SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
staan er hier nu nog een aantal van 5 en veel van 2 euro, hoop dat ze er morgen nog staan, maar ik vrees van nietquote:Op zondag 24 april 2016 15:18 schreef loezzzje het volgende:
Paar bierkratten checks gedaan. Gister een paar voor 6 euro. Vandaag 1 voor 7,50 en 3 voor 10 euro. Toch nog lekker verdiend deze week
welke app/site?quote:Op maandag 25 april 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Oeh eindelijk eens een opdracht met die mode vragen. 20 euro waard. Ik heb hem al gedaan, hoop zo dat hij goed gekeurd wordt
Hmm die heb ik er niet in staan, als hij nog wel komt ga ik hem wel doen denk ikquote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef loezzzje het volgende:
oh staat nou een opdracht open bij Vogele van MV. totaal niet mijn stijl die winkel maar kunt wel iets voor 15 euro kopen. misschien dat ik toch wat leuks kan vindenheeft iemand hem al gedaan?
ik heb er ook maar 3 in staan. eentje is in de stad waar ik werk dus kan die evt. doen. ik zou wel de briefing willen lezen van tevoren om te kijken wat je moet doen/vragenquote:Op maandag 25 april 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm die heb ik er niet in staan, als hij nog wel komt ga ik hem wel doen denk ik
Balen van de etos! Had je nog geklaagd over de etos beloning?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:09 schreef Feestkabouter het volgende:
ships, ik zou vandaag 3 t-mobiles doen (op mijn verzoek was deze opdracht nog even verlengd om die 3 te doen), zijn er vanmorgen ineens 2 al gereserveerd......... en blijkt aan het eind van de dag dat 1 van die opdrachten nog afgekeurd is ook!
heb uiteindelijk toch nog lekker kunnen verdienen vandaag, alleen jammer dat na mijn 14e Magnum-opdracht ineens alles weg was![]()
en ook jammer dat ik om 17.35 voor een Etos stond die om 17.30 al was gesloten![]()
![]()
Weinig mogelijkheid denk ik: ik ging er gewoon vanuit dat die winkel om 18 uur zou sluiten zoals elke fatsoenlijke winkel, maar die winkel sluit altijd gewoon om 17.30.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:19 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Balen van de etos! Had je nog geklaagd over de etos beloning?
sowieso is communiceren met hen een lastig punt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef Nizno het volgende:
SmartSpotter haalt zelfs foutieve locaties er niet uit als je die meldt.
Tenminste bij de 3 fouten die ik heb gemeld niet.
Leg uit, hoe en waar?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:19 schreef loezzzje het volgende:
Je kunt nou je mening geven bij SS he, en ook verbeterpunten etc. aangeven. Krijgt er nog 90 xp voor ook. Ben er alleen nog niet aan toegekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan zijn er 12 verschillende vragen die je kunt beantwoorden. maar zie dus net dat misschien niet iedereen deze heeft. misschien ligt het eraan wat voor spotter je bent?
goed bezig!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:03 schreef detulp050 het volgende:
Gisteren en vandaag in totaal 235 euro aan opdrachten gedaan via SmartSpotter. Was wel zes uur werk, inclusief reistijd, maar de moeite waard! Heel Friesland gezien
kijk, dat is mijn mentaliteit! good job!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:03 schreef detulp050 het volgende:
Gisteren en vandaag in totaal 235 euro aan opdrachten gedaan via SmartSpotter. Was wel zes uur werk, inclusief reistijd, maar de moeite waard! Heel Friesland gezien
Dit was echt een uitschieter voor mij. Tijd voor genomen en telkens dezelfde -korte en simpele- opdracht gedaan. Denk dat aan echte opdrachttijd er anderhalf uur werk in zat, maar met name het vestiging naar vestiging kostte veel tijd...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kijk, dat is mijn mentaliteit! good job!
235 is wel erg veel, maar ik heb meestal wel 2 a 3 middagen in de week dat ik 150 a 200 euro (per middag) verdien.
Tuurlijk doe ik dat! Geef al mijn inkomsten braaf opquote:Op woensdag 27 april 2016 19:48 schreef remcosw het volgende:
Met die bedragen niet vergeten een administratie bij te houden voor de inkomstenbelasting hè
Ga je niet meer wegkomen met "hobby" helaas..
hebben ze verstopt op een onlogische plek, maar uiteindelijk ben ik er wel blij mee.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:19 schreef Vincentoo het volgende:
Hoeveel verdienen jullie eigenlijk gemiddeld per maand ? Ik zit zelf rond de 40 - 50 euro. Woon in een dorp met niet altijd opdrachten... Verhuis overigens in juli / augustus naar Tilburg, dus hoop dat ik daar wat meer opdrachten kan doen.
Heb trouwens nog enkele invites mochten er nog geïnteresseerde zijn...
Even nog een vraag, ik verblijf momenteel tijdelijk in het buitenland, daardoor al een tijdje geen opdrachten meer gedaan. De nieuwe app dus nog niet veel gebruikt. Nu doe ik af en toe wel de 'thuis-opdrachten' maar het viel me op dat je niet zoals in de oude app kunt zien welke opdrachten je hebt ingestuurd en of deze al goed / afgekeurd zijn. Iemand een idee of dat ergens nog mogelijk is?
ik heb mijn bedragen iets gecorrigeerd, toevallig ging het afgelopen 2 weken zoals ik eerder beschreef maar over de lange termijn is het ietsje minder. maar ergens tussen 250 en 400 per week is het wel. gaan nog wel mijn kosten vanaf, voornamelijk benzine..... hoewel dat ook niet helemaal terecht is omdat ik mijn ritten ook combineer met andere dingen (marktplaats-ding ophalen ergens, bij iemand in een andere provincie langsgaan, opdrachtjes uitvoeren op de terugweg als ik iemand naar een vliegveld heb gebracht, dat soort dingen).quote:Op woensdag 27 april 2016 19:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Als jij 300 tot 600 per week doet, dan verdien je er echt heel goed aan, is gewoon een baan!
mijn ouders wonen in tilburg. als ik bij ze langs ga en ff een opdrachtje wil doen dan valt me op dat veel opdrachten snel weg zijn. tis natuurlijk een grote stad met veel roamlers, maar ben blij dat ik toch in de omgeving meerdere opdrachten kan doen.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:19 schreef Vincentoo het volgende:
Hoeveel verdienen jullie eigenlijk gemiddeld per maand ? Ik zit zelf rond de 40 - 50 euro. Woon in een dorp met niet altijd opdrachten... Verhuis overigens in juli / augustus naar Tilburg, dus hoop dat ik daar wat meer opdrachten kan doen.
Heb trouwens nog enkele invites mochten er nog geïnteresseerde zijn...
Even nog een vraag, ik verblijf momenteel tijdelijk in het buitenland, daardoor al een tijdje geen opdrachten meer gedaan. De nieuwe app dus nog niet veel gebruikt. Nu doe ik af en toe wel de 'thuis-opdrachten' maar het viel me op dat je niet zoals in de oude app kunt zien welke opdrachten je hebt ingestuurd en of deze al goed / afgekeurd zijn. Iemand een idee of dat ergens nog mogelijk is?
Vraag me ook altijd af wat nu 'beter' is, in een dorpje wonen, met minder opdrachten maar wel (een van) de enige Roamler zijn. Of in een stad met veel opdrachten maar ook veel Roamlers.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in tilburg. als ik bij ze langs ga en ff een opdrachtje wil doen dan valt me op dat veel opdrachten snel weg zijn. tis natuurlijk een grote stad met veel roamlers, maar ben blij dat ik toch in de omgeving meerdere opdrachten kan doen.
Hangt van de winkel af. In de AH vind ik hem makkelijk te doen (maar wel heel goed opletten, soms zijn er bij groenten/fruit bijvoorbeeld 2 plankjes met Knorr, die moet je ook als 2 tellen). Bij de Jumbo vind ik het veel te veel de hele winkel doorlopen van voor naar achter en 3x terug.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn de combinatiechecks in ss te doen? Het lijkt zo lang maar er staat veel open hier.
nee want ik heb de foto's niet. ik heb ingesteld dat ze niet opgeslagen worden in mijn filmrol, vind dat zo vervelend als ze tussen mijn "gewone" foto's staan. maarja het was in dit geval idd wel handig geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:37 schreef Miek95 het volgende:
Kun je de foto's niet doorsturen naar Roamler loezzzje? Dat heb ik pas ook gedaan toen de app plat lag. Het scheelt je weer een ritje naar de winkel
waar ben je geweest? Volendam?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
Heineken vers ¤ 25
Was niet direct in de buurt, maar gewoon even een toertje gedaan
een overstappunt is ook geen voorwerp, een rommelmarkt ook niet, parelmoer ook niet en bronwater ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]
"Verfrommelen" wordt door Roamler dus als een voorwerp gezien
oh misschien Broek op Langedijk of zoiets, die zag ik volgens mij gisteren nog open staan toen ik in Amsterdam was.quote:
Broek op Langedijk was gisteren niet open, anders was ik daar ook nog wel even langsgegaan, nu was hij verdwenen. Nee het was in Tuitjenhorn.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oh misschien Broek op Langedijk of zoiets, die zag ik volgens mij gisteren nog open staan toen ik in Amsterdam was.
ik heb er net nog 2 in Brabant gedaan. en 4 BP tankstations met smartspotter.
dat zal Zaltbommel en Kerkdriel geweest zijn, die heb ik vanmorgen gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:26 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij stonden er ook 2 open voor 20 euro maar supermarkt niet open. Jammer.
Jep. Zit je mijn opdrachten af te pakkenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat zal Zaltbommel en Kerkdriel geweest zijn, die heb ik vanmorgen gedaan.
voor 50 euro (plus nog 28 extra) wil ik best even wat kilometers makenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Jep. Zit je mijn opdrachten af te pakkenhaha nee, was toch nog 30km rijden voor mij.
ik had hem ook gister wel willen doen maarja toen was ie dicht. vanochtend heb ik hem niet gezien, waarschijnlijk omdat jij hem al hadquote:Op maandag 2 mei 2016 15:04 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
voor 50 euro (plus nog 28 extra) wil ik best even wat kilometers maken
ik had ze er zaterdagmiddag al op geattendeerd dat die winkels op zondag dicht waren, dus ik bood al aan: als je van plan bent om ze zondag te verhogen kun je het ook nu doen, dan rijd ik er straks (zaterdag eind van de middag) nog even naartoe.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik had hem ook gister wel willen doen maarja toen was ie dicht. vanochtend heb ik hem niet gezien, waarschijnlijk omdat jij hem al hadmaar ik vind het fijner om wat langere afstanden te rijden voor meer geld, dan dichtbij voor 2 euro.
ik doe die in waalwijk regelmatig, maar die was nu al weg. ik wacht daar meestal mee omdat nooit iemand hem doet en ze verhogen hem meestal wel redelijk snel. dan ga ik hem niet voor 2 euro doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik had ze er zaterdagmiddag al op geattendeerd dat die winkels op zondag dicht waren, dus ik bood al aan: als je van plan bent om ze zondag te verhogen kun je het ook nu doen, dan rijd ik er straks (zaterdag eind van de middag) nog even naartoe.
afgelopen week heb ik ze ook op maandagochtend gedaan (en toen ook Ammerzoden erbij).
ik was vrijdag onderweg vanuit regio Breda via Gorinchem en Rotterdam richting Hilversum, vooral in de regio's Gorinchem en Rotterdam veel verdiend, en toen heb ik die in Waalwijk ook zien staan...... 7,50 euro was toen niet de moeite van het omrijden waardquote:Op maandag 2 mei 2016 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik doe die in waalwijk regelmatig, maar die was nu al weg. ik wacht daar meestal mee omdat nooit iemand hem doet en ze verhogen hem meestal wel redelijk snel. dan ga ik hem niet voor 2 euro doen.
Ik ben net wat plaatsen gestegen naar ergens in de 800quote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Feestkabouter het volgende:
hier mensen die erg hoog staan bij SmartSpotter? Ik ben recent in de top 250 van de lijst gekomen...... geen idee hoeveel van de mensen in de lijst ook nog werkelijk actief zijn.
ik sta op 104, maar er zit op dit punt weinig beweging in de lijst.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:47 schreef Feestkabouter het volgende:
hier mensen die erg hoog staan bij SmartSpotter? Ik ben recent in de top 250 van de lijst gekomen...... geen idee hoeveel van de mensen in de lijst ook nog werkelijk actief zijn.
ik werk in gorinchem dus doe daar ook regelmatig opdrachten. volgens mij is niemand actief in die regio want alles blijft daar altijd open staan.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:45 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik was vrijdag onderweg vanuit regio Breda via Gorinchem en Rotterdam richting Hilversum, vooral in de regio's Gorinchem en Rotterdam veel verdiend, en toen heb ik die in Waalwijk ook zien staan...... 7,50 euro was toen niet de moeite van het omrijden waard
ik heb in de afgelopen weken o.a. veel lucratieve glutenvrij brood opdrachten bij AH gedaan in Werkendam en Sleeuwijk en Almkerk.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik werk in gorinchem dus doe daar ook regelmatig opdrachten. volgens mij is niemand actief in die regio want alles blijft daar altijd open staan.
volgens mij sta ik op 64 bij SS maar het gaat nu niet meer zo snel als eerst.
Ik ben pas recentelijk met ss en roamler begonnen. En daarom de reeks niet gevolgdquote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
Multivalue, als je de reeks volgt had je het geweten
Haha, ik ook al! Ik wil hem eigenlijk pas doen als de verhoging een euro of 5 is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:22 schreef loezzzje het volgende:
zaterdag ga ik de vogele opdracht doen en heb ook een AH opdracht aangevraagd bij MV.
morgen hopelijk 's ochtends een rondje maken. ik zit te wachten tot de speelgoed opdracht van SS hoger word maar het schiet nog niet echt op.
Het is eerder nieuws als er wel wat soeps bij Roamler staatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:12 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Haha, ik ook al! Ik wil hem eigenlijk pas doen als de verhoging een euro of 5 is.
Hier weinig soeps zowel bij SS als bij Roamler. Straks even de AH promotiecheck doen...
Vorige week heb ik 13 betaalde opdrachten voor Roamler gedaan en dat vind ik voor Roamler niet slecht...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is eerder nieuws als er wel wat soeps bij Roamler staat
normaal gaan ze wel wat sneller omhoog maar nu niet echt. heb alleen 2 bamboe bekerset opdrachten van de kruidvat & 2 van die grixx opdrachten van de ah. ff kijken of ik daarvoor de deur uitga.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:12 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Haha, ik ook al! Ik wil hem eigenlijk pas doen als de verhoging een euro of 5 is.
Hier weinig soeps zowel bij SS als bij Roamler. Straks even de AH promotiecheck doen...
Ja of teruglezenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben pas recentelijk met ss en roamler begonnen. En daarom de reeks niet gevolgd
Of gewoon vragen. Het kost je natuurlijk een X aantal letters en een muisklik. Maar dan heb je wel weer een virtuele kus verdient en een shitload aan karmapuntenquote:
Als je dan verdiend nog met een d schrijft dan neem ik het van je aanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Of gewoon vragen. Het kost je natuurlijk een X aantal letters en een muisklik. Maar dan heb je wel weer een virtuele kus verdient en een shitload aan karmapuntenDie kan je dan weer niet uit laten betalen in geld. Maar je hebt er wel een vriend voor het leven bij.
Ik weet dat heus wel hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dan verdiend nog met een d schrijft dan neem ik het van je aan
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik weet dat heus wel hoorverdiend verdiend verdiend
De tandpasta opdracht bij SS is wel een leuke om te doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:16 schreef loezzzje het volgende:
morgen onverwachts vrij gekregen van het werk. nu hopen dat er wat open staat morgen zodat ik een mooi rondje kan maken
Ik zou er idd wel een paar kunnen doen maar er staat "opdracht bijna vervuld". Wat meestal betekend dat als ik er 1 accepteer, hij al verdwijntquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:33 schreef Miek95 het volgende:
[..]
De tandpasta opdracht bij SS is wel een leuke om te doensnel klaar en toch redelijke vergoeding.
Als ze hem hebben gekeurd krijg je daar bericht van en dan storten ze het binnen 3 a 4 weken op je rekening.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:25 schreef Anne het volgende:
Ik heb net mijn eerste MV-opdracht voltooid. Maar dat kan ik nergens terugzien; klopt dat?
En hoe gaat dat verder eigenlijk? Krijg je het bedrag direct op je rekening gestort, of spaar je het op?
je kan bij mijngegevens/betalingsgeschiedenis zien of hij is gekeurd. En daar ook alle betaalgeschiedenis inzienquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:25 schreef Anne het volgende:
Ik heb net mijn eerste MV-opdracht voltooid. Maar dat kan ik nergens terugzien; klopt dat?
En hoe gaat dat verder eigenlijk? Krijg je het bedrag direct op je rekening gestort, of spaar je het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |