logisch het volgende:
"Ik heb het idee dat je meer last hebt van de godsdienst die ik belijd dan de persoon die "

Als persoon vind ik jou een lafaard (ga lekker in het verzet), als moslim vind ik je verachtelijk, als medelander vind ik je ongewenst.

Dan zijn we uitgepraat.
pi_7049768
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:13 schreef Dentist het volgende:

[..]

Dan zijn we uitgepraat.

Tabee!
  Admin donderdag 28 november 2002 @ 23:04:35 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7050804
Jongens, ik pleur hem wederom dicht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')