Na een succes te hebben gehad met het eet-cafe, en na de stop van het eet-cafe, is hij er dan... Het Restaurant het Duiveltje...
Dit is speciaal bedoelt voor eten,ontbijt etc. er komt nog een cafè appart.
Bijna alles hebben we, en ik kan altijd van dienst zijn..
De prijzen zijn zeer laag, 15 eilandse centen per persoon...
Dan mag je ook zo veel eten als je wilt...
Een menulijst komt nog en soep van de dag etc.
Greetz,
B-M-G
[Dit bericht is gewijzigd door -B.M.G- op 15-12-2000 01:32]
Leuke inrichting trouwens.
Het is na de verbouwing hartstikke mooi geworden! Doe voor mij maar een lekker kom soep v/d dag.
En neem voor jezelf op mijn kosten een tonic.
quote:Alsjeblieft, Jojogirl, wil je trouwens nog iets van stokbrood bij de soep
Op 10 november 2000 16:21 schreef Jojogirl het volgende:
Hoi BMG mag ik een tomatensoep en nog iets lekkers warms van je? Ik had nog niet geluncht namelijk.Leuke inrichting trouwens.
quote:
Op 10 november 2000 16:25 schreef kasper het volgende:
Hey BMG, welkom terug op het eiland.Long time, no see.
Het is na de verbouwing hartstikke mooi geworden! Doe voor mij maar een lekker kom soep v/d dag.
En neem voor jezelf op mijn kosten een tonic.
Dank U wel, kasper voor de Tonic .
quote:U mag alles controleeren, al het vlees is al gekeurd door de keuringsdienst, de netheid in de keuken ook etc.
Op 10 november 2000 16:33 schreef craziest het volgende:
*craziest stapt binnen met de keuringsdienst van waren
Na het controleeren, wilt U dan misschien een gratis kop koffie ?
quote:Na Uw tip, ben ik meteen verder geggaan. Een broodje gezond zei U ? Over een halve minuut is het klaar, U kunt eventjes evt. gaan zitten.
Op 10 november 2000 16:39 schreef Ali Salami het volgende:
Hee -B.M.G- Toch maar weer gekomen???Nou, ik heb wel zin in een broodje gezond eigenlijk.
Het bezoekers aantal voor dit restaurant is:
Komt allen!
Het is wel gezellig druk hier? Hoe gaat het met iedereen?
* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
quote:Danke je wel
Op 10 november 2000 16:46 schreef Ali Salami het volgende:
-B.M.G-, je mag ook wel 'je' zeggen hoor... Blij dat je er weer bent
quote:Pikante tomatensoep, word gemaakt voor U, stokbrood staat al klaar in een mooi stokbrood-mantje (heel schoon, higieenisch
Op 10 november 2000 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
O, je hebt pikante tomatensoep? Dat klinkt nog lekkerder en ja ik wil er wel een lekker warm stokbroodje met kaas bij.Het is wel gezellig druk hier? Hoe gaat het met iedereen?
* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
Nog aangenaam kennis te maken trouwens. * Jojogirl is de eigenaresse van de supermarkt en speelt in het rugbyteam.
quote:* Dr. Kasper voelt de blik van Jojogirl in zijn nek en wordt net zo rood als zijn tomatensoep.
Op 10 november 2000 16:45 schreef Jojogirl het volgende:* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
[\mijmer mode on]Oh, wat kan liefde op het eerste gezicht toch mooi zijn.[\mijmer mode off]
quote:Aha, een supermarkt, ik zal zeker daar eens langsgaan.
Op 10 november 2000 16:51 schreef Jojogirl het volgende:
Dank je BMG.Nog aangenaam kennis te maken trouwens. * Jojogirl is de eigenaresse van de supermarkt en speelt in het rugbyteam.
Lekker soepje, slurp
quote:Alsjeblieft, eet/slurp/drink smakelijk
Op 10 november 2000 17:11 schreef Lurky het volgende:
B.M.G. Doe mij maar een versterkend soepje. Laat me je feliciteren met de opening. Misschien kom ik vanavond weer.
fluistermodus
Hoewel m'n nieuwe vlam nog niet sterk genoeg is om uit te gaan maar misschien ligt hij weer in katzwijm en dan glip ik even langs.Lekker soepje, slurp
quote:ALS vixen een keer opduikt
Op 10 november 2000 17:39 schreef scarefreak het volgende:
ik jogy drink graag!
NOT!!!!
En nog gefeliciteerd met de opening, ziet er mooi uit hier. Veel succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 10-11-2000 18:43]
quote:Broodje ei ? Tuurlijk kan dat... Broodje ham d'r bij, en een glaasje cola...Ok, genoteerd, wilt U ijsklontjes in de cola en/of evt. een citroen ?
Op 10 november 2000 18:38 schreef Dagobert het volgende:
Ik was net bij Faat en het restaurant was dicht![]()
Dus doe mij maar een broodje ei(kan dat?) en een broodje ham. Glaasje cola erbij graag.En nog gefeliciteerd met de opening, ziet er mooi uit hier. Veel succes!
Dank U wel voor het compliment.
quote:Hey Faat!
Op 10 november 2000 18:36 schreef Faat het volgende:
Hey BMG!
quote:Het is fijn,fijn,om terug te zijn
Fijn dat je weer terug bent
quote:Gelijk heb je
eter dan klagen in GC = lol maken op het fokeiland
quote:Ok, ook genoteerd, amaretto's hebben we nog niet binnen
Ik heb iig geen zin om vanavond in ristorante Ali te koken en heb de tent dicht gegooid.
Dus doet u mij maar 2 stokbroodjes gezond, een kopje thee en een amaretto met ijs.
Ja sorry Dagobert trouwens dat je voor een dichte deur stond,
maar we vieren hier de terugkeer van BMG
Hi B.M.G., doe voor mij maar een Bacardi/cola. Heb je Jojogirl nog gezien?
quote:
Op 10 november 2000 20:25 schreef Dagobert het volgende:
Jojogirl is er savonds niet, ze zit in Engeland en kan daar savonds niet online
Doe mij maar twee devil-mix om mee te nemen.
Ah, Dokter Kasper, ik tref u als geroepen.
U hebt toch ooit in het geheim een lijst aangelegd van alleen op dit eiland voorkomende planten, grassen, mossen, schimmels, zwammen, paddestoelen, micro-organismen, insecten, reptielen, mineralen en gesteenten? Ik zou graag een kopie van die lijst willen voor mijn bibliotheek.
Beetje energierijk ook graag, ben een beetje moe in me vleugels
Maar kijk uit voor B.M.G.'s nieuwe interieur.
quote:Tuurlijk! Met die nieuwe Sony Dobly surround sound d'r in mag het best hoor
Op 10 november 2000 23:43 schreef Faat het volgende:
Mag de muziek wat HARDER!!
En voor mij nog zo'n lekker drankje alsjeblieft
Kasper ook nog één?
(zat video te kijken;fallen)
quote:
Op 11 november 2000 00:09 schreef Faat het volgende:
Halllooooo, is er nog iemand??
Nah dan schenk ik maar voor mezelf wat in,
ik denk dat ik de hele fles maar meeneem
en wandel weer lekker naar de Villa Faat
Ik kom morgen wel afrekenen BMG
't Was gezellig...trusten....hik...
Zo, weer een nieuwe dag vandaag...
BMG, heb je ook tosti's?
Zo ja, dan lust ik er wel 2..
't ruikt nog een beetje naar feest, restaurant loopt nu al goed zeker? 8)
quote:Daar ga ik maar vanuit, ik heb tenminste mijn bier vannacht zelf gepakt. Misschien heb ik dat ook wel illegaal gedaan, maar goed.
Op 12 november 2000 15:44 schreef Breuls het volgende:
zelfbediening?
oh, OK..
waar ligt het brood? en de kaas? en de ham?
Als het zo gaat dan ga ik mar naar uw concurrent toe.. Faat maakt tenminste nog een gezellig praatje met haar klanten in Ali Ristorante
quote:Het was de bedoeling dat het vandaag een zelfbedienings-dag zou worden, maar hierbij krijgt U er toch nog een, op onze kosten vanwege deze vergissing.
Op 12 november 2000 23:48 schreef HighLander het volgende:
- Zeg ober kent u mij nog?
- Nee meneer, moet dat dan?
- Nou ik ben de man die 30 postings geleden een pastamaaltijd bij u bestelde.Als het zo gaat dan ga ik mar naar uw concurrent toe.. Faat maakt tenminste nog een gezellig praatje met haar klanten in Ali Ristorante
quote:JUIST, luister naar de prof....
Op 13 november 2000 01:01 schreef Ali Salami het volgende:
Zeg nou eens 'je', zo jaag je klanten weg
Eet ik vannacht wel dubbel --->
quote:Ja tuurlijk, omdat het spoedgeval is ben ik er ook snel bij
Op 13 november 2000 16:10 schreef kasper het volgende:
Hi B.M.G., heb je voor mij een paar broodjes om mee te nemen? Ik heb een paar spoedgevallen binnengekregen in het ziekenhuis, dus van rustig eten zal vandaag toch niets terecht komen.
quote:Tot zo!
Op 14 november 2000 15:40 schreef equilan het volgende:
Vind ik lief van je
Lekker hoor, kom ze zo halen!!
Kan je voor mij even een paar broodjes + een flesje wijn inpakken? Ik ga nl. Jojogirl verrassen met een picknick op het strand.
quote:Ja natuurlijk, melk, alsjeblieft..Vertel me eens waarom die haast vanochtend ?
Op 14 november 2000 16:07 schreef equilan het volgende:
Ja ben ik,zijn mn broodjes klaar?
Ik eet ze hier wel even op, heb je er een glas melk bij?
quote:Alsjeblieft, zie je nou dat er wel iets groeit tussen jullie 2 !
Op 14 november 2000 16:21 schreef kasper het volgende:
Hoi B.M.G. Hoe was het op school?Kan je voor mij even een paar broodjes + een flesje wijn inpakken? Ik ga nl. Jojogirl verrassen met een picknick op het strand.
Ik had haast omdat we op zoek zijn naar nare wezens die het eiland bedreigen. Lees maar in de topics van mijn toren, eiland in gevaar, ruine, tuinen, dagotel....en welke ben ik vergeten??
Begrijp dat het lastig is om nu het verhaal te volgen, maar Lurky is bezig met een samenvatting als ik het goed begrepen heb.
Niet dat we daar nu mee klaar zijn hoor, maar moet toch echt ff eten tussendoor!!
quote:idd heb ook het topic "Evacuatie" gelezen, mmz, ik lees de laatste tijd niet meer zo veel hier... Ben bezig met de Duiveltjes krant.
Op 14 november 2000 16:51 schreef equilan het volgende:
Aikeleer, of mag ik gewoon BMG zeggen??Ik had haast omdat we op zoek zijn naar nare wezens die het eiland bedreigen. Lees maar in de topics van mijn toren, eiland in gevaar, ruine, tuinen, dagotel....en welke ben ik vergeten??
Begrijp dat het lastig is om nu het verhaal te volgen, maar Lurky is bezig met een samenvatting als ik het goed begrepen heb.Niet dat we daar nu mee klaar zijn hoor,
maar moet toch echt ff eten tussendoor!!
Doe maar een kom soep v/d dag. Ga ik intussen die krant eens rustig lezen.
quote:Is goed, leesze... Hier heb je je Soep van de dag: Kippen soep (Dinsdag)
Op 14 november 2000 19:33 schreef kasper het volgende:
Fantastisch B.M.G.! Leuk!Doe maar een kom soep v/d dag. Ga ik intussen die krant eens rustig lezen.
quote:Danke
Op 14 november 2000 19:23 schreef VixenFromHell het volgende:
wauw...
quote:
Op 14 november 2000 21:16 schreef Aikeleer het volgende:
lief
* VixenFromHell is jouw liefje nie meer
Ach, in het langslopen verontschuldig ik mij. Dat ik nou net 'het Duiveltje' oversla bij de Fomin uitdeling: sorry jongens jullie weten wat te doen en waar het verkrijgbaar is. Ik ga even wat wantrouwenden het wit van mijn ogen tonen
quote:
Op 14 november 2000 21:51 schreef VixenFromHell het volgende:![]()
* VixenFromHell is jouw liefje nie meer
Je hebt gelijk! En weet je ook nog wie hem toen gewonnen heeft? Dat was ik! De automaat staat nu te pronken in het ziekenhuis.
quote:Word ie veel gebruikt ?
Op 17 november 2000 14:42 schreef kasper het volgende:Je hebt gelijk! En weet je ook nog wie hem toen gewonnen heeft? Dat was ik! De automaat staat nu te pronken in het ziekenhuis.
quote:Ik moet toch ook wat
Op 17 november 2000 14:38 schreef Faat het volgende:
Hou je deze dan voor jezelf?
Wat sneu voor je, zoveel werk gehad om het op te bouwen en nu ligt het straks in de as...
quote:Nogmaals: Wat ben jij een trut zeg! Wens dat ik nooit met je was getrouwd!
Op 19 november 2000 18:20 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell kijkt ff of Wati niet in de buurt is van haar huisje.
Nee gelukkig, ik zie hem niet
* VixenFromHell gaat richting het restaurant.
Hey, er is helemaal niemand, dat komt goed uit
* VixenFromHell steekt het restaurant in de fik en gaat op veilig afstand op een bankje zitten en kijkt even naar de vlammen
En nou vlug weer naar huis, want als Wati hier langs komt dan zit ik in de problemen
* VixenFromHell loopt weer terug naar haar veilige huisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |