ik weet dat ook niet meer, volgens mij mochten we niet heel veel kijken van mijn moederquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me bijvoorbeeld ook niet herinneren dat ik veel tv keek oid.
ohja dat deed ik ookquote:
altijd matrassen naast elkaar leggen om OPTIMAAL robbertje te kunnen vechtenquote:
Ik vond het gewoon niet leuk eigenlijk. Kan ook nooit meepraten over tv programmas van vroeger.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet dat ook niet meer, volgens mij mochten we niet heel veel kijken van mijn moeder
Ohja wij hadden dan zo'n stuurtje en gaspedalen en racespelletjesquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet leuk eigenlijk. Kan ook nooit meepraten over tv programmas van vroeger.
Als het slechct weer was computerspelletje spelen
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
en 's nachts elkaar zodanig gek maken dat mama er gek van werd en ons uit elkaar haalde en er 1 bij haar in bed legde om de rust in huis terug te krijgen. en dan vader VIESBOOS
mooie tijden.
eigenlijk alleen als ik ziek wasquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]of als je een nachtmerrie had bij je ouders in bed
of deed je dat niet
hahaha dat ze dan nog door ging terwijl jullie haar konden horenquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En in 1 flat konden we in onze kamer de buurvrouw elke nacht te keer horen gaan.
Wij als 14 en 11 jarige natuurlijk vieshard op muren kloppen enzo, hahahaha
ai hoeveelste ben je nu geworden?quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4-1 gespeeld haags
1 keer geprikt
1 keer doelpunt veroorzaakt
4e ZEER waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ai hoeveelste ben je nu geworden?
ah opzich prima toch. Seizoen zit er wel vroeg op man.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4e ZEER waarschijnlijk.
Sommige teams moeten nog wedstrijd inhalen
Komt ook omdat wij helemaal geen afgelastingen hebben gehad als enige.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah opzich prima toch. Seizoen zit er wel vroeg op man.
Heb je nog wel wat oefenwedstrijden dan, of is het echt helemaal afgelopen nu?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt ook omdat wij helemaal geen afgelastingen hebben gehad als enige.
Hebben nog toernooi over 2 weken met bbq en fissaquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog wel wat oefenwedstrijden dan, of is het echt helemaal afgelopen nu?
Ja wel blij dat ik weer begonnen hebquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker man! Ik mis die tijden.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel blij dat ik weer begonnen heb
wel gezellig
Ik vond Peter prima bij deze show. Alleen is hij iets teveel in zichzelf gaan geloven. Dat is wat jammer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest hier zo om lachen de 1e keer.
Alleen maar beter. Maar je speelt niet met alleen onbekenden toch?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed voor contacten na verhuizing merk ik
Helemaal eens. Vind het een beetje een eng mannetje geworden laatste jaren. Jammer wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Peter prima bij deze show. Alleen is hij iets teveel in zichzelf gaan geloven. Dat is wat jammer.
Voor meer opinies kun je me een dm sturen.
Nou, eerst wel toen ik weer begon in februariquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Maar je speelt niet met alleen onbekenden toch?
Gelukkig is het een gebroederlijke sportquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, eerst wel toen ik weer begon in februari
Ja, wel leuke groepquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het een gebroederlijke sport
zitten in zo'n groep vaak wel een aantal gouden gasten die je ook in prive goed kan gebruiken voor diverse zaken.quote:
wat een mislukkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |