Krijg al de rillingen bij een piercing door mijn edele delenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet hebben
[..]
Ja, weet ook niet. Omdat je piercing wilde? En toen toch weer niet? Keer 10?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Awkward kriebels.Gewoon, omdat ik niet wist van het bestaan mensen die zulke dingen kunnen doen. Het was, ook wel een enerverende ervaring en een ekte eye-opener.
Ohnee, dit vind ik dan gewoon grappig klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Awkward kriebels.Gewoon, omdat ik niet wist van het bestaan mensen die zulke dingen kunnen doen. Het was, ook wel een enerverende ervaring en een ekte eye-opener.
Die heb ik gezien, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasty.
Ik kan eigenlijk alleen niet tegen kots en poep dingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg al de rillingen bij een piercing door mijn edele delen
Wat, je hebt een piercing?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik ook dat het daar beneden wel erg gevoelig is
ja, snap ik ook echt nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Divje het volgende:
't is echt niet meer te geleuven!
Zo'n wcborstel moet toch gigantisch pijn doen?
Beetje kokhalzen blijft het bij..quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, ja.
Nasty.
Ik kan eigenlijk alleen niet tegen kots en poep dingen.
Zo'n sybian ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou elektronische shit wel willen proberen, gewoon omdat nieuwsgierig. Maar die shit is echt fucking duur en straks vind ik het niks
Nee, dat niet.quote:
Mobiel op trilstand en gaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou elektronische shit wel willen proberen, gewoon omdat nieuwsgierig. Maar die shit is echt fucking duur en straks vind ik het niks
omgquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar het is weleens gepierced, en niet vrijwillig. De details bespaar ik mezelf.
Ja maar dan geen sybian hoor, dat is wel tering beperkt en lijkt me niks. Gewoon plakkertjes zou ik dan mee beginnen hoorquote:
Ja bijnaquote:
't Echte werk is toch veel en veeeeel leuker & beterquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit is iets van 'ben wel nieuwsgierig maar ben ik naar bijna alles' en niet echt drang van 'OHJA WIL IKKKK![]()
' dus misschien koop ik het wel nevah. Zo nieuwsgierig ben ik er ook weer niet naar.
of weet jij ook niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
't Echte werk is toch veel en veeeeel leuker & beter
enneehh.. plakkertjes?
Van die dingen die kleine schokjes geven op tepels of iets?quote:
eeeeeeuhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik bedoel niet elektronische apparaten, ik bedoel.. elektrische shit. Ja man. Weet ik veel hoe dat heet maar nu snap je het vast
wherever you put 'mquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die dingen die kleine schokjes geven op tepels of iets?
ja wat is 'echte werk is pas real deal' nou weer voor reactiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |