Ja, dit is wel typische TU humor denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
http://www.deslash.nl/arc(...)ke-stand-eredivisie/
over satirisch nepnieuws gesproken..
In het geval van zo veel mogelijk of zo weinig mogelijk?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dit is wel typische TU humor denk ik
Overigens zou ik kampioen worden
Exact mijn gedachtequote:Op zondag 1 mei 2016 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Andorra lijkt me. Monaco heeft natuurlijk een Prins
Ohja dat is ook zoquote:Op zondag 1 mei 2016 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Andorra lijkt me. Monaco heeft natuurlijk een Prins
Hoe schat je mij in?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van zo veel mogelijk of zo weinig mogelijk?
Wil je een eerlijk antwoord of een net antwoord?quote:
Ik houd niet van netheid als dat niet de waarheid is. Tevens heb je volledig gelijk vermoed ikquote:Op zondag 1 mei 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een net antwoord?
al sta ik tegenwoordig helaas ook weer aardig hoog in die ranglijst. Zwaar leven hebben wij Taglianoquote:Op zondag 1 mei 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik houd niet van netheid als dat niet de waarheid is. Tevens heb je volledig gelijk vermoed ik
Ahjaquote:
Misschien kunnen we elkaar helpenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al sta ik tegenwoordig helaas ook weer aardig hoog in die ranglijst. Zwaar leven hebben wij Tagliano
quote:Op zondag 1 mei 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vullen wij elkaar toch geweldig aan vanavond
oei, dit wordt wel erg close zo allemaalquote:
Ze heeft wel een grote kaakquote:
Zie het dan ook als een beginquote:Op zondag 1 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oei, dit wordt wel erg close zo allemaal
ik wil niet zo eindigen als johannes en paxcon
Dafne is ook niet meer lekker met haar brede kaak helaas, jammer want toen ze 14 was zag ze er al leuk uit maar nu niet meerquote:
Ach, als je mij laat kiezen tussen Dafne of Edith zou ik het wel wetenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dafne is ook niet meer lekker met haar brede kaak helaas, jammer want toen ze 14 was zag ze er al leuk uit maar nu niet meer
Barr-slecht van jequote:Op zondag 1 mei 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit kende ik echt niet
Ik zou C zeggen
das tmquote:
Nouja tis een beetje David Coulthard maar goed wel beter dan edith natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als je mij laat kiezen tussen Dafne of Edith zou ik het wel weten
Neuh, ik laat er nooit zo erg opquote:
Technical Machinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |