Heb jij nog een leuk plaatje voor dit topic ter ere van de beker?quote:Op zondag 24 april 2016 20:34 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar in Eindhoven ouwe besnijdenaar?![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 20:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk plaatje voor dit topic ter ere van de beker?
Hou dat soort posts maar liever via DM. Dat is hier niet zo relevant.quote:Op zondag 24 april 2016 20:34 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar in Eindhoven ouwe besnijdenaar?![]()
Wat heb jij tegen Hagenezen?quote:Op zondag 24 april 2016 20:37 schreef cofox het volgende:
Ik sta nu op het Stadhuisplein gekkenhuis hier moest net mijn tas met bier bij de popo inleveren. Er staat nu een groep Hagenezen bij de Skihut de voetbaleenheid houdt ze in de gaten. Maar de sfeer voelt wel erg gespannen aan ik hoop maar dat die Hagenezen rustig blijven
Als het gevoel zegt dat je afstand moet nemen vooral doen.quote:Op zondag 24 april 2016 20:37 schreef cofox het volgende:
Ik sta nu op het Stadhuisplein gekkenhuis hier moest net mijn tas met bier bij de popo inleveren. Er staat nu een groep Hagenezen bij de Skihut de voetbaleenheid houdt ze in de gaten. Maar de sfeer voelt wel erg gespannen aan ik hoop maar dat die Hagenezen rustig blijven
Niks maar ze zijn altijd betrokken bij rottigheid nu staan ze er weer. In 1992 en 1999 waren zer er ook heb niks tegen ze maar hij gaat altijd fout begrijp ook niet wat ze hier doenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Zo leuk die pa net oversteken met zijn dochter en zijn zoontje allemaal in een feyenoordshirt
Groep Hagenezen wordt nu ingesloten door de ME loop maar ff een blokje omquote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het gevoel zegt dat je afstand moet nemen vooral doen.
Onderontwikkeld zijn, kwade bedoelingen hebben en alcohol denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 20:44 schreef cofox het volgende:
[..]
Groep Hagenezen wordt nu ingesloten door de ME loop maar ff een blokje om![]()
Ik begrijp dit soort dingen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |