Misschien dat ze haar vertrouwen in the Lord of Light opgeeft nadat ze de valse profetieėn over eerst Stannis en nu Jon geloofde. Maar hiermee is mijn hele idee over Jon's resurrection dus wel al ontkracht.quote:
Inderdaad. Zal ze elke avond wel doen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef Jasonjj90 het volgende:
Volgens mij ging ze gewoon slapen hoor. Geen enkele reden om te veronderstellen dat ze dood is.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef Awsom het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal ze elke avond wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk dat het vooral bedoeld was om haar ware aard te laten zien en haar kwetsbare kant.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mike op 25-04-2016 12:14:47 ]
Wat dat betreft kan het natuurlijk zo zijn dat de bemanning van het schip samenzweerden met de Sands (een beetje zoals de bewakers bij de koning van Dorne toen hij werd vermoord) en hen kort na het wegvaren uit Dorne stiekem aan boord hebben gelaten.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef Mr.Major het volgende:
De enige verklaring voor het vermoorden van Tristane is dat ze er snel achteraan zijn gevaren, of dat ze te paard naar Kingslanding zijn geraced. Het zou kunnen maar hoe kunnen ze uberhaupt aan boord van dat schip komen. Ook was het een laffe streek hoe ze m vermoorden. En dan de opmerking dat ze een gready bitch is.
Het Schip was al honderden meters ver weg toe ze op dat dek stonden en Elleria dat tegengif innam. Dus is echt niet mogelijk, het verhaal klopt gewoon niet. Dit is de enige verklaring.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan het natuurlijk zo zijn dat de bemanning van het schip samenzweerden met de Sands (een beetje zoals de bewakers bij de koning van Dorne toen hij werd vermoord) en hen kort na het wegvaren uit Dorne stiekem aan boord hebben gelaten.
Als ze dat schip gewoon zijn achtervolgd met een ander schip en midden in de nacht stiekem zijn overgestapt moet dat prima kunnen volgens mij hoor, al ben ik geen expert in zeilen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Het Schip was al honderden meters ver weg toe ze op dat dek stonden en Elleria dat tegengif innam. Dus is echt niet mogelijk, het verhaal klopt gewoon niet. Dit is de enige verklaring.
quote:Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef Kroelo het volgende:
Vergeet de spoilertags niet aub...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, als de aflevering uit is, zijn spoilertags niet meer nodig, maar informatie die je ergens gelezen hebt over wat er in de komende afleveringen nog gaat gebeuren valt daar wel onder naar mijn mening.quote:
wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezienquote:Op maandag 25 april 2016 12:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, als de aflevering uit is, zijn spoilertags niet meer nodig, maar informatie die je ergens gelezen hebt over wat er in de komende afleveringen nog gaat gebeuren valt daar wel onder naar mijn mening.
Dat maakt niet uit. De regel is dat zodra een aflevering uit is, spoilertags over die aflevering niet meer nodig zijn. Dus het betreden van het topic is dan op eigen risico.quote:Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wel voor de mensen die hem nog niet hebben gezien
ja maar dit is het USA topic, zodra het is uitgezonden in de usa zijn het officieel geen spoilers meer. Dus dan kun je beter dit topic even vermijden tot je de aflevering zelf hebt gezienquote:Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet in het topic lezen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |