Oh pff en ik trap er vol in...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, complimentje eruit gesleept. Plan geslaagd.
Ohja, jij omschreef van de week jouw baan. Jij lijkt me wel een rijke sugardaddy.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Ik zou mijn salaris niet willen ruilen met toen en ben een stuk rustiger geworden. Beide dingen waar ik erg blij mee ben!
Vooruit dan maar, ik moet jullie er ook niet mee overladen. Rusnak brengt hoofden op hol.quote:
Aaah..quote:
WHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, jij omschreef van de week jouw baan. Jij lijkt me wel een rijke sugardaddy.
Big spenderquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
WHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Mijn uitgavenpatroon loopt redelijk gelijk met mijn inkomsten..
Zo werkt het geloof ik wel, maar ik zou het enkel gebruiken als je USB 3.0 hebt vanwege de lage overdrachtsnelheid van USB 2.0. Die van werkgeheugen is tamelijk hoog over het algemeen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aaah..
Uhm even een noobvraag. Kun je met dat windows readyboost of hoe het heet en een usb stick daadwerkelijk zorgen dat je meer werkgeheugen hebt?
Hmmm najaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo werkt het geloof ik wel, maar ik zou het enkel gebruiken als je USB 3.0 hebt vanwege de lage overdrachtsnelheid van USB 2.0. Die van werkgeheugen is tamelijk hoog over het algemeen.
Maar mss lul ik wel, ik heb het nog nooit gebruikt. Ik redeneer maar wat.
Waarom zou jij je desktop willen gebruiken? Browsen en typen kan je toch net zo goed op je Mac doen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm naja
Gebruik dat ding toch nooit, laat maar
Soms als ik daar bij m'n ouders ben vind ik het wel chill om aan het bureau te zitten werken op 23'' ipv een 11'' scherm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zou jij je desktop willen gebruiken? Browsen en typen kan je toch net zo goed op je Mac doen?
Als je weer bij je ouders bent moet je even CPU-Z downloaden en de resultaten posten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Maar dat ding is dus niet vooruit te branden. Schone install heb ik al eens gedaan.
Ik weet nu al dat dat installeren lang gaat duren...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je weer bij je ouders bent moet je even CPU-Z downloaden en de resultaten posten.
Nee, is een klein programma wat je vertelt wat in je PC zit. Dat moet ik weten voordat ik verdere uitspraken kan maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat dat installeren lang gaat duren...
Moest gelijk aan deze denken.quote:
Die vind ik ook leuk, staat in m'n lijst.quote:
Heerlijk nummer.quote:
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk, staat in m'n lijst.
Kun je niet (met verloopstekker) dat scherm op je Mac aansluiten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms als ik daar bij m'n ouders ben vind ik het wel chill om aan het bureau te zitten werken op 23'' ipv een 11'' scherm.
Ja ik denk dat dat best kanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je niet (met verloopstekker) dat scherm op je Mac aansluiten?
Vind de eerste zin wel briljant, daarna is de tekst een beetje "simpel"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.Alhoewel de tekst natuurlijk weer nergens op slaat.
Huilen niet, maar ik kan uren rustig luisteren naar deze Nederlandse componist:quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?
Zo, wat persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna is het 'Van waar ben je? ATLANTIS!!!'quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vind de eerste zin wel briljant, daarna is de tekst een beetje "simpel"?
You were the shadow to my light
Jaaahhhh Bekend stuk!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Huilen niet, maar ik kan uren rustig luisteren naar deze Nederlandse componist:
(Deze versie duurt maar 2 uur, er zijn ook langere uitvoeringen)
Ja, daarna raken ze me kwijt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarna is het 'Van waar ben je? ATLANTIS!!!'
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, daarna raken ze me kwijt.
Under the sea..
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo, wat persoonlijk.Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
LOL, daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:
Klopt, zullen de meesten wel eens hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?
Mja, is eigenlijk ook gewoon een manier van communiceren, net zoals vogels doen als ze zingen. Aan de andere kant genieten wij ervan en kunnen we dansen, dat is wel uniek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?
Diep onder de zeequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, daarna raken ze me kwijt.
Under the sea..
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Diep onder de zee
Natalie Holloway!
Tussen de vissen zullen ze je niet missen
Hup naar benee!
Beetje van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL, daar moest ik ook gelijk aan denken.![]()
Ken je deze? Vanaf 2.45 en dan heel hard in de auto.. Tranen met tuiten..
Geen idee waarom.
Heb het trouwens ook met de 'logical song', maar daar zit wel een reden achter.
Pfff, dat vind ik altijd zo moeilijk man.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Als je jouw leven in een nummer moet vangen, welke wordt het dan?
Muziek, geen getal.![]()
Voor zo'n jeugdig ventje heb je best smaak!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind deze instrumental magisch en een genot voor de geest
Nee, ik ga eens even luisterenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor zo'n jeugdig ventje heb je best smaak!
Ken je deze?
Als een stuk goed gespeeld wordt, is het pure emotie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Beetje van voor mijn tijdmaar wel erg mooi
.
Ik heb wel jaren '90 nummers waarbij ik met een soort weemoed moet denken aan vakanties, kampvuurtjes stoken, naar de disco bij de buurcamping en je verder helemaal nergens zorgen over maken.
Overigens kan ik classics die met een groot orkest worden uitgevoerd (Proms etc.) ook heel erg waarderen.
Ik ben bij vlagen een paar maanden fan van een artiest en dan is het ook ineens zo weer voorbij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor zo'n jeugdig ventje heb je best smaak!
Ken je deze?
quote:
Oh nee dat ken ik inderdaad niet. Mijn filmkennis is sowieso bedroevend want ik kijk ze nooit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
En de exorcist-theme volgens mij. Maar die zal je wel niet kennen.
Wij moesten op de lagere school hierbij een vrije tekening maken. Ik heb een uur zitten huilen in de klas, vond het zo zielig.
Ik heb (als EHBO'er) al tweemaal een Mattheus Passion gehoord, daar zit ook 1 stuk in dat me erg ontroert. Prachtig:quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als een stuk goed gespeeld wordt, is het pure emotie.![]()
Best onnozel, ben nog nooit naar een klassieke uitvoering geweest, maar zou dat best graag willen.
Wij zouden best een avondje muziek kunnen draaien samen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben bij vlagen een paar maanden fan van een artiest en dan is het ook ineens zo weer voorbij.
Wende kan ik ook echt geweldig vinden bijvoorbeeld. Of Nina Simone
Superlastig man, zoveel nummers, zo'n gaar leven.quote:
en ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij zouden best een avondje muziek kunnen draaien samen.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb (als EHBO'er) al tweemaal een Mattheus Passion gehoord, daar zit ook 1 stuk in dat me erg ontroert. Prachtig:
Nou, heb er even de tijd voorgenomen, dacht dat ik zo iets uit mijn mouw zou kunnen schudden, maar het succesvol eindigen zit er niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef Rezania het volgende:
Heb je een nummer over een kutjeugd en dan succesvol eindigen?
Ben jij een kloon van mij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:58 schreef Peter het volgende:
Have I Got News For You begint op de BCC, Britse humor
En heel cliché vind ik een aantal musical/muziekfilm nummers ook erg tof
Niet..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij keek toch geen 'Allo Allo' en 'Are you being served' he?
True colors - Cyndi Lauper??quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:57 schreef Rezania het volgende:
Heb je een nummer over een kutjeugd en dan succesvol eindigen?
Pffffieuw. A narrow miss!quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet..![]()
![]()
Allo allo met natte haartjes op de bank en AYBS heb ik een keer of 3 gezien.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Pffffieuw. A narrow miss!
The fallen Madonna with the big..
It is I, LeC...
Listen very carefully, I will say this only ...
Are you free mister H..
My ..... was all wet this morning.
Je hebt geen idee waar dit over gaat dan?
Spel zonder grenzen, Fort Boyard..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL
En volgens mij kwam na allo allo ter land ter zee en in de lucht, en daarna hill street blues.
Dat iedereen nog op vrijdag naar de Tros op 2 keek.
Ha, die heeft haar zoals de moeder van Fran Fine.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet..![]()
![]()
Allo allo met natte haartjes op de bank en AYBS heb ik een keer of 3 gezien.
[ afbeelding ]
Sylvia.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, die heeft haar zoals de moeder van Fran Fine.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan ben jij een jaar of 7-8 jonger dan ik..
Tnxquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Grappig dat het ook gewoon klopt.
Gefeliciteerd alvast.
Je deelt je dag met Willem..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Tnx
De komende jaren ben ik gegarandeerd vrij op mijn verjaardag
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
I see your true colours and that's why I love you,
so don't be afraid to let them show,
your true colours, true colours are beautiful, like a rainbow.![]()
Deze dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]Vind ik niet echt over mijn leven gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik ken je leven toch niet. En vond het een beetje te persoonlijk om te vragen waarom je jeugd niet echt prettig was.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]Vind ik niet echt over mijn leven gaan.
Kostte ook maar weinig geldquote:
Deze past bijna iedereen hier wel toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ken je leven toch niet. En vond het een beetje te persoonlijk om te vragen waarom je jeugd niet echt prettig was.![]()
Maar het is wel een mooi nummer!
Hum. Nou nee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Deze past bijna iedereen hier wel toch?
Vertel..quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Kostte ook maar weinig geld
De kroningsdag heeft me nog wel een onderscheiding opgeleverd overigens.
Alle vrijwilligers die in A'dam hielpen kregen een aparte onderscheiding. Makkelijk verdiendquote:
Oh, ik dacht dat je iemand gered had die in het IJ was gevallen, oid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Alle vrijwilligers die in A'dam hielpen kregen een aparte onderscheiding. Makkelijk verdiend.
Neeeeeej, dan stuur je ene beveiliger of politieambtenaar het water in. Als hulpverlener moet je jezelf niet in gevaar brengen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je iemand gered had die in het IJ was gevallen, oid.
Haha held.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Neeeeeej, dan stuur je ene beveiliger of politieambtenaar het water in. Als hulpverlener moet je jezelf niet in gevaar brengen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Kaas- op 23-04-2016 08:47:00 ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:36 schreef Kaas- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Good job! Sticker voor Kaas-![]()
Dit probleem had ik laatst ookquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:47 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook weer nieuwe batterijen in de weegschaal gedaan
quote:Op zaterdag 23 april 2016 08:36 schreef Kaas- het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik wil juist aankomen he :pquote:Op zaterdag 23 april 2016 08:20 schreef Kaas- het volgende:
Hahaha. Ik stond net op het punt m'n meting te doen, maar jullie teringlijers zijn dus sowieso al meer afgevallen.
Maar hoe kan je afgevallen zijn van alcohol? Of is het doordat je daarna brakke boy hele dag niet eten kon?quote:
Erg?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:18 schreef Jopie78 het volgende:
En bij mij komt het door een ziekte.. Dus is teringlijer best een gepaste reactie.
Haha, mwah. Er is iets met mijn alvleesklier, waardoor ik bij vlagen lastig vet en koolhydraten opneem. Heb van de week een familypack aan snickers en twix gegeten, kilo zak m&m's, mac donalds en weet ik wat niet meer naast mijn normale eten en dan 4 kilo afvallen.quote:
Wowquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb van de week een familypack aan snickers en twix gegeten, kilo zak m&m's, mac donalds en weet ik wat niet meer naast mijn normale eten en dan 4 kilo afvallen.
is vooral vocht en dag niet gegetenquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar hoe kan je afgevallen zijn van alcohol? Of is het doordat je daarna brakke boy hele dag niet eten kon?
Maar van deze kwaal al heb je lange tijd last? Niet nu voor het eerst?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat heerlijk om zo te kunnen eten en jouw figuur te hebben..
Nou idd, wat een feest.
Heb het denk ik al een jaar of 10. Ben soms heel dun, soms best mollig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar van deze kwaal al heb je lange tijd last? Niet nu voor het eerst?
Doet je zorgverzekeraar niet aan zorgbemiddeling om sneller een afspraak te krijgen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het denk ik al een jaar of 10. Ben soms heel dun, soms best mollig.
Heb allerlei "psychische stempels", maar heb maar een maand of 4 p/j last van "de gekte", de andere maanden is er niets aan de hand. Vorige maand bloed laten prikken en toen bleek dus dat mijn waarden veel te hoog waren in mijn bloed, wat betekent dat de enzymen niet in je darmen komen, maar in je bloedstroom.
Chronische pancreatitis, schijnt goed te behandelen te zijn. Zit alleen al 5 weken te wachten op een ziekenhuisafspraak, hoop dat de dokter er voor kan zorgen dat ik deze week nog terecht kan en niet pas half mei.
Alleen bij een acute aanval, ben 2 weken geleden ook al bij de dokter geweest voor een spoedindicatie, maar toen "moest ik het nog even aankijken".quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Doet je zorgverzekeraar niet aan zorgbemiddeling om sneller een afspraak te krijgen?
Ah oke, vervelend... Wel fijn dat je in ieder geval weet wat er aan de hand is als dat ineens gebeurt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het denk ik al een jaar of 10. Ben soms heel dun, soms best mollig.
Heb allerlei "psychische stempels", maar heb maar een maand of 4 p/j last van "de gekte", de andere maanden is er niets aan de hand. Vorige maand bloed laten prikken en toen bleek dus dat mijn waarden veel te hoog waren in mijn bloed, wat betekent dat de enzymen niet in je darmen komen, maar in je bloedstroom.
Chronische pancreatitis, schijnt goed te behandelen te zijn. Zit alleen al 5 weken te wachten op een ziekenhuisafspraak, hoop dat de dokter er voor kan zorgen dat ik deze week nog terecht kan en niet pas half mei.
Nou, dit is het minst erge scenario.. En laten we daar maar vanuit gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke, vervelend... Wel fijn dat je in ieder geval weet wat er aan de hand is als dat ineens gebeurt.
Maar is is dus wel een goede ingreep/behandeling in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, dit is het minst erge scenario.. En laten we daar maar vanuit gaan.
Het zou wel de andere zaken ook verklaren, want als je geen vet opneemt, neem je ook geen vitamines op die in vet oplosbaar zijn, wat psychische problemen geeft.
Dus ik hoop dat dit het is, en niet iets ergers en dan zou alles direct verklaard en opgelost zijn.
Ik wilde net tiepen, liever dit dan homo zijn... Oh wacht...quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar is is dus wel een goede ingreep/behandeling in het vooruitzicht?
(Zolang je niet ineens hetero wordt dan.. brrrr.)
Apart joh. Maar komt wel goed dus, neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, mwah. Er is iets met mijn alvleesklier, waardoor ik bij vlagen lastig vet en koolhydraten opneem. Heb van de week een familypack aan snickers en twix gegeten, kilo zak m&m's, mac donalds en weet ik wat niet meer naast mijn normale eten en dan 4 kilo afvallen.
Heb vanochtend serieus een mail naar de dokter gestuurd, omdat ik me wel degelijk zorgen begin te maken nu. Maar dat kon jij niet weten.
Zo weer terug dusquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is vooral vocht en dag niet gegeten
Waarom staat er "sorry Kaas" onder je bericht?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, dit is het minst erge scenario.. En laten we daar maar vanuit gaan.
Het zou wel de andere zaken ook verklaren, want als je geen vet opneemt, neem je ook geen vitamines op die in vet oplosbaar zijn, wat psychische problemen geeft.
Dus ik hoop dat dit het is, en niet iets ergers en dan zou alles direct verklaard en opgelost zijn.
Is niet eens zo, dus ze moet haar smoel houden. Ik ben over een half uur ook in Grunn trouwens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:45 schreef Renesite het volgende:
Mevrouw bij de beddenwinkel: "je lijkt op jamai"
Ik jank.
Ik heb net gelezen dat de beste patat in Groningen verkrijgbaar is bij die Belgische friettentkraam op de Vismarktquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is niet eens zo, dus ze moet haar smoel houden. Ik ben over een half uur ook in Grunn trouwens.
Je had mn kop al 'es gezien? Ok!quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is niet eens zo, dus ze moet haar smoel houden. Ik ben over een half uur ook in Grunn trouwens.
Er is een nieuwe friettent. De Frietwinkel aan de Folkingestraat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat de beste patat in Groningen verkrijgbaar is bij die Belgische friettentkraam op de Vismarkt
Al vraag ik me af of ze uberhaupt meer adressen hebben bezocht
Zal toch wel. En anders maar niet, dan is dat ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Apart joh. Maar komt wel goed dus, neem ik aan?
Had weer een d/t-fout. Ben er zo slecht in en let er nu extra op, maar ja, het gaat dus nog steeds wel eens mis.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom staat er "sorry Kaas" onder je bericht?
Ziet er fancy uit op Google. Al eens wezen eten?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er is een nieuwe friettent. De Frietwinkel aan de Folkingestraat.
Zou raken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:45 schreef Renesite het volgende:
Mevrouw bij de beddenwinkel: "je lijkt op jamai"
Ik jank.
Oe, die heb ik wel eens geprobeerd en is wel goed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat de beste patat in Groningen verkrijgbaar is bij die Belgische friettentkraam op de Vismarkt
Al vraag ik me af of ze uberhaupt meer adressen hebben bezocht
Fancy Frietwinkelquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er fancy uit op Google. Al eens wezen eten?
Zou ook wel zonde zijn van je progressquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe, die heb ik wel eens geprobeerd en is wel goed.Maar ik ben al 'in 't duuuuurp' dus kan er gelukkig niet snel heenlopen.
Nog 160 posts en je kan er weer eentje aanmaken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De Rusnakdelen liepen opmerkelijk genoeg een stuk sneller
Misschien is je internet stukquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nog 160 posts en je kan er weer eentje aanmaken.![]()
WTF is er aan de hand. FOK! is echt retetraag.
#Moedeloos
Misschien ben ik wel gehackt en wordt er op dit moment honderdduizenden euro's van mijn rekening afgeschreven.quote:
Jij bent dus echt een sugardaddyquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gehackt en wordt er op dit moment honderdduizenden euro's van mijn rekening afgeschreven.
Nee joh, gekkie. Dan had ik nu wrs gefokt vanuit een zonnig land en niet vanuit de metropool Purmerend.quote:
Er zijn momenten dat ik even niet op FOK! zitquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:10 schreef Jopie78 het volgende:
Vond je enthousiaster toen je nog dacht dat ik liggende gelden had.
verkapte ik-heb-een-leven-postquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik even niet op FOK! zit
Dat stond ik ook in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik sta toch bekend als een keurige jongen?
hehehquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat stond ik ook in mijn omgeving.
Desondanks vrat ik me klem aan "yoghurtjes"
Dit keer, ook. Zie je nou, zo proper ben je dus ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehehoke dat bedoelde je toch wel
maar ik bedoelde (dit keer in ieder geval) echt yoghurt
Vertel ons meer over jouw jonge jarenquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dit keer, ook. Zie je nou, zo proper ben je dus ook niet.
Poeh he, tommie. Heb je even.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vertel ons meer over jouw jonge jaren
Dit klinkt als een goedkope smoes om geen antwoord te geven en dat ook nooit meer te gaan doen, maar ik geloof je. Tot laterquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Poeh he, tommie. Heb je even.![]()
Ga nu eerst even met de honden uit en boodschappen doen.. Moet je het antwoord dus nog even schuldig blijven.
Noh, dat vind ik oprecht leuk om te horen!quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens even serieus Jopie, ik geniet altijd met volle teugen van de verhalen van Deezertje en syndroom en ik vind jij dat mensen erg goed kan analyseren en je uitdrukken.
Haha, ik heb niet zo'n last van gêne, hoor. Maar om het hier nou allemaal neer te plempen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goedkope smoes om geen antwoord te geven en dat ook nooit meer te gaan doen, maar ik geloof je. Tot later
Nope. Ik ga niet de stad in voor een patatje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er fancy uit op Google. Al eens wezen eten?
Djeezertje weer. Verrassend dit Pax.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens even serieus Jopie, ik geniet altijd met volle teugen van de verhalen van Deezertje en syndroom en ik vind jij dat mensen erg goed kan analyseren en je kan uitdrukken.
Ik zal het in m'n achterhoofd houdenquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet zo'n last van gêne, hoor. Maar om het hier nou allemaal neer te plempen.
Via de dm/pm mag je alles vragen wat je wilt.
Heb al veel te vaak dat ik hier in een gesprek zit en vergeet dat ik op een forum zit en iets te enthousiast reageer.![]()
Maar zit echt met mijn jas aan klaar om te vertrekken en er staan 2 honden te wachten op me bij de voordeur.![]()
Je hoeft ook niet alleen voor patat die kant opquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope. Ik ga niet de stad in voor een patatje.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Djeezertje weer. Verrassend dit Pax.
Klopt. M'n ouders hadden ook echt slagroomtaart en gevulde koek in huis gehaald en wilden dat direct samen eten toen ik aankwam. Vanavond willen ze bier en frituur. Heb overal nee tegen gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ook wel zonde zijn van je progress
Waarom wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alleen voor patat die kant op
Verneem er niets van.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nog 160 posts en je kan er weer eentje aanmaken.![]()
WTF is er aan de hand. FOK! is echt retetraag.
#Moedeloos
Nou je quote iets van 1 uur geleden. Traagheidjetroef.quote:
Weet niet eens wie dat is joh.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Djeezertje weer. Verrassend dit Pax.
Ja, ben nu in de provincie Groningen dus alles loopt een uur achter.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou je quote iets van 1 uur geleden. Traagheidjetroef.
No.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ben nu in de provincie Groningen dus alles loopt een uur achter.
Je wordt wel lekker in de watten gelegd volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. M'n ouders hadden ook echt slagroomtaart en gevulde koek in huis gehaald en wilden dat direct samen eten toen ik aankwam. Vanavond willen ze bier en frituur. Heb overal nee tegen gezegd.
Oké, niet tegen het bier. Maar ik heb het zo gecalculeerd dat ik vanavond een aantal lekkere speciaalbieren kan drinken en alsnog 300 cal onder m'n doel zit.
Dat is waar hehe, alleen beetje vervelend als ze het op een manier doen waar je niet echt op zit te wachten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je wordt wel lekker in de watten gelegd volgens mij
Haha, dus je wilt het ook niet echt weten dan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal het in m'n achterhoofd houden
Nou toen je zei dat je je vroeger klem at aan 'yoghurtjes' was m'n interesse lichtelijk gewekt, maar ik weet niet of ik er al klaar voor ben om een heel ander beeld van je te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, dus je wilt het ook niet echt weten dan.
Ben ik blij dat ik hier niet begonnen ben om mijn dagboeken te publiceren.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
maar ik weet niet of ik er al klaar voor ben om een heel ander beeld van je te krijgen.
Wat vinden ze van dat getel van calorieën eigenlijkquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is waar hehe, alleen beetje vervelend als ze het op een manier doen waar je niet echt op zit te wachten.
Dit ben ik met je eens. Vind het geweldig om in mensen hun geest te kijken. Das toch een beetje wat je dan doet.quote:
Dom gedoe. Maar het scheelt dat ik daar werkelijk geen ene neuk om geef.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat vinden ze van dat getel van calorieën eigenlijk
Lol.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou toen je zei dat je je vroeger klem at aan 'yoghurtjes' was m'n interesse lichtelijk gewekt, maar ik weet niet of ik er al klaar voor ben om een heel ander beeld van je te krijgen.
Uhuh.quote:
Hoho. Jij bent mijn bottombitch.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat is dan wel het minste wat je uitschreeuwt.
Zo laat je het in ieder geval weer een stuk aanlokkelijker klinkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
En het wijzigt het beeld niet, het voegt een dimensie toe.![]()
Joh, een groot deel van die fase speelde zich af toen jij nog geboren moest worden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo laat je het in ieder geval weer een stuk aanlokkelijker klinken
Beetje masseren en rustig opbouwen zal er wel voor zorgen dat het makkelijker gaat.quote:
*rilquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje masseren en rustig opbouwen zal er wel voor zorgen dat het makkelijker gaat.
kijk jij werkelijk nooit p0rn?quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het hele idee geeft me kippenvel. Heb ook liever dat je er nu over ophoudt.
Eh.. Dit ging toch niet over porno.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eh.. Dit ging toch niet over porno.Nou dan weten we dat ook weer tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vind het soms wel leuk hoor. Ook niet altijd
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Prima schoen!quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:10 schreef Renesite het volgende:
http://www.ziengs.nl/humberto-veterschoen_grijs_12118.html
Vind ik het wat vind ik het wat... als nette schoen..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eh.. Dit ging toch niet over porno.Leuk testje heb je gepost in het deezertopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk testje heb je gepost in het deezertopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes gedaan!
En haha, in het D-topic. Grapjas.![]()
quote:Ik ben een harde werker, houd van structuur in mijn werk, streef naar competitie/het beste eruit halen. Wel houd ik van mijn eigen structuur en kan niet tegen veel te veel regels waar ik geen nut in zie. Ik ben verder niet een fan van zweverigheid (mensen die veel relativeren). Ik haal mn werkplezier uit die competitie, uitdaging en ook wel een leuk team.
Een probleem kan zijn dat ik overwerkt raak. Ik moet een goede balans vinden tussen mijn werk en privé en op tijd rust nemen.
Zweverigheid en relativeren. Huh?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een waardemanagementcursus op het werk gehad:
[..]
Succes, het zijn 13 delen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Wie/wat is die D nou eigenlijk. Het gaat er vaker over en heb echt geeeeen idee.
Ja, mensen die gewoon heel lang kunnen doorzagen over dingen. Ook mensen die veel relativeren zagen veel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zweverigheid en relativeren. Huh?
Komt op mij over als 2 kanten van één medaille. Hoe zie je dat precies?
Heb eerder het idee dat die mensen dingen in perspectief plaatsen om het doorzagen juist te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, mensen die gewoon heel lang kunnen doorzagen over dingen. Ook mensen die veel relativeren zagen veel.
Niet altijd. Relativerende mensen kunnen dat maar kunnen ook omslagen naar zweverigheid. Haat en liefde zitten ook dicht bij elkaar hequote:Op zaterdag 23 april 2016 19:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat die mensen dingen in perspectief plaatsen om het doorzagen juist te voorkomen.
Wat een zielige OP.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Succes, het zijn 13 delen.
R&P / Aansluiting
Bij zweverigheid zie ik eerder mensen voor me die met de meest irrationele zaken komen om dingen te verklaren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet altijd. Relativerende mensen kunnen dat maar kunnen ook omslagen naar zweverigheid. Haat en liefde zitten ook dicht bij elkaar he
Perspectief-dingetje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bij zweverigheid zie ik eerder mensen voor me die met de meest irrationele zaken komen om dingen te verklaren.
Anyhow...
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:51 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeej tuinset is ook ook 'binnen'!
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:51 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeej tuinset is ook ook 'binnen'!
syndroom vind ik wel een beetje naarquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, zit weinig kwaad in de jongen, denk ik. Beetje wereldvreemd misschien.
Ik vind het een naar om over users te praten als hun volledige naam ergens staat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
syndroom vind ik wel een beetje naar
Ze mogen het van mij best kunnen lezen, beter dan sneaky gedoe terwijl iedereen alsnog weet over wie je het hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik vind het een naar om over users te praten als hun volledige naam ergens staat.![]()
Vandaar een hekel aan mykroft.
Oh, maar ik doe het ook niet als de naam er niet bij staat. Althans, niet in negatieve zin.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze mogen het van mij best kunnen lezen, beter dan sneaky gedoe terwijl iedereen alsnog weet over wie je het hebt
We weten je te vinden Jopie.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Oh, maar ik doe het ook niet als de naam er niet bij staat. Althans, niet in negatieve zin.
Mensen zijn mensen en die komen in allerlei vormen. ik ben wel heel vaak blij dat er nog 2 schermen tussen mij en die anderen in zitten.
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door _I op 23-04-2016 21:40:22 ]
quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]steven universe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hallo Chinese rijsttafel voor 3 personen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
Uurtje hardgelopen en mag daardoor nog 1800 cal vandaag, terwijl ik enkel nog avondeten te gaan heb.
Kan je een kapsalon bestellen haha.quote:Op zondag 24 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
Uurtje hardgelopen en mag daardoor nog 1800 cal vandaag, terwijl ik enkel nog avondeten te gaan heb.
quote:Op zondag 24 april 2016 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hallo Chinese rijsttafel voor 3 personen.
Gewoon diverse groenten en vlees. En dan vanavond laat nog maar een hapje verzinnen ofzo.quote:
Een avond yoghurtjequote:Op zondag 24 april 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Gewoon diverse groenten en vlees. En dan vanavond laat nog maar een hapje verzinnen ofzo.
daar moet ik ook steeds om glimlachenquote:Op zondag 24 april 2016 19:18 schreef Jopie78 het volgende:
Net op de reclame..
[ afbeelding ]
Hoor wat jij wilt horen!
Hehequote:Op zondag 24 april 2016 19:18 schreef Jopie78 het volgende:
Net op de reclame..
[ afbeelding ]
Hoor wat jij wilt horen!
Zou hij gewoon een troll zijn en express die naam gekozen hebben?quote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar moet ik ook steeds om glimlachen
Ik ben ervan overtuigd dat zelfs een troll zijn posts niet kan verzinnenquote:Op zondag 24 april 2016 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zou hij gewoon een troll zijn en express die naam gekozen hebben?![]()
Ben ik er dan even met boter en suiker in gegaan.
Lol, nee, dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 april 2016 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat zelfs een troll zijn posts niet kan verzinnen
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R749652/kokosrijst-met-mangoquote:Op zondag 24 april 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Gewoon diverse groenten en vlees. En dan vanavond laat nog maar een hapje verzinnen ofzo.
vaak doet hij het er wel omquote:Op zondag 24 april 2016 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zou hij gewoon een troll zijn en express die naam gekozen hebben?![]()
Ben ik er dan even met boter en suiker in gegaan.
Om aandacht bedoel je.quote:
Ik zou hem ook lekker z'n eigen topicje weer geven, is toch prima? Als je hem dan irritant vindt lees je dat topic gewoon niet meer.quote:Op zondag 24 april 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Om aandacht bedoel je.
Elk mens wil toch aandacht en erkenning?
Liever hem, dan al die zeikerd die steeds zeggen dat hij FOK! sloopt. Stelletje jankerds.
#jaloezie
al die zeikerds checken drie maal daags zijn pohi om te kijken of er nog wat te zeiken valtquote:Op zondag 24 april 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Om aandacht bedoel je.
Elk mens wil toch aandacht en erkenning?
Liever hem, dan al die zeikerd die steeds zeggen dat hij FOK! sloopt. Stelletje jankerds.
#jaloezie
Dat laatste idd, of je leest erover heen. Vind al die trollen veel irritanter.quote:Op zondag 24 april 2016 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou hem ook lekker z'n eigen topicje weer geven, is toch prima? Als je hem dan irritant vindt lees je dat topic gewoon niet meer.
Dat dus. Ze volgen hem allemaal in zijn eigen topic en maar janken.quote:Op zondag 24 april 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al die zeikerds checken drie maal daags zijn pohi om te kijken of er nog wat te zeiken valt
Oe dat lijkt me wel chill. Fris wel ook.quote:Op zondag 24 april 2016 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R749652/kokosrijst-met-mango
Ik ga morgen dit maken.
Whehequote:Op zondag 24 april 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al die zeikerds checken drie maal daags zijn pohi om te kijken of er nog wat te zeiken valt
Keek het filmpje hoopvol helemaal uit, maar z'n achterwerk werd nergens echt zichtbaar. :squote:
quote:Op zondag 24 april 2016 20:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek het filmpje hoopvol helemaal uit, maar z'n achterwerk werd nergens echt zichtbaar. :s
Zal ik doen. Ik ben ook benieuwd, nooit eerder gemaakt en nu moet ik het gelijk voor 7 mensen maken.quote:Op zondag 24 april 2016 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe dat lijkt me wel chill. Fris wel ook.
Vind alleen karbonade een van de minder lekkere vleessoorten. Laat ff weten of het wat is.
Zou hem doen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Renesite heeft het over die kale naast hem.
Pas op voor diskriemienaaatsie Rezje!! De hommel hoeft niet altijd te koken!!1!quote:Op zondag 24 april 2016 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ben ook benieuwd, nooit eerder gemaakt en nu moet ik het gelijk voor 7 mensen maken.
Ga jij nog maar wat gaten boren, kaas.quote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Renesite heeft het over die kale naast hem.
Hij is ziek gespierd. Hij is alleen klein.quote:Op zondag 24 april 2016 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. En iets minder twink dan twink.
iph.quote:Op zondag 24 april 2016 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is ziek gespierd. Hij is alleen klein.
Gatenkaas?quote:Op zondag 24 april 2016 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij nog maar wat gaten boren, kaas.
quote:Op zondag 24 april 2016 20:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pas op voor diskriemienaaatsie Rezje!! De hommel hoeft niet altijd te koken!!1!
Oh jezusquote:Op zondag 24 april 2016 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gurl...
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/iph-187306.0.html
Maar, maar, maar, je zei dat je het voor 7 personen gaat maken?quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.
Alsof je hem niet snoeihard zou doen man.
Zelfs in z'n scheve oor als het moest.
Ik snapte het ook nietquote:Op zondag 24 april 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, je zei dat je het voor 7 personen gaat maken?
Edit: Oooohhh, je bedoelt dat zeker als algemene regel en nu is het in jouw casa.
Hehehe, precies die kerel had ik ook in gedachten toen ik het zei.quote:
Jaaaa, commissie komt langs.quote:Op zondag 24 april 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, je zei dat je het voor 7 personen gaat maken?
Edit: Oooohhh, je bedoelt dat zeker als algemene regel en nu is het in jouw casa.
Ja, klein beetje wel ja.quote:Op zondag 24 april 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.
Alsof je hem niet snoeihard zou doen man.
Zelfs in z'n scheve oor als het moest.
LOLquote:Op zondag 24 april 2016 20:57 schreef Rezania het volgende:
Tevens: http://imgur.com/gallery/fcPkw
En Jopie, ik heb mijn liedje gevonden:
Zouden die er zijn? Wie gaat dit nou in godsnaam lezen als lurker?quote:Op zondag 24 april 2016 21:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een goede manier om lurkende kasthommo's te spotten
Hmm ja het is niet heel interessant he...quote:Op zondag 24 april 2016 22:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zouden die er zijn? Wie gaat dit nou in godsnaam lezen als lurker?
Ik weet, maar kan het me niet voorstellen dat je dat doet. Hoe boeiend kan het zijn?quote:Op zondag 24 april 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn momenteel 62 lurkers (dat zie je als je de muis op de TT houdt).
Haha.
Neen, niet als je niet post. Het gaat toch om de interactie, niet om te volgen hoe het leven gaat van de hoofdrolspelers in deze soap.quote:Op zondag 24 april 2016 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja het is niet heel interessant he...
Goed planquote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
Denk inderdaad niet dat een groot deel van hen het ook echt volgt.
Overigens fok ik altijd vanuit MyAT, dus het zou me persoonlijk wel opvallen als ik iets voor niks volg.
Komt er weer een Rusnak-deeltje aan trouwens?
Nietes. Lekker blijven.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Jopie78 het volgende:
Hebben we dan 62 mensen weggejaagd.
Ik jaag iedereen weg van FOK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |