Ditquote:Op zondag 24 april 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Je OP's maken mij verwend Stijn. Ik verwacht nog wel wat updates en een iets overzichtelijkere layout
We moeten eigenlijk maar weer eens aan de drank samen om Stijn het goede voorbeeld te stellen. Het is toch niet te geloven dit.quote:
En nuquote:Op zondag 24 april 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Je OP's maken mij verwend Stijn. Ik verwacht nog wel wat updates en een iets overzichtelijkere layout
Ik kan er goed meeleven nu. Al zou ik nog iets meer bold toepassen. En zie het niet als louter kritiek maar ook als compliment dat ik zulke hoge verwachtingen van je heb!quote:
quote:Beide aanvallers kampten de laatste dagen met pijntjes. Ronaldo moest zaterdag zelfs de uitwedstrijd tegen Rayo Vallecano laten schieten, Benzema viel tijdens die door Real Madrid gewonnen derby (2-3) geblesseerd uit (bovenbeen). Ze worden echter fit genoeg bevonden om mee te reizen naar Engeland, waar dinsdagavond het heenduel tegen City op het programma staat.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou een schande zijn als Real Madrid de finale haalt.
Derhalve juich ik voor Manchester City.
Dan juich ik ook voor City.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel verfrissend zijn als City de finale haalt
Eensquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun het beide clubs niet. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik maar voor City.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun het beide clubs niet. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik maar voor City.
Mijn gevoel zegt dat City weleens dik zou kunnen winnen, maar mijn verstand zegt 2-1quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Roti.
maar wat is je voorspelling? Ik zeg 1-1.
De laatste keer dat dat gebeurde:quote:
fuckquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De laatste keer dat dat gebeurde:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen ondanks dat dat erg ongepast isquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RBC slachtoffer van Haagse Humorquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga dit met een half oog volgen.
Wat was daar aan de hand?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al de hele dag hyped hiervoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga dit met een half oog volgen.
Haha zo dan, dit was ik al weer vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RBC slachtoffer van Haagse Humor
RBC-trainer Robert Maaskant vertelde het na afloop van de met 1-2 gewonnen wedstrijd in het Zuiderpark tegen ADO Den Haag met een serieus gezicht.
"We moesten ons zaterdagmiddag aan een dopingonderzoek onderwerpen. Alle spelers moesten een dopingtest ondergaan, zo werd verteld. Ze moesten bloed afstaan en er zouden urinemonsters worden genomen. We begrepen er niets van."
Bij RBC was er vrijdag zelfs even sprake van lichte paniek. Een man die zich als arts voordeed, meldde telefonisch dat de spelers zich zaterdag om 13.00 uur op het stadion moesten melden voor een dopingtest. Vier spelers zouden bovendien urinemonsters van huis moeten meenemen.
"Toen ik ervan hoorde, bleken De Graaf, Tininho, Aerts en Youssouf al door iemand van de club gebeld te zijn over die urinemonsters," aldus Maaskant. "Voor de zekerheid hebben we de KNVB gebeld. Bij de voetbalbond had niemand van de man gehoord."
Later bleek dat het ging om een grap van een supporter van ADO Den Haag. "Die grap is dan wel geslaagd," moest Maaskant erkennen. "Mijn ploeg was de gehele wedstrijd in de war. We mogen van geluk spreken dat we nog hebben gewonnen."
Haagsche Courant en AD.nl, 23 september 2003
IK vond net dit artikel op mijn favoriete site Voetbalhumor.nl:D:D:D XD
En dan doet die grote flapdrol waar jij fan van bent niet meequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag hyped hiervoor
Toen verloren we nog van RBC.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha zo dan, dit was ik al weer vergeten![]()
Maar dat was toen wel een geweldig goede grap ja
Ik hoorde het net ja, gelukkig doet Bale wel meequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan doet die grote flapdrol waar jij fan van bent niet mee
Opper zou zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ja, gelukkig doet Bale wel mee
HALA MADRID
Deze wedstrijd interesseert me werkelijk geen moer. Ik kijk omdat er niks anders op tv is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALA MADRID
Dat is Bale zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALA MADRID
Iedereen ziet graag de sterren van Real Madrid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Bolasie het volgende:
Ah, nu zit het natuurlijk wel vol in Mentsjestur
Nou nou, dit zijn de wedstrijden waarom je voetbal kijkt, hiervoor ben je voetbalfanquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze wedstrijd interesseert me werkelijk geen moer. Ik kijk omdat er niks anders op tv is.
Supporters van beide clubs zullen wel niet houden van die poenerige clubs die alle prijzen kopen.quote:
100% terecht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze zullen de UEFA wel kut vinden om slechte redenen.
Ja zoals de Engelsen het zeggen, Bond JAMES Bondquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij spreekt James toch uit als Djeems en niet Gamez?
Ik heb niks met real en City.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, dit zijn de wedstrijden waarom je voetbal kijkt, hiervoor ben je voetbalfan
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja zoals de Engelsen het zeggen, Bond JAMES Bond
Haags en ik kijken voetbal voor Heracles-ADOquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, dit zijn de wedstrijden waarom je voetbal kijkt, hiervoor ben je voetbalfan
Nee, dan niet. Lekker voor ze.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ransfer-cap-uefa-ffp
Ook als dit de reden is?
Pax is drinken in zijn thuisdorp Stadskanaalquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar zijn Pax, Johannes en Mortaxx?
Dat zijn pas wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags en ik kijken voetbal voor Heracles-ADO
Ik zal jou eens plakkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pax is drinken in zijn thuisdorp Stadskanaal
Ik zal ook maar half meeposten want ik ben mobiel
Johannes zit onder de plak
Daarom noemde ik het ook slechte redenenquote:
Ik respecteer datquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haags en ik kijken voetbal voor Heracles-ADO
26equote:Op dinsdag 26 april 2016 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
In welke minuut raakt Kompany geblesseerd?
Nou inderdaad, hier heb ik even niet van terugquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee Ties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke wedstrijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steun jequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hier heb ik even niet van terug
JWZquote:
Lekker, welke smaak?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Speciaal hiervoor Kettle chips gehaald
Informatie voor Roland
Is ze nudist?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat ze kleren aan heeft
Aanraderquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik overweeg zo een boterham met brandnetelkaas te eten
Dat klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gatverdammequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Racist gespot.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Dat vak met al die jurkdragende theedoeken in het wit
Nee ik verbaas me er over dat tjaptjoep ook afbeeldingen van vrouwen zonder naaktheid op zijn PC heeft staan.quote:
nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Zonder dat vak speelde Madrid nu tegen een ander teamquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die vegaburgers eten nemen we ook niet meer serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die burgers met witte bonen van jou zijn lekker
Is dat lekker, brandnetelkaas?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die tofu eten moet je slaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mensen die vegaburgers eten nemen we ook niet meer serieus.
Daarom verhuis ik nu naar een andere pot.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Aan dit topic te zien is de pot niks aan
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Idd, meer beelden van CR7 moet er komenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Daar is niks mis meequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oude rommel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Even een grappig filmpje tussendoor
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_veuren.html
Godverdommequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Even een grappig filmpje tussendoor
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_veuren.html
Ik zou dit niet pikken als ik Paxcon wasquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik zag net een plaatje waar Paxcon erg blij van zou worden
Allang gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Jij bent trouwens fan van Mauri toch, check zijn vid
Ik lig aan de kettingquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Post dan eens een spannende pot.
Maar jij bent toch zelf een koning?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Zit nu lekker op bed naar de wedstrijd te kijkenen ik ben morgen vrij omdat koningsdag.
Dan moet je leven wel erg leeg zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Heb ik hier de hele dag naar uit zitten kijken
Idd, kut levenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je leven wel erg leeg zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik net mee gestopt.
Die poepobsessie van jou is ziekelijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik net mee gestopt.
Dat is echt een kutwijf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Je krijgt mij niet weggespoeld"
Mannen onder elkaar. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Die poepobsessie van jou is ziekelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |