Oh pff en ik trap er vol in...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, complimentje eruit gesleept. Plan geslaagd.
Ohja, jij omschreef van de week jouw baan. Jij lijkt me wel een rijke sugardaddy.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol.
Ik zou mijn salaris niet willen ruilen met toen en ben een stuk rustiger geworden. Beide dingen waar ik erg blij mee ben!
Vooruit dan maar, ik moet jullie er ook niet mee overladen. Rusnak brengt hoofden op hol.quote:
Aaah..quote:
WHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, jij omschreef van de week jouw baan. Jij lijkt me wel een rijke sugardaddy.
Big spenderquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
WHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Mijn uitgavenpatroon loopt redelijk gelijk met mijn inkomsten..
Zo werkt het geloof ik wel, maar ik zou het enkel gebruiken als je USB 3.0 hebt vanwege de lage overdrachtsnelheid van USB 2.0. Die van werkgeheugen is tamelijk hoog over het algemeen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aaah..
Uhm even een noobvraag. Kun je met dat windows readyboost of hoe het heet en een usb stick daadwerkelijk zorgen dat je meer werkgeheugen hebt?
Hmmm najaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo werkt het geloof ik wel, maar ik zou het enkel gebruiken als je USB 3.0 hebt vanwege de lage overdrachtsnelheid van USB 2.0. Die van werkgeheugen is tamelijk hoog over het algemeen.
Maar mss lul ik wel, ik heb het nog nooit gebruikt. Ik redeneer maar wat.
Waarom zou jij je desktop willen gebruiken? Browsen en typen kan je toch net zo goed op je Mac doen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm naja
Gebruik dat ding toch nooit, laat maar
Soms als ik daar bij m'n ouders ben vind ik het wel chill om aan het bureau te zitten werken op 23'' ipv een 11'' scherm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zou jij je desktop willen gebruiken? Browsen en typen kan je toch net zo goed op je Mac doen?
Als je weer bij je ouders bent moet je even CPU-Z downloaden en de resultaten posten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Maar dat ding is dus niet vooruit te branden. Schone install heb ik al eens gedaan.
Ik weet nu al dat dat installeren lang gaat duren...quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je weer bij je ouders bent moet je even CPU-Z downloaden en de resultaten posten.
Nee, is een klein programma wat je vertelt wat in je PC zit. Dat moet ik weten voordat ik verdere uitspraken kan maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat dat installeren lang gaat duren...
Moest gelijk aan deze denken.quote:
Die vind ik ook leuk, staat in m'n lijst.quote:
Heerlijk nummer.quote:
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk, staat in m'n lijst.
Kun je niet (met verloopstekker) dat scherm op je Mac aansluiten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms als ik daar bij m'n ouders ben vind ik het wel chill om aan het bureau te zitten werken op 23'' ipv een 11'' scherm.
Ja ik denk dat dat best kanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je niet (met verloopstekker) dat scherm op je Mac aansluiten?
Vind de eerste zin wel briljant, daarna is de tekst een beetje "simpel"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.Alhoewel de tekst natuurlijk weer nergens op slaat.
Huilen niet, maar ik kan uren rustig luisteren naar deze Nederlandse componist:quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?
Zo, wat persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je ook nummers waarbij je moet huilen als je ze hoort? En dan niet vanwege een gekoppelde emotie, maar puur vanwege het nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna is het 'Van waar ben je? ATLANTIS!!!'quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vind de eerste zin wel briljant, daarna is de tekst een beetje "simpel"?
You were the shadow to my light
Jaaahhhh Bekend stuk!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Huilen niet, maar ik kan uren rustig luisteren naar deze Nederlandse componist:
(Deze versie duurt maar 2 uur, er zijn ook langere uitvoeringen)
Ja, daarna raken ze me kwijt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarna is het 'Van waar ben je? ATLANTIS!!!'
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, daarna raken ze me kwijt.
Under the sea..
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo, wat persoonlijk.Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
LOL, daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:
Klopt, zullen de meesten wel eens hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?
Mja, is eigenlijk ook gewoon een manier van communiceren, net zoals vogels doen als ze zingen. Aan de andere kant genieten wij ervan en kunnen we dansen, dat is wel uniek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Muziek maakt van mensen wel unieke wezens, toch?
Diep onder de zeequote:Op vrijdag 22 april 2016 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, daarna raken ze me kwijt.
Under the sea..
quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Diep onder de zee
Natalie Holloway!
Tussen de vissen zullen ze je niet missen
Hup naar benee!
Beetje van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
LOL, daar moest ik ook gelijk aan denken.![]()
Ken je deze? Vanaf 2.45 en dan heel hard in de auto.. Tranen met tuiten..
Geen idee waarom.
Heb het trouwens ook met de 'logical song', maar daar zit wel een reden achter.
Pfff, dat vind ik altijd zo moeilijk man.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Als je jouw leven in een nummer moet vangen, welke wordt het dan?
Muziek, geen getal.![]()
Voor zo'n jeugdig ventje heb je best smaak!quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind deze instrumental magisch en een genot voor de geest
Nee, ik ga eens even luisterenquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor zo'n jeugdig ventje heb je best smaak!
Ken je deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |