SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
There is only one religion
Bij dit lied schieten de tranen in mijn ogenquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Same
Maar soms is dat zo heerlijk om in te zwelgen
O ja.. die tekst..quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij dit lied schieten de tranen in mijn ogen
Mwoah mwoah. Zie het niet zo zitten eigenlijk. Ga wel kijken uiteraardquote:
Als 'n hyped hyena! Haha, nee, heb er wél zin in. Had er nog meer zin in gehad als ik kaarten hadquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zie het niet zo zitten eigenlijk. Ga wel kijken uiteraard
Jij? Buzzinn' ?
Dat 't geen makkie wordt is duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als 'n hyped hyena! Haha, nee, heb er wél zin in. Had er nog meer zin in gehad als ik kaarten had.
En ben wel positief eigenlijk, word geen makkie maar ik zie ons wel winnen.
Wil ik ook, het liefst serie's aanslingeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Scrummie het volgende:
En god, wat zijn vrijdagen toch heerlijk. De start van heerlijk niets doen!
Wacht maar tot je er bent, dan gaat de tijd nóg langzamerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wil ik ook, het liefst serie's aanslingeren.
Maar ik zit te wachten tot ik naar een verjaardag moet, wat gaat de tijd dan langzaam![]()
Uit volle borst!
Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
My baby, just-a wrote me a letter
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
more letters more babes
i got...5 letras
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef Divje het volgende:
Maargoed, als er gewonnen wordt is het wel PARTYTIME
Verjaardag van vriendin van mijn beste vriend, het popje is 28 geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er bent, dan gaat de tijd nóg langzamer. Tenzij het een toffe verjaardag is
.
Haha, succes alvast dan!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verjaardag van vriendin van mijn beste vriend, het popje is 28 geworden.
Moet wel gebruik maken van mijn aanpassingsvermogen, haar slag vrienden zijn nogal.. make-upje en ohmygod type's.
Voor de rest is het wel een lieve dame hoor
En er is bier
Haha ja, dat zal dan echt een sleur geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, succes alvast dan!. Ik kwam ooit eens op een verjaardag van een vriendin van mijn toenmalige vriendin. Ik en 'vriendintoen' zijn nou niet echt burgerlijke types. Komen we daar, zijn het allemaal van die burgerlijke types
. Praten over Geer en Goor, RTL Boulevard, en al die dingen die burgerlijke mensen doen
. Dat was echt de langste verjaardag waar ik ooit heb gezeten.
Nope, weinig. Rocket League zit wel al in de collectiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Div, speel je nog games? Rocket League is dit weekend gratis op Steam schijnt.
Oja, uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, weinig. Rocket League zit wel al in de collectiemaar heb er nu weinig tijd voor
Jazekerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, uiteraard. Maar als 'm al hebt heb je er sowieso weinig aan natuurlijk. Ben je al een beetje gesetteld daar?
Aah tofquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]
JazekerKennis gemaakt met mensen uit de buurt, tof volk wel
3 dagen in de week werken 's ochtends vanaf volgende week dinsdag. Alle praktische zaken geregeld
Allemaal top
Klusjes in en rondom het gebouwquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aah tof. Wat voor werk ga je doen? En buurtmensen = tof
. Dat is wel jammer hier, verder dan hallo komt het hier niet.
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Klusjes in en rondom het gebouwwel puur om bezig te zijn en ritme te houden.
Ja, gisteren zaten er mensen buiten, muziekje en drankje erbij, ff mee gekletst en meer te weten gekomen over de buurt. Waar wat zit enzulks. Volgende week ook ff sportschool regelen, eentje vinden die om 7:00 geopend is
Sta nu elke dag opgewekt op, hoe fijn is dathelemaal vergeten dat dat kon.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:39 schreef Divje het volgende:
Ondertussen bij de mod thuis
[ afbeelding ]
Hmm, ik had meer een rood wijntje verwachtquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef oompaloompa het volgende:
en een kwartiertje, maar daarna bier (ook een drug)
Ik ben niet van de wijn, maar lekkere belgians en ipa's drink ik veel te veelquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, ik had meer een rood wijntje verwacht
Vrouw met smaakquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben niet van de wijn, maar lekkere belgians en ipa's drink ik veel te veel
quote:
Jullie hebben ook een FAD?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:45 schreef oompaloompa het volgende:
en een kwartiertje, maar daarna bier (ook een drug)
Eeuhm, zoiets maar dan inclusief MAD, TAD en WAD meestal :/quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:51 schreef oompaloompa het volgende:
Deze thread is net de inverse van de decanter of endless water, je kunt blijven posten maar hij raakt nooit vol
Serieuze vraag, wat heb je tegen drugsgebruik?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij vindt volk wat aan de pep zit okee? Wie weet neem jezelf wel een oxje of een pammetje want BP dan is het goed? Niks met Judas ik ga voor de waarheid in tegendeel tot al die zogenaamde criticussen hier die dag in dag uit aanwezig zijn. Hou de schone schijn maar op met al die kreten als respectloos en al die andere one liners. Als iemand hier blind is (of net doet alsof) ben jij het wel. Mazzeltov en nazdrovje.
Damnquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eeuhm, zoiets maar dan inclusief MAD, TAD en WAD meestal :/
afgelopen week alleen maandag niet, denk dat we allemaal officieel alcoholisten zijn :S
Pas je wel op, voor je 't weet ben je een alcoholist.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
En nu lekker een perensapje met scheutje jenever. Vrijdagavond
Vieze stikende drugsgebruikerquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
En nu lekker een perensapje met scheutje jenever. Vrijdagavond
Op Valentijn na vond ik het wel oke. Al ben ik twee keer bijna weg gedommeld, dus eigenlijk is dat geen goed teken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Divje het volgende:
Wat vonden jullie van VI? Was er snel flauw van met die Valentijn
Ik vond het wel leuk. Vooral Bossie op de racefietsquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op Valentijn na vond ik het wel oke. Al ben ik twee keer bijna weg gedommeld, dus eigenlijk is dat geen goed teken.
I know, maar ja als de baas het doet moet je wel mee doen toch? (toch.... ?)quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Damn
Nou heb ik best goede (in 1 geval super goed) ideeen op bierviltjes zien ontstaan, maar dit is wellicht wat veel
Dat stukje van Boskamp vond ik wel prachtigquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op Valentijn na vond ik het wel oke. Al ben ik twee keer bijna weg gedommeld, dus eigenlijk is dat geen goed teken.
I guess soquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
I know, maar ja als de baas het doet moet je wel mee doen toch? (toch.... ?)
Geen bierkoerier die je kan bellen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja , maar de super sluit hier om 9 uur, en de voorraad is op![]()
Das het voordeel van een krat zelf gemaakte zut in de garage hebben staanquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is dat niet heel anders hoorquote:
Toch wel een toko ergens of een shoarma tent die bier to go doet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is dat niet heel anders hoorEen grote AH die open is tot 10, en dat is het wel ongeveer.
Nee, maar zit aan het water , niet plat , drink erg weinig. Dus erg is het niet hoorquote:
Ja maar dan betaal je drie dubbel, en ik wil nog op vakantie hequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Toch wel een toko ergens of een shoarma tent die bier to go doet?
Nog steeds goedkoper dan een biertje hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je drie dubbel, en ik wil nog op vakantie he
Ja moet je je ID ook nog meenemen hequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nog steeds goedkoper dan een biertje hier
Oh ja dat welquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Toch wel een toko ergens of een shoarma tent die bier to go doet?
Ja maar dat is altijd wel lekker, zie het maar als een complimentquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja moet je je ID ook nog meenemen he
CB cheersquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pas je wel op, voor je 't weet ben je een alcoholist.(Too soon?)
geen avond winkel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is dat niet heel anders hoorEen grote AH die open is tot 10, en dat is het wel ongeveer.
Ja in het centrum misschien. Een paar bemande pompen zijn ook nog wat langer open.quote:
Alleen bij de pomp kan je geen bier krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja in het centrum misschien. Een paar bemande pompen zijn ook nog wat langer open.
Dat doe ik !quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
slaap lekker en geef poes een knuffel van me
Goed punt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Alleen bij de pomp kan je geen bier krijgen.
Ja en bij sommige avond winkels ook niet, gelukkig bestaat er nog zoiets als een bier service in het Oosten van het landquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
loop een willekeurige straat in met steeg en waarschijnlijk heb je nog in diezelfde straat een krat bier te pakken uit een schuurtje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sta ik straks ook op dumperdquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
loop een willekeurige straat in met steeg en waarschijnlijk heb je nog in diezelfde straat een krat bier te pakken uit een schuurtje.
Dat ik mezelf nog eens zou herkennen op dumpertquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sta ik straks ook op dumperdnee dank je
http://www.dumpert.nl/med(...)ieven_in_tholen.html
Al bij de doktor geweest?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
loop een willekeurige straat in met steeg en waarschijnlijk heb je nog in diezelfde straat een krat bier te pakken uit een schuurtje.
ja. voet ontlasten. pfff. Pillen hoef ik niet meer van hem. Gelukkig heb ik op m'n werk een golfkar en hoef ik niet persee veel te lopen.quote:
Ja en die reacties eronderquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat ik mezelf nog eens zou herkennen op dumpert
Beter, die pillen slopen je maag, niet bevorderlijk als je van alcohol houdt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja. voet ontlasten. pfff. Pillen hoef ik niet meer van hem. Gelukkig heb ik op m'n werk een golfkar en hoef ik niet persee veel te lopen.
precies!quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beter, die pillen slopen je maag, niet bevorderlijk als je van alcohol houdt.
Maar goed, ga vannavond is op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De ophaaldienst voor klein chemisch afval.
Doe dat want morgen is het waarschijnlijk weer drukquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar goed, ga vannavond is op tijd naar bed.![]()
Jaja, en dat zegt hij rond de klok van eleven.Nee Demolay dat klinkt niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:50 schreef DeMolay het volgende:
ik ook maar had de pc niet aan om het te kunnen bewijzen![]()
Nee, dat telt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik was voor 9en even wakker. Telt dat ook??
Joh Divje, moeite met wakker worden?quote:
Beetjequote:Op zaterdag 23 april 2016 10:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet.
[..]
Joh Divje, moeite met wakker worden?
Man van zoveel bakken zou ik misselijk worden![]()
Maar ook goeie morgen
Scheutje whisky door je (de-) koffie en je wordt vanzelf rustigquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:00 schreef DeMolay het volgende:
Drink geen koffie wel thee , anders stuiter ik door de kamer
Ach wat een snoesjes, maar geen enkele kat kan aan Poezepoes tippen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou das op de valreep, goede middag Lavje, poes nog steeds zo dik?
[ afbeelding ]
Iets verder omhoog , hij is een theedrinker tussen alle koffie-addictenquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd zo fantastisch cryptischover deze ga ik ook echt nadenken
Maar niet de enige!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets verder omhoog , hij is een theedrinker tussen alle koffie-addicten
Ja, maar Ierland en slagroom vat ik nog niet helemaal. Tenzij DeMolay het over irishcoffee heeft , dan welquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets verder omhoog , hij is een theedrinker tussen alle koffie-addicten
Koffie-wisky-slagroom, irish coffeequote:Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar Ierland en slagroom vat ik nog niet helemaal. Tenzij DeMolay het over irishcoffee heeft , dan wel
'middagquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah , nog een get the tea figuur.
Middag Hekje
Huishouden, dwijlen en stofzuigen, de was en afwas doen, ja echt heel spannend (not)quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
'middagNog spannende plannen voor vanmiddag?
Henny!quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Huishouden, dwijlen en stofzuigen, de was en afwas doen, ja echt heel spannend (not)
Moet ook gebeuren, staat hier voor morgen in de planning. Nu eerst lekker boogschietenquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Huishouden, dwijlen en stofzuigen, de was en afwas doen, ja echt heel spannend (not)
achter de hagelstenen schijnt de zon, positief blijven scrummiequote:Op zaterdag 23 april 2016 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga niet vaak de stad in, maar als ik dan ga... gaat het hagelen als een gek. LENTE jongens, LENTE!
Die zie je toch niet als je ze in de ogen krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
achter de hagelstenen schijnt de zon, positief blijven scrummie
Moet je ook een zonnebril opzetten hequote:Op zaterdag 23 april 2016 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zie je toch niet als je ze in de ogen krijgt
Maar, als de zon op dat moment niet schijntquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Moet je ook een zonnebril opzetten he
We zitten niet in amerika!quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar, als de zon op dat moment niet schijnt![]()
Met die hagelbuien van tegenwoordig kun je beter een veiligheidsbril opzetten denk ik
Dit is een hoax. Ik ben van de flathagelstenen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
We zitten niet in amerika!
[ afbeelding ]
Dat komt nog wel!quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
We zitten niet in amerika!
[ afbeelding ]
Je bedoeld die was in 5 minuten op en toen had je geen geld meer voor een "volwaardige "maaltijd de volgende dagquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:05 schreef Divje het volgende:
Oja, de mac & cheese kostte me 5,67. Maar heb er 2 dagen van gegeten
Neeeeeen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bedoeld die was in 5 minuten op en toen had je geen geld meer voor een "volwaardige "maaltijd de volgende dag
Oh wacht even , heb het mis, dacht aan een bigmac met chees maar je bedoeld ditquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook dat. Maar die kan ik goed gebruiken.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oh wacht even , heb het mis, dacht aan een bigmac met chees maar je bedoeld dit
[ afbeelding ]
Dat doe ik al de hele week. En een prei scoorde ik bij Lidl voor 0,30quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Heb nog wel wat tips voor je , 2 slavinken 1¤, bos bospeen 1¤, prei 0,35¤ p/st, witlof1kg 1¤ bij de appie deze week.
Beetje kijken naar de aanbiedingen , kan je goed eten voor weinig.![]()
Goed te doen tochquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:05 schreef Divje het volgende:
Heb mezelf even een challenge gesteld. Probeer voor 2-3 euro een volwaardige warme maaltijd te maken voor elke dag in de week. Met een beetje speling omdat sommige dingen vaker te gebruiken zijn. Gewoon, omdat het kan
Jammer genoeg ook maar 8 episodesquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:53 schreef Divje het volgende:
schommelbedankt voor de tip laatst over 11.22.63
Net begonnen met de eerste aflevering, heeft me direct te pakken
8:11quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet.
[..]
Joh Divje, moeite met wakker worden?
Man van zoveel bakken zou ik misselijk worden![]()
Maar ook goeie morgen
Schommel hoe was de verjaardag?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook maar 8 episodes![]()
Maar wel precies genoeg
Zeker welquote:
Die eerste ep was wel lang zeg. Maar toch, ik hou van het hele sfeertjequote:Op zaterdag 23 april 2016 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook maar 8 episodes![]()
Maar wel precies genoeg
quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
Div ik heb nog wel een tip voor een goedkope maar lekkere maaltijd.
3 eieren klutsen en daar Ovenkrokant Kip Mexicaans door roeren. Ja, is bedoeld voor kip in de ovenmaar zo krijg je een heerlijk pittige omelet
.
Kosten: nog geen 2 euro met toetje-bijv schaaltje joghurt- erbij .
Ja echt. Ik vind haar toch zo'n bijzondere vrouw. Onvergetelijk.quote:
Je kan er natuurlijk een grote omelet van maken. Meer eieren en meer brood. Blijft een goedkope voedzame hap.En echt zo lekker Div. Probeer het maarquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker wel
[..]
Die eerste ep was wel lang zeg. Maar toch, ik hou van het hele sfeertjekon nog wel langer duren dus
[..]![]()
Maar een omelet is zo weinigg als warme hap
Dat kan zeker, mss nog wat verse groentjes erdoor. Ga ik doenquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk een grote omelet van maken. Meer eieren en meer brood. Blijft een goedkope voedzame hap.En echt zo lekker Div. Probeer het maar
Ik had er amerikaanse coleslaw van de Lidl bij. Dat zijn bakjes van 500 gram voor 1.69 als ik het goed onthouden heb. Kun je best een paar dagen mee doen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan zeker, mss nog wat verse groentjes erdoor. Ga ik doen
Nou.. Ik niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had er amerikaanse coleslaw van de Lidl bij. Dat zijn bakjes van 500 gram voor 1.69 als ik het goed onthouden heb. Kun je best een paar dagen mee doen.
Dan zit je net als op je UI![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor het eerst sinds ik in Hardenberg heb ik iets van de Mac gehaald
Hardenberg! Erik Hulzebosheldquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Voor het eerst sinds ik in Hardenberg heb ik iets van de Mac gehaald
Quarter pounder menu.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou.. Ik niet hoorhou niet van coleslaw..
Zat meer aan een bosuitje enzo te denken. Maar zal 't eerst proberen zonder extra franje, dus alleen eieren en die mix
[..]en wat precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:42 schreef Divje het volgende:
*stelt zich ScrumGod's auto voor*Haha, ja, zoiets. Maar dan meer cola ipv bekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig aan doen dan. Hoe kwam het?quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
PFFF, viel van trap af net.
Gelukkig niets aan overgehouden buiten een pijnlijke borstkas.
Oei, toch flink gekneusd denk ik. Wel ff naar de dokter als je merkt dat ademen moeilijk is. Of wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
PFFF, viel van trap af net.
Gelukkig niets aan overgehouden buiten een pijnlijke borstkas.
Hij liep te snel de trap af, maar geeft allemaal niks hij is geboren voor het geluk...quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, toch flink gekneusd denk ik. Wel ff naar de dokter als je merkt dat ademen moeilijk is. Of wordt.
Slipper bleef haken op 1-na-hoogste trede en toen gleed ik zo naar benedenquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan. Hoe kwam het?
Gelukkig. Je hebt ons laten schrikken Inso. Had weleens veel slechter uit kunnen pakken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Dankje Div.
Net even warme douche erop en het gaat prima hoorBuiten beetje beurs.
Gefeliciteerd B!quote:Op zondag 24 april 2016 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera.
Wie mn leeftijd goed raad krijgt stuk taart en flesje westvleteren blond.
Dankje! Dat is.........helaas niet goed.quote:Op zondag 24 april 2016 08:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd B!
Ik gok dat je 34 bent geworden.
Zat ik in de buurt?quote:Op zondag 24 april 2016 09:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dankje! Dat is.........helaas niet goed.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 april 2016 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Tnx. Dat is geschat op uiterlijk en dus ook voor jou helaas niet goed.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 09:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx. Dat is geschat op uiterlijk en dus ook voor jou helaas niet goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 24 april 2016 10:04 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Hmmmm.Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Hnnng de kriebels.quote:Op zondag 24 april 2016 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Dit is nog spannender dan de finale vanmiddag.
Schimmelkaasquote:
Jeeeeeepquote:
Haha, heerlijkquote:Op zondag 24 april 2016 10:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeeeeeep
Werd vannacht wakker. En had kriebels, kon dus niet meer slapenVanmiddag nog ff een dutje doen ofzo want ben moeeee
Nope.quote:Op zondag 24 april 2016 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, heerlijk. En lekker doen toch. Nieeeeemaaaaaand die je tegen houd.
Ja, prima eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 10:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope.
Maar idd heerlijk zulke kriebels, voel (ik iig) je meestal alleen bij de Klassieker, en wat minder bij een wedstrijd tegen PSV.
Jij wel goed geslapen?
Het zijn geen vertrouwen-kriebels neequote:Op zondag 24 april 2016 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijk. Heb er wel zin in, maar ben wat angstiger
.
Heb jij de eerste wereldoorlog nog mee gemaaktquote:Op zondag 24 april 2016 12:36 schreef Blaadjes het volgende:
Straks moet ik div nog als winnaar uitroepen omdat hij het dichtste bij zat in zn 2e poging.
Naja laten we het maar op 37 houden. Dat zijn heel wat shotjes.
Man ik heb napoleon nog de hand geschut.quote:Op zondag 24 april 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij de eerste wereldoorlog nog mee gemaakt
Van harte gefeliciteerd Bquote:Op zondag 24 april 2016 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar ik voel me wel 21
Tnx!quote:Op zondag 24 april 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd B
Lekker muziekje erbij
Ja, de vrijmiherriequote:Op zondag 24 april 2016 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
Jeej![]()
Een hardcore suggestie mag ook hoor. Wanneer deed je dat ook weer altijd. Vrijdagmiddag toch?
Think!quote:Op zondag 24 april 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze zag ik gisteren ook met Kanye West. Snap 'm nog steeds niet.
quote:Op zondag 24 april 2016 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar ik voel me wel 21
FREEEDOOOOOOOOMMMquote:
Gefeliciteerd Blaadjes, ik gok dat je 37 jaar geworden bentquote:Op zondag 24 april 2016 08:34 schreef Blaadjes het volgende:
Haha ga ik doen! Thanks, jij ook veel plezier!quote:Op zondag 24 april 2016 15:02 schreef Scrummie het volgende:
En nu ga ik naar mijn pa, bekerwinst kijken
@Div succes straks! En veel plezier. Laat je horen daar in Groningen!
Denk daar maar ff aan.quote:
Nope, werkt niet. Maar nu ben ik toch al in de ban van bier boobs & booty.quote:Op zondag 24 april 2016 15:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk daar maar ff aan.
En misschien... Snapst oe dat ploatie dan.
Mooi!quote:Op zondag 24 april 2016 15:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, werkt niet. Maar nu ben ik toch al in de ban van bier boobs & booty.
Hebben we gewoon naar een potje FIFA zitten kijken straksquote:Op zondag 24 april 2016 20:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou gefeliciteerd feyenoord fans, met de beker![]()
( en dan heel soms hoop je dat het een hoax is)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoordfans. Gianni mag nu blijven he?
Van Geel ook? En mevrouw van Geel?quote:Op zondag 24 april 2016 21:24 schreef Divje het volgende:
Maar GianniGod BronckhorstGenot mocht van mij sowieso wel blijven
Duidelijk CGIquote:Op zondag 24 april 2016 20:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou gefeliciteerd feyenoord fans, met de beker![]()
( en dan heel soms hoop je dat het een hoax is)
[ afbeelding ]
Dank je wel B!quote:Op maandag 25 april 2016 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd divje en scrummie.
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 april 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoordfans. Gianni mag nu blijven he?
Weg ermee.quote:
Thanks Bquote:Op maandag 25 april 2016 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd divje en scrummie.
je mag altijd blijven dromen jongenquote:Op maandag 25 april 2016 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
PSV kampioen.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAM
heyquote:Op maandag 25 april 2016 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
PSV kampioen.
quote:Op maandag 25 april 2016 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
PSV kampioen.
Deze man weet.quote:Op maandag 25 april 2016 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
PSV kampioen.
PSV PSV PSVquote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef Nouri het volgende:
50k mensen op de coolsingel mijn god hé
dat allemaal voor zo´n kut bekertje
Godverquote:Op maandag 25 april 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij kwam ik daar net controlaltdelete tegen op straat. Ze kwam dwalend op mij af lopen, een oneindige blik tuurde langs mij heen. Dichter en dichter kwamen we naar elkaar toe. Elke stap betekende een nieuwe stap in onwaarschijnlijke verbondenheid. Bij het naderen tot op 4 meter opende zich haar mond in een prachtig ronde vorm. Haar ogen begonnen te stralen van geluk en een vreemde soort emotie die ik niet herken. Op het moment dat ik "Hallo" probeerde te zeggen, merkte ik iets van geluid op, geluid uit haar openstaande mond. "Waaaaaah" zei ze.
Ik liep door.
True story.
huh ohquote:Op maandag 25 april 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij kwam ik daar net controlaltdelete tegen op straat. Ze kwam dwalend op mij af lopen, een oneindige blik tuurde langs mij heen. Dichter en dichter kwamen we naar elkaar toe. Elke stap betekende een nieuwe stap in onwaarschijnlijke verbondenheid. Bij het naderen tot op 4 meter opende zich haar mond in een prachtig ronde vorm. Haar ogen begonnen te stralen van geluk en een vreemde soort emotie die ik niet herken. Op het moment dat ik "Hallo" probeerde te zeggen, merkte ik iets van geluid op, geluid uit haar openstaande mond. "Waaaaaah" zei ze.
Ik liep door.
True story.
Er is geen titelstrijd. Ajax is kampioen.quote:
Dat weet ik ergens ook wel, maar toch.quote:Op maandag 25 april 2016 18:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
Er is geen titelstrijd. Ajax is kampioen.
Waarom zeg je dat dan?quote:Op maandag 25 april 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik ergens ook wel, maar toch.
Jij denkt dat de Joden in de gaskamer ook nog hoop hadden?quote:
Waarom heb je er zin in?quote:Op maandag 25 april 2016 18:58 schreef Divje het volgende:
Weten jullie waar ik zin in heb?
Een dikke vette pretsigaret.
Je maakt jezelf alleen maar belachelijkquote:
Nou en? Dat doe ik al mijn hele levenquote:Op maandag 25 april 2016 19:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk
Vind ik niet zo rullevant in deze.quote:Op maandag 25 april 2016 19:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Joden in de gaskamer ook nog hoop hadden?
Jij bent ook snel tevreden héquote:Op maandag 25 april 2016 19:00 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan mij 't bommen wie er kampioen word. WIJ HEBBEN DE BEKER JAAAA
Ik niet.quote:Op maandag 25 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou en? Dat doe ik al mijn hele leven
Grapje hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wie kan er nou aan jou tippen dan? Helemaal niemand.
Slecht geslapen. GoT gekeken, dat eindequote:
Ik moet ook GoT gaan kijken geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2016 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Slecht geslapen. GoT gekeken, dat einde![]()
. En.. 't is maandag. En ik zit 't te verheerlijken in m'n hoofd
Zo maar ff wat macaroni eten ofzo. Misschien houdt het dan op.
Nul. Nouja, op die snelkookpan-wedstrijd na.quote:Op maandag 25 april 2016 19:03 schreef Nouri het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben jullie nu uitwedstrijdenverbod
Hebben we een uitwedstrijden verbod?quote:Op maandag 25 april 2016 19:03 schreef Nouri het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben jullie nu uitwedstrijdenverbod
in eu tochquote:Op maandag 25 april 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben we een uitwedstrijden verbod?
DOEN! Tettenquote:Op maandag 25 april 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook GoT gaan kijken geloof ik.
Eten helpt voor alles. Magisch, dat etenOf eten en dan gaan slapen, dat helpt ook
.
Wat Div zegt, alleen 1 thuiswedstrijd. Maar geloof dat dat voor het racisme gedoe was en daar loopt nog hoger beroep tegen dacht ik. Maar niet zeker.quote:
VI terug kijken, niets mis meequote:Op maandag 25 april 2016 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
DOEN! Tettenen.. zwaarden enzo.
Maar als ik nu ga slapen mis ik VI
Oja! FTWD ook gezien jaquote:Op maandag 25 april 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VI terug kijken, niets mis mee. Nieuwe Fear TWD al gezien trouwens? En GoT.. ik heb al eens 4/5 episodes gezien maar viel in slaap. Maar ik moet doorzetten denk ik, als ik alle reviews lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |