Dat er nog mensen bestaan met fotocameras met een rolletje?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je moet iig niet opvallen...![]()
[ afbeelding ]
Ok Hans.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Is tekenend voor fokkertjes dat ze de patat versus friet discussie belangrijker vinden dan goede krokante patat friet, smaakvol gebakken in ossewit met rinse mayonaise.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Is tekenend voor fokkertjes dat ze de patat versus friet discussie belangrijker vinden dan goede krokante patat friet, smaakvol gebakken in ossewit met rinse mayonaise.
Lijkt mij sterk dat men in Ermelo het daarin bakt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal me jeuken, ik bak er in en iedereen die hier de patatfriet eet is lyrisch.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat men in Ermelo het daarin bakt.
Zolang je het maar niet bakt in olijfolie/zonnenbloemolie. Want dat is 'ongezond' en in mijn optiek nog ranzig ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, ik bak er in en iedereen die hier de patatfriet eet is lyrisch.
Jep, meervoudig onverzadigde vetten moet je zeker niet gebruiken om in te frituren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:40 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet bakt in olijfolie/zonnenbloemolie. Want dat is 'ongezond' en in mijn optiek nog ranzig ook.
Niets mis met aardappelkroketten, maar het is geen patatfrietquote:
Maar in Zwolle douwen ze er ordinaire patat in ipv de beste friet van Nederland.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:39 schreef kawotski het volgende:
Zo'n afgemeten nep-puntzak, met idem afgemeten suasbakje, hebben ze in Zwolle ook overigens. Ergo, geef mijn portie maar aan fikkie.
[ afbeelding ]
Je bedoelt patatfrites.. Nee idd.. het is patat he..? Ras patat..quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets mis met aardappelkroketten, maar het is geen patatfriet
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef Basp1 het volgende:
in Eindhoven is de frietboer het niet eens met de uitslag van deze test en klaagt het ad aan.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)il+eerlijkheid+.aspx
Erger nog, in Zwolle krijg je alleen de schillen te eten.. Hoe ze die ooit op plaats 3 hebben kunnen zetten is mij een raadsel. Notabene voor Jack Snackquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar in Zwolle douwen ze er ordinaire patat in ipv de beste friet van Nederland.
Ja want de aardappels waren op...!quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef Basp1 het volgende:
in Eindhoven is de frietboer het niet eens met de uitslag van deze test en klaagt het ad aan.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)il+eerlijkheid+.aspx
Ziet er idd lang niet zo lekker uit als de nr 1.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:54 schreef kawotski het volgende:
[..]
Erger nog, in Zwolle krijg je alleen de schillen te eten.. Hoe ze die ooit op plaats 3 hebben kunnen zetten is mij een raadsel. Notabene voor Jack Snack
Deze mensen tellen mee. Dat is namelijk een systeemcamera, zonder spiegel. Dat ze de camera's tegenwoordig. Ik heb een spiegelreflex, die doet tegenwoordig niet meer mee. Lawaaierig en tijdrovend.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen bestaan met fotocameras met een rolletje?
Precies, het is een en al schil dat je eet. Goed, er zijn mensen die dat lekker vinden maar volgens mij hebben die nog nooit bij bijv. Jack Snack gegeten. En wat ik me ook herinner van t Swolsch Schilhuys is dat het ook veel kleine stukjes zijn, dus je wordt nog eens extra geconfronteerd met de schil.. Nee, nooit meerquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ziet er idd lang niet zo lekker uit als de nr 1.
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er smerig uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met remia, das toch godsgeklaagd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut. Ziet er beter uit dan die rauwe troeprotzooi uit Zwolle.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:17 schreef frietenstamp het volgende:
Deze eist een plek in de top 5 op?
[ afbeelding ]
http://www.outofhome-shop(...)-breder-verkrijgbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |