Oh echt joh?quote:Op maandag 25 april 2016 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was gewoon een hele domme opmerking van je. (alweer)
omgquote:Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
Kan je ook van the hound zeggen. Werd ten dode opgeschreven door Arya en ze liep weg. Zou wat zijn als beide gewoon terug de set op wandelenquote:Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh echt joh?
Van Jon hebben we wel een lichaam, maar van hem denkt niemand dat hij werkelijk dood is.
Genoeg theorieën over hem te vinden.quote:Op maandag 25 april 2016 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je ook van the hound zeggen. Werd ten dode opgeschreven door Arya en ze liep weg. Zou wat zijn als beide gewoon terug de set op wandelen
Van stannis hebben we nu iig gehoord dat ie dood is. Van de hound niet, idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te wordenquote:Op maandag 25 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar valt ook nog wat van te zeggen. Van Stannis zou het volslagen debiel zijn.
Nee sorry, dat zou ook heel dom zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te worden
Wellicht. Maar gezien we de wall of faces nu hebben en we Jacqen meerdere gedaanten hebben zien aannemen en we weten hoe dat kan.. Stel dat Syrio ook maar een lege huls/identiteit was die Jacqen benut heeft? Jacqen werd wel met andere dieven en gespuis in een kar King's Landing uitgetransporteerd richting de wall om bevrijd te worden door Arya. Wat nu als Syrio vermomd als Jacqen het levend eraf gebracht heeft? Notabene de hound schamperde bij het idee dat Syrio ontwapend zou worden door iemand als Meryn Trant en co.quote:
Jaqen was volgens mij officieel geen bravoosi zijn uiterlijk is meer Tyrosh volgens mij. Maar wil natuurlijk niets zeggen hij was ook zwart en zelfs een keer een dame vorig seizoen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van stannis hebben we nu iig gehoord dat ie dood is. Van de hound niet, idem met Syrio (Arya's master of swords) Hoe geinig zou het zijn als Jacqen gewoon Syrio in disguise zou wezen. Beide bravosi dus tja wat nu als Syrio leerfase 1 afgerond heeft, Jacqen leerfase 2, tijd voor leerfase 3: na chasing cats op gehoor, nu vechten op gehoor. Alles om een master-assassin te worden
Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.quote:Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh echt joh?
Stannis' verhaallijn is ook gewoon klaar, zou superraar zijn als hij nu terugkomt. We werken richting het einde van het hele verhaal toe, het is geen soap.quote:Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.
Kit Harrington heeft ook gezegd dat Jon dood is en niet meer terugkomt. Niet dat ik geloof dat Stannis nog leeft, maar ik ga niet uit op wat acteurs zeggen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Stannis niet laten zien in ep10 was een regisseurkeus en Stephen Dillane, ongeveer de meest nuchtere en directe man die er bestaat, heeft in meerdere interviews Game of Thrones afgekraakt. De acteur is klaar.
GoT is natuurlijk wel een soap met wat politiek en geweld erbij.quote:Op maandag 25 april 2016 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stannis' verhaallijn is ook gewoon klaar, zou superraar zijn als hij nu terugkomt. We werken richting het einde van het hele verhaal toe, het is geen soap.
Kloptquote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Jaqen was volgens mij officieel geen bravoosi zijn uiterlijk is meer Tyrosh volgens mij. Maar wil natuurlijk niets zeggen hij was ook zwart en zelfs een keer een dame vorig seizoen.
lijkt me echt nihil, die knakker is gewoon done.quote:Op maandag 25 april 2016 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe groot is de kans dat Brienne in de volgende ep opbiecht dat ze Stannis heeft laten gaan?![]()
De Brothrakiquote:Op maandag 25 april 2016 16:45 schreef Mr.Major het volgende:
Wat is er leuker dan een vrouw voor het eerst naakt zien?
- Een andere Khal vermoorden; Een stad innemen
- oke top 5 dan... Terwijl ie denkt: I'm surrounded by idiots. Fucking fags
Wel opmerkelijk dat ze toch een soort van bro code hebben.
in je tijdlijn? lekkere spoiler als je de ep niet hebt gezienquote:Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zag hem al in mijn tijdlijnHij's fijn
Ach ik had de leaked images al gecheckt. Was te eagerquote:Op maandag 25 april 2016 20:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
in je tijdlijn? lekkere spoiler als je de ep niet hebt gezien
wat was daar te zien dan?quote:Op maandag 25 april 2016 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ik had de leaked images al gecheckt. Was te eager![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |