Moffen. Kan nix zijn.quote:
Blijft mooi h. Evergreens zijn het.quote:
Dat is altijd k*t ja. Er staat meestal ook niet meer bij wat het was. Zodat je het niet weet.quote:
Bij mij welquote:Op zondag 24 april 2016 00:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is altijd k*t ja. Er staat meestal ook niet meer bij wat het was. Zodat je het niet weet.
Gezellig Kim!quote:
Maar als ie afgelopen is vooruit naar bed. Bijna half twee. Krijgen we nou.quote:
Krijg zin om mn schaamhaar te knippen en de zomer te voelen!quote:Op zondag 24 april 2016 01:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gezellig Kim!
Het is een mooi nummer.
Pics daarvan dan maar.quote:Op zondag 24 april 2016 01:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Krijg zin om mn schaamhaar te knippen en de zomer te voelen!
Heb je in je bed geplast? dat je nog praatjes hebt, zo midden in de nacht?quote:Op zondag 24 april 2016 01:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar als ie afgelopen is vooruit naar bed. Bijna half twee. Krijgen we nou.
quote:Op zondag 24 april 2016 01:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb je in je bed geplast? dat je nog praatjes hebt, zo midden in de nacht?
Ik ook van jou. Lieffie.quote:
Trusten.quote:
Als jij naar bed gaat dan wordt het nog veel slechter.quote:Op zondag 24 april 2016 01:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja, dus.
;-)
Hou evengoed van je, hoor!Maar het verkaardt wel de slechte smaak qua muziek ;-).
Nee ik blijf! Ik wil ook homoplaatjes draaienquote:Op zondag 24 april 2016 01:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als jij naar bed gaat dan wordt het nog veel slechter.
Dan gaan we al die allergeheimste homoplaatjes draaien.
Houdoe.quote:
Ook een Prince-fan? Wie niet hehquote:
Daar heb ik niks aan toe te voegen, behalve dat ik foute muziek ook leuk vindquote:
Achja, zo gaat datquote:Op zondag 24 april 2016 03:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier wordt wat opgeknoopt en opgehangen.. Wel gezellig zo met zn allen
Tori Amos is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2016 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tori Amos is leuk [ afbeelding ]Under the Pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
quote:
quote:
Die kun je krijgen.quote:
Ha, die is leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |