Seizoen vier was het beste seizoen dusssssquote:Op zondag 24 april 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
Ik hoorde laats dat het weer ging beginnen. Jammer dat de serie toch nooit zo vet is gebleven als s1 maar toch ff kijken morgen.
Dan heb je blijkbaar het laatste seizoen niet gezien.quote:Op zondag 24 april 2016 19:43 schreef wuuht het volgende:
Ik hoorde laats dat het weer ging beginnen. Jammer dat de serie toch nooit zo vet is gebleven als s1 maar toch ff kijken morgen.
Mee eens. De verschijning en kort daarna de gruwelijke dood van Oberyn is iets wat mij altijd zal bijblijven.quote:Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Seizoen vier was het beste seizoen dusssss
Aanval op the wall, de dood van ygritte, stannis at the wall, de rechtzaak van tyrion, de dood van tywin en shae. Te beel om op te noemen zo veel tofs.quote:Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mee eens. De verschijning en kort daarna de gruwelijke dood van Oberyn is iets wat mij altijd zal bijblijven.
Oja en Geoffrey natuurlijk.
I agreequote:Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Seizoen vier was het beste seizoen dusssss
Ranking, 4,3,1,2,5. Seizoen 5 was tot hardhome zwak, seizoen 2 was een soort tussen seizoen waar er meerdere nieuwe spelers werden geïntroduceerd waardoor het heel onsamenhangend oogde, seizoen 3 en 4 waren a storm of swords het beste boek van de reeks, seizoen 1 was als inleiding super.quote:
Ja seizoen2 met Khal Drogo, de Robb Stark army verhaalijnquote:Ranking, 4,3,1,2,5. Seizoen 5 was tot hardhome zwak, seizoen 2 was een soort tussen seizoen waar er meerdere nieuwe spelers werden geïntroduceerd waardoor het heel onsamenhangend oogde, seizoen 3 en 4 waren a storm of swords het beste boek van de reeks, seizoen 1 was als inleiding super.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
In de serie durft doran geen kant r kiezen, terwijl ellaria wraak wilt, op deze manier dwingt ze een oorlog af tegen de lannistersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
S4quote:
In de boeken hoopte een van de sneks Myrcella te doden om zo militair ingrijpen van de troon uit te lokken. Omdat Dorne niet aan genoeg soldaten kan komen om een offensieve oorlog te winnen, terwijl een defensieve oorlog goed te doen is.quote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In de serie durft doran geen kant r kiezen, terwijl ellaria wraak wilt, op deze manier dwingt ze een oorlog af tegen de lannisters
Een serie kijken waar je moeilijk door komtquote:Op zondag 24 april 2016 22:24 schreef Shakkara het volgende:
[..]
S4
S3
S5
S1
S2
voor mij. Vond de eerste twee seizoenen echt moeilijk door te komen en dat hele gedoe met Dani interesseert me totaal niet.
Ik vond het wel wat hebben. Af en toe eens wat verhaallijn door de actie heen mag natuurlijk ook wel.quote:Op zondag 24 april 2016 21:58 schreef redcable het volgende:
[..]
Ja seizoen2 met Khal Drogo, de Robb Stark army verhaalijn
Brienne en Jaime die rondreizenBeyond the wall verhaallijn was wel goed te happen
![]()
[ afbeelding ]
Dit is niet juist.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de boeken hoopte een van de sneks Myrcella te doden om zo militair ingrijpen van de troon uit te lokken. Omdat Dorne niet aan genoeg soldaten kan komen om een offensieve oorlog te winnen, terwijl een defensieve oorlog goed te doen is.
Daarnaast is er best is men in Dorne ook best wel kwaad om Oberyn. De man was geliefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jasonjj90 op 25-04-2016 00:15:12 ]
het zijn geen boekspoilers, maar achtergrond informatie schoonheidquote:Op maandag 25 april 2016 00:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Hallo mensen.. Dit zijn nog steeds boekspoilers hoor, die bespreek je in spoilertags of in het boektopic..
jurassic park!quote:Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef bierdrinker93 het volgende:
Als iemand interesse heeft in de live stream: http://tgo-tv.com/watch/t(...)tream.php?feed=link2
Hoe verleidelijk het ook is, ik bekijk deze topserie het liefst in de hoogst mogelijke kwaliteit.quote:Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef bierdrinker93 het volgende:
Als iemand interesse heeft in de live stream: http://tgo-tv.com/watch/t(...)tream.php?feed=link2
ik ga slapenquote:
Overbelast denk ik. Je bent niet de enige, op twitter zag ik ook al wat dergelijke berichten voorbij komen.quote:Op maandag 25 april 2016 03:04 schreef Mr.Major het volgende:
Waarom kan ik m niet openen en staat er volgende week op HBO go?
Hij doet het hehequote:Op maandag 25 april 2016 03:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Overbelast denk ik. Je bent niet de enige, op twitter zag ik ook al wat dergelijke berichten voorbij komen.
Ik ga maar eens slapen voordat de spoilers binnen komen. Ik kijk vanmiddag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |