SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
There is only one religion
Bij dit lied schieten de tranen in mijn ogenquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Same
Maar soms is dat zo heerlijk om in te zwelgen
O ja.. die tekst..quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij dit lied schieten de tranen in mijn ogen
Mwoah mwoah. Zie het niet zo zitten eigenlijk. Ga wel kijken uiteraardquote:
Als 'n hyped hyena! Haha, nee, heb er wél zin in. Had er nog meer zin in gehad als ik kaarten hadquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Zie het niet zo zitten eigenlijk. Ga wel kijken uiteraard
Jij? Buzzinn' ?
Dat 't geen makkie wordt is duidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als 'n hyped hyena! Haha, nee, heb er wél zin in. Had er nog meer zin in gehad als ik kaarten had.
En ben wel positief eigenlijk, word geen makkie maar ik zie ons wel winnen.
Wil ik ook, het liefst serie's aanslingeren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Scrummie het volgende:
En god, wat zijn vrijdagen toch heerlijk. De start van heerlijk niets doen!
Wacht maar tot je er bent, dan gaat de tijd nóg langzamerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wil ik ook, het liefst serie's aanslingeren.
Maar ik zit te wachten tot ik naar een verjaardag moet, wat gaat de tijd dan langzaam![]()
Uit volle borst!
Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
My baby, just-a wrote me a letter
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
more letters more babes
i got...5 letras
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef Divje het volgende:
Maargoed, als er gewonnen wordt is het wel PARTYTIME
Verjaardag van vriendin van mijn beste vriend, het popje is 28 geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er bent, dan gaat de tijd nóg langzamer. Tenzij het een toffe verjaardag is
.
Haha, succes alvast dan!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verjaardag van vriendin van mijn beste vriend, het popje is 28 geworden.
Moet wel gebruik maken van mijn aanpassingsvermogen, haar slag vrienden zijn nogal.. make-upje en ohmygod type's.
Voor de rest is het wel een lieve dame hoor
En er is bier
Haha ja, dat zal dan echt een sleur geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, succes alvast dan!. Ik kwam ooit eens op een verjaardag van een vriendin van mijn toenmalige vriendin. Ik en 'vriendintoen' zijn nou niet echt burgerlijke types. Komen we daar, zijn het allemaal van die burgerlijke types
. Praten over Geer en Goor, RTL Boulevard, en al die dingen die burgerlijke mensen doen
. Dat was echt de langste verjaardag waar ik ooit heb gezeten.
Nope, weinig. Rocket League zit wel al in de collectiequote:Op vrijdag 22 april 2016 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Div, speel je nog games? Rocket League is dit weekend gratis op Steam schijnt.
Oja, uiteraardquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, weinig. Rocket League zit wel al in de collectiemaar heb er nu weinig tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |