Klopt ja. Maar dacht dat er ook een derde was toentertijd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke zijn dat ook alweer. Wacky Worlds en Loopty Loops ofzo Time Twister
Heb toen de Tripple Thrill pack van GOG gekocht, puur om de nostalgie. Want het spel start niet op
Volgens mij maar 2quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar dacht dat er ook een derde was toentertijd.
1 was ook wel baas hoor.... totdat 2 kwamquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij maar 2RCT1 had ook 2 expansions. Waarvan 1 wel 2 namen had
Ja waarheidquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 was ook wel baas hoor.... totdat 2 kwam
deel 3 was echt geen reet aan
Ken ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja waarheid![]()
deel 3 heb ik ook maar een kwartiertje gespeeld ooit, snel flauw van.
Zit nu te wachten op Planet Coaster, wat daarvan te zien is op youtube is echt weergaloos vet
GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Geef eens een linkje
Wow, facking vet!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Playlistje van een Nederlander, de beste op dit moment
https://www.youtube.com/p(...)fLRIkf-GQaCl_TD4Rf5i
En er is nog veel meer te vinden. Spel is nog in de alpha-fase. Komt over ~6 maanden uit dacht ik.
De nieuwe Rollercoaster Tycoon: World is echt belachelijk slecht weer overigens
Nee, dat was ook een aanfluitingquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow, facking vet!
Is dat die voor mobiel? die nieuwe RTC?
ah oké, ik heb wel heel even die voor mobiel gespeeld. Vond er inderdaad niets aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een aanfluiting
Gewoon voor PC ook
Zou volgens mij 30 maart uitkomen maar is vertraagd. Volgens mij
Dat was toch ook met die pay4play ofzo? Beetje zoals die FB-spelletjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah oké, ik heb wel heel even die voor mobiel gespeeld. Vond er inderdaad niets aan.
Ja klopt. Schijtziek werd ik er van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die pay4play ofzo? Beetje zoals die FB-spelletjes
Wat bezielde die ontwikkelaar toenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Schijtziek werd ik er van.
Heb hem jaren terug gedownload op mijn oude laptop. Werkt nog primaquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat bezielde die ontwikkelaar toenAl die fans die ze toen hebben weggejaagd
sukkels.
Ga nu toch maar ff kijken of ik RCT2 aan de praat krijg
Hmm ja kon dat maar. Kreeg 'm niet werkend op Windows 7. Zit nu op 10 dus vraag me af of 't dan überhaupt wel gaat werken maar heb dat nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem jaren terug gedownload op mijn oude laptop. Werkt nog prima
Haha nee, windows 10 gaat hem niet worden. Windows 7 kan volgens mij wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm ja kon dat maar. Kreeg 'm niet werkend op Windows 7. Zit nu op 10 dus vraag me af of 't dan überhaupt wel gaat werken maar heb dat nog niet geprobeerd
en ik voel me ziekquote:
beterschap sofje hopelijk snel overquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
en ik voel me ziekweet nog steeds niet of het hooikoorts of verkoudheid is
jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
En morgen laatste volleybal wedstrijd en dat vind ik jammer
waarom ben jij er dan xdquote:
waar zou iedereen zijnquote:
heyyyy amaquote:
Jullie? Ik zei alleen dat je in GRTD te vinden bent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
heyyyy ama
ik las dat jullie het over mij hadden in klb sc
ja die anderequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie? Ik zei alleen dat je in GRTD te vinden bent.
Ja 1 van die andere chicks, weet zo ook even niet meer wie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die andere
ik wist gewoon even niet wat ik moest zeggen dus begon ik daar maar over oke![]()
![]()
hey mortiequote:
waarop?quote:
oh wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hele dag op bed gelegen
Heb mij flink misdragen gister
nee moet ik nog doen hahahquote:
teveel gedronkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wat heb je gedaan dan
hele dag op bed liggen is lekker toch
heb je vandaag wel genoeg water gedronken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
teveel gedronken
Niet echt voelde me hele dag verrot. Net een soepje op. Had ik eerder moeten doen
alleen wat melk en een banaanquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
h
[..]
heb je vandaag wel genoeg water gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |