Het kan inderdaad lang duren, dit is afhankelijk van hoe de triage is. Ben je al een uur aan het wachten en er komt iemand met pijn op de borst dan heeft die laatste voorrang al komt ie later. Wees blij dat je lang moet wachten...quote:Op zondag 24 april 2016 15:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op zich kan ik het met veel dingen eens zijn, echter ik kan de andere kant van het verhaal, dan ook boetes voor de spoedeisende hulp!
Wanneer ze patienten te lang laten wachten, ik heb het meegemaakt zat daar met iemand.
Kort door de beugel als mijn beroep putje schepper is moet ik niet gaan zeuren als die put eens wat te vol is!
Ik zou pas blij zijn als ik er helemaal niet behoefde te zitten, maar dat zul je wel door hebben hoe ik dat bedoel.quote:Op zondag 24 april 2016 16:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het kan inderdaad lang duren, dit is afhankelijk van hoe de triage is. Ben je al een uur aan het wachten en er komt iemand met pijn op de borst dan heeft die laatste voorrang al komt ie later. Wees blij dat je lang moet wachten...
Artsen zijn zat en dronken patiënten eisen strengere regels?quote:Op zondag 24 april 2016 12:47 schreef SR4 het volgende:
Artsen
Doe je werk en hou verder gewoon je mond
En toen kotste en plaste je de wachtkamer ook onder.?quote:Op zondag 24 april 2016 15:54 schreef Markeerstift het volgende:
Snap niet zo goed waaron de supermarktverkoop aan banden moet. Het is daar zeven dagen in de week gemakkelijk te kopen en het probleem speelt tijdens uitgaansavonden. Voorlichting over comazuipen lijkt me een beter plan. Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat dit vroeger minder mensen waren.
Als het agressiever worden van de maatschappij de oorzaak is dan lijkt me het niet nodig om andere oorzaken aan te pakken.
Ben zelf ook wel eens dronken op de SE beland met een wond aan mijn voet. Gestoten aan mijn fiets bij het opspringen. Zoiets kan ook gebeuren als je nuchter bent.
Alleen drank is ook genoeg voor dergelijk idioot gedrag.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Het echte probleem zit toch echt in de combinatie drank en drugs, waardoor sommige mensen soms/vaak geen grip meer hebben op zichzelf.
Als je geen volslagen randdebiel bent doe je zoiets ook niet, nuchter of niet. Niet alcohol de schuld geven van het wangedrag van kutvolk. Ze weten prima wat ze doen.quote:Op zondag 24 april 2016 16:50 schreef aloa het volgende:
[..]
En toen kotste en plaste je de wachtkamer ook onder.?
Het is duidelijk dat het geweld en de minachting voor hulpverleners toeneemt, wat idd door alcohol en drugsgebruik komt.
Nuchter doe je zoiets niet (of men heeft een geestelijke gestoordheid).
Onzin. Het probleem zit in de persoon die het probleem veroorzaakt. Ethanol en andere drugs zijn weinig meer dan een slap excuus.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Het echte probleem zit toch echt in de combinatie drank en drugs, waardoor sommige mensen soms/vaak geen grip meer hebben op zichzelf.
Er zijn zat hogeropgeleiden of keurig nette mensen die zichzelf de volgende voor de kop kunnen slaan om het geen ze in dronken toestand hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 24 april 2016 18:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je geen volslagen randdebiel bent doe je zoiets ook niet, nuchter of niet. Niet alcohol de schuld geven van het wangedrag van kutvolk. Ze weten prima wat ze doen.
Normen en waarden. Je hebt je maar te gedragen. Het zelfde als agressief gedrag bij ambulances.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dan ben je bezopen ja. Misdragen is een ander verhaalquote:Op zondag 24 april 2016 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn zat hogeropgeleiden of keurig nette mensen die zichzelf de volgende voor de kop kunnen slaan om het geen ze in dronken toestand hebben veroorzaakt.
Als dat betekent dat ze pissen in een wachtkamer zijn het dus geen keuring nette mensen, maar kansloze idioten. Behandel ze als zodanig en je bent er zo vanaf. Nogmaals, niet de schuld van een drankje. Er zijn immers meer dan genoeg mensen die zich wel weten te gedragen met wat achter hun kiezen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn zat hogeropgeleiden of keurig nette mensen die zichzelf de volgende voor de kop kunnen slaan om het geen ze in dronken toestand hebben veroorzaakt.
Gelukkig weten de meesten zich wel te gedragen ja.quote:Op zondag 24 april 2016 18:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ze pissen in een wachtkamer zijn het dus geen keuring nette mensen, maar kansloze idioten. Behandel ze als zodanig en je bent er zo vanaf. Nogmaals, niet de schuld van een drankje. Er zijn immers meer dan genoeg mensen die zich wel weten te gedragen met wat achter hun kiezen.
Zal best, maar je kunt daarvan de drank de schuld geven, of het lontje. Ik kies dan voor het laatste.quote:Op zondag 24 april 2016 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig weten de meesten zich wel te gedragen ja.
Lontje wordt wel korter door drank.
Iedereen heeft het in zich om gewelddadig te worden, drank kan een extra zetje zijn om daadwerkelijk tot dat gedrag over te gaan.quote:Op zondag 24 april 2016 19:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zal best, maar je kunt daarvan de drank de schuld geven, of het lontje. Ik kies dan voor het laatste.
Alles kan een zetje zijn. Maar niemand is er toe verplicht. Het is en blijft een eigen keuze.quote:Op zondag 24 april 2016 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen heeft het in zich om gewelddadig te worden, drank kan een extra zetje zijn om daadwerkelijk tot dat gedrag over te gaan.
Ik vind het vooral dom om je zo te gedragen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alles kan een zetje zijn. Maar niemand is er toe verplicht. Het is en blijft een eigen keuze.
Hele hypothetische situatie, maar ik denk dat dat dan afhankelijk is van het type arts. Gynaecologen zullen nog steeds wel wat te doen hebben, voor psychiaters is de markt om zonder morren naar hen toe te gaan minder groot.quote:Op zondag 24 april 2016 16:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou pas blij zijn als ik er helemaal niet behoefde te zitten, maar dat zul je wel door hebben hoe ik dat bedoel.
Maar laat ik het zo stellen, als er geen patienten zijn behoefden de doktoren er ook niet te zijn, dus wie is op dat moment de werkgever van die doktoren?
Hun inkomsten bron voor die dagen, of tewel door de week of in een weekend?
Ja je hebt hem door schijnbaar, het of alles of niets, tenminste zo zie ik het, kotsen ja ik denk dat ik dat ook gedaan heb toen ik mij in coma gereden had.quote:Op zondag 24 april 2016 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hele hypothetische situatie, maar ik denk dat dat dan afhankelijk is van het type arts. Gynaecologen zullen nog steeds wel wat te doen hebben, voor psychiaters is de markt om zonder morren naar hen toe te gaan minder groot.
Dat is nou net wat ik zeg.quote:Op zondag 24 april 2016 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom om je zo te gedragen.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:26 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheden, als er steeds een ander aan de bar komt om een paar drankjes te halen, hoe wil je dan dat een kroegbaas in de gaten houdt wie wat drinkt.
Het is de verantwoordelijkheid van de mensen zelf.
maar zoals ik al eerder zij het is zoeken naar een reden om weer iets te gaan verbieden of aan banden te leggen.
Het is gewoon de wet, die wordt alleen niet gehandhaafd:quote:Op zondag 24 april 2016 11:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom is mijn garage verantwoordelijk voor het te hard rijden?
Als je de kroegen aanspreekt op hun wettelijke verantwoordelijkheden pak je het al sneller bij de bron aan.quote:1Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1hij die aan iemand die in kennelijke staat van dronkenschap verkeert, bedwelmende drank verkoopt of toedient;
2hij die een kind beneden de leeftijd van zestien jaren dronken maakt;
3hij die iemand door geweld of bedreiging met geweld dwingt tot het gebruik van bedwelmende drank.
Nou, typen zoals jij is meestal een goede indicatie.quote:Op zondag 24 april 2016 23:11 schreef john2406 het volgende:
Die verantwoording maar heus wel een deel van bij de gebruiker liggen, maar tot wel glas of fles kan die gebruiker dat normaal inschatten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |