Ook als je admin zijn moeder hoer noemt?quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig altijd 1 dag.
Nou, ik heb mensen 1 dag voor gekkere dingen zien krijgenquote:Op zondag 24 april 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook als je admin zijn moeder hoer noemt?
Gaan ze de stad droogleggen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Huldiging is sws kut op maandag wat je zegt, nog regen ook pfff
Misschien blijkt het morgenavond rond de klok van acht of negen dat al deze gedachten onnodig waren.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Huldiging is sws kut op maandag wat je zegt, nog regen ook pfff
Heb ook weinig vertrouwen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
Maar denk ze verliezen kansloos 1-3 en dan rellen
Dan krijg jij het bijzonder druk op VBLquote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien blijkt het morgenavond rond de klok van acht of negen dat al deze gedachten onnodig waren.
Gaat je broertje wel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou dat wel jammer vinden.
Dan heb ik een robbertje matten gemist.
Dat denk ik niet. De meeste mensen hebben Feyenoord inmiddels wel leren kennen, althans de fans zelf. De rest weet het ook wel wat Feyenoord is en inhoudt de afgelopen jaren, maar dan komen ze het topic opjutten. Dat moeten zij weten, ik doe er niet aan mee.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De meeste mensen hebben Feyenoord inmiddels wel leren kennen, althans de fans zelf. De rest weet het ook wel wat Feyenoord is en inhoudt de afgelopen jaren, maar dan komen ze het topic opjutten. Dat moeten zij weten, ik doe er niet aan mee.
Ik probeer Feyenoord op waarde te schatten. Help je een beetje mee of heb je daar geen zin in? Slapen mag ook voordat je morgen tekeer gaat.quote:
Ik zal je moeder eens op waarde schatten, uilskuiken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer Feyenoord op waarde te schatten. Help je een beetje mee of heb je daar geen zin in? Slapen mag ook voordat je morgen tekeer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |