Niet meer dan terecht en eigenlijk nog te laag!quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
054 She's Always in My Hair [b-kant] (1985) 278 (4)![]()
Ja, 40 en 62, ook twee van mijn favorieten!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:30 schreef methodmich het volgende:
Fraaie eindlijst geworden. Maar ja, dat kon ook bijna niet anders met zoveel goede nummers om uit te kiezen. Wel jammer dat twee persoonlijke favorieten relatief laag eindigden - pas op 40 en 62 - en ik mis toch een paar topsongs in de eindlijst, maar dat heb je altijd.
Puik organisatiewerk weer ranja!
En dan is de Extended version nog beter. Meer muziek, meer tekst!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht en eigenlijk nog te laag!
Heb je het nu over de demoversie van 14 minuten van Computer Blue?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:29 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
En dan is de Extended version nog beter. Meer muziek, meer tekst!
Een van mijn favoriete extended versions, zoals ze tegenwoordig niet meer gemaakt worden. Tegenwoordig zijn extended versions gewoon lange remixen (extended remix).
Zo heeft ook Poplife (extended version) een extra couplet (Niet de freshdance remix)
"What's the matter with your sex, is fifteen minutes your best?....Me body needs satisfaction, I want a chemical reaction..." en America (Extended) van maarliefst 21 minuten met een mooie extra insrtumentaal stuk er achteraan.
Vooral de 12inches van Around The World In A Day, hebben deze echt langere versies met meer tekst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |