quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:47 schreef Toto69 het volgende:
Maar dat ga ik dan toch maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart ja! Zou als jou was wel een nefroloog zoeken. Nierfunctie kan opeens achter uit gaan en zeker als je vocht vasthoudt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Sowieso een wat suf verhaal. Nadat de slechte nierfunctie aan het licht kwam, kwam ik in theorie onder behandeling van een nefroloog. Tot een afspraak is het nooit gekomen. Voor het zover was kreeg ik een herseninfarct en daarvoor ben ik daarna 2 maanden klinisch opgenomen geweest. Op aandringen van een fysiotherapeut, die dikke enkels zag tijdens het revalideren, heb ik toen na een bliksembezoek van een revalidatiearts steunkouzen gekregen. Het leuke echter is dat na die twee maanden die arts je arts niet meer is, dus toen droeg ik steunkouzen zonder te weten hoe of wat. In de tussentijd kreeg ik erge huiduitslag op de benen. Daarvoor ben ik uiteindelijk nu, 5 maanden later, bij een dermatoloog terecht gekomen en die maakte een opmerking over strakkere steunkouzen.
Ik ben tijdens mijn revalidatie verhuisd en ga dus nu ook naar een ander ziekenhuis. Voor zover ik weet heeft de arts/artsen telefonisch de boel overgedragen aan een arts/artsen in het nieuwe ziekenhuis. Ik weet alleen niet wie. Ik ben onder behandeling bij een internist die vziw ook dient als een 'case manager' richting de andere disciplines.
Lang verhaal kort: ik ben niet daadwerkelijk onder behandeling (geweest) bij een nefroloog en heb derhalve ook geen vochtbeperking. Ik weet niet of een nefroloog op de achtergrond nog iets bekeken heeft.
Maar dat ga ik dan toch maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Maar dat ga ik dan toch maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 10:16:08 ]
Ik vind dat raar voor iemand met een nierfunctie van 25%. Dan ben je hier pre-dialyse en val je onder een nefroloog die je eens per kwartaal ziet. Ik zou als ik jou was maar eens gauw gaan informeren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Sowieso een wat suf verhaal. Nadat de slechte nierfunctie aan het licht kwam, kwam ik in theorie onder behandeling van een nefroloog. Tot een afspraak is het nooit gekomen. Voor het zover was kreeg ik een herseninfarct en daarvoor ben ik daarna 2 maanden klinisch opgenomen geweest. Op aandringen van een fysiotherapeut, die dikke enkels zag tijdens het revalideren, heb ik toen na een bliksembezoek van een revalidatiearts steunkouzen gekregen. Het leuke echter is dat na die twee maanden die arts je arts niet meer is, dus toen droeg ik steunkouzen zonder te weten hoe of wat. In de tussentijd kreeg ik erge huiduitslag op de benen. Daarvoor ben ik uiteindelijk nu, 5 maanden later, bij een dermatoloog terecht gekomen en die maakte een opmerking over strakkere steunkouzen.
Ik ben tijdens mijn revalidatie verhuisd en ga dus nu ook naar een ander ziekenhuis. Voor zover ik weet heeft de arts/artsen telefonisch de boel overgedragen aan een arts/artsen in het nieuwe ziekenhuis. Ik weet alleen niet wie. Ik ben onder behandeling bij een internist die vziw ook dient als een 'case manager' richting de andere disciplines.
Lang verhaal kort: ik ben niet daadwerkelijk onder behandeling (geweest) bij een nefroloog en heb derhalve ook geen vochtbeperking. Ik weet niet of een nefroloog op de achtergrond nog iets bekeken heeft.
Ja... Moet het maar accepteren denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En je dacht nog wel dat het goed zou gaan. Jammer.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Apart ja! Zou als jou was wel een nefroloog zoeken. Nierfunctie kan opeens achter uit gaan en zeker als je vocht vasthoudt.
Dat het raar is ben ik met jullie eens ja. Nu heb ik nog een afspraak staan met de internist. Mijn eigen internist, met wie ik compleet niet overweg kan (we hebben al geschiedenis van toen ik hier vroeger woonde) is langdurig afwezig dus ik zie deze keer 'gelukkig' een andere. Dat is voor mij een moment om ook even naar de nefroloog te vragen. Ik had de vorige keer voorzichtig wat gevraagd naar de nierfunctie maar kreeg heel kortaf antwoord. Ik stond binnen 2 minuten weer buitenquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat raar voor iemand met een nierfunctie van 25%. Dan ben je hier pre-dialyse en val je onder een nefroloog die je eens per kwartaal ziet. Ik zou als ik jou was maar eens gauw gaan informeren.
Stomquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Dat het raar is ben ik met jullie eens ja. Nu heb ik nog een afspraak staan met de internist. Mijn eigen internist, met wie ik compleet niet overweg kan (we hebben al geschiedenis van toen ik hier vroeger woonde) is langdurig afwezig dus ik zie deze keer 'gelukkig' een andere. Dat is voor mij een moment om ook even naar de nefroloog te vragen. Ik had de vorige keer voorzichtig wat gevraagd naar de nierfunctie maar kreeg heel kortaf antwoord. Ik stond binnen 2 minuten weer buiten
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog m'n bloedsuiker straks is.
Hoezo? Heb je weer teveel suiker gegeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat verwacht je nu dat mensen hierop zeggen? Je bloedsuiker is iets waar je invloed op hebt, in tegenstelling tot problemen waar andere users hier over posten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
'Hier' heet het Wijkserviceteam.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zal ik doen, bedankt voor de tip.
Maar nu ga ik even wat anders doen, ik mag van mijn rug hier niet meer blijven zitten.
Ff luchten is ook al heerlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Donderdag een concert gehad, was super gaaf.
Gisteren heb ik daarvan de vruchten mogen plukken (geen energie, moe, weinig kunnen doen
).
Hoopte dat het vandaag iets beter zou gaan, heb boodschappen gedaan en ben gesloopt.
Stom lijf! *einde klaagzang
Thanks, is nu weer over, komt puur door dialyse. Als ik mijn bloed terug heb is het meestal ook gelijk over.quote:
En vandaag was er ook geen vocht ontrokken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks, is nu weer over, komt puur door dialyse. Als ik mijn bloed terug heb is het meestal ook gelijk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |