1 kuttopic in 3451543 jaar vergelijken met 23423234 kuttopics in een halve dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
klaghen over kuttopics terwijl je er zelf een opent
wat vervelend voor je.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
1 kuttopic in 3451543 jaar vergelijken met 23423234 kuttopics in een halve dag.
Nee, jouw topics zijn wel kut, maar niet zo kut dat ik dat echte kuttopics vind.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:43 schreef Magemelvin het volgende:
Teringhoer, beledig je mijn topics nu? ja pleur op we willen jou hier niet!!!!!!!
Echt niemand is jaloers op jou, gewoon nee.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:41 schreef Viskarretje het volgende:
JochemSjakie is jaloers
Wat een janktopic.
gaat je geen reet aanquote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Echt niemand is jaloers op jou, gewoon nee.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Dan liggen jouw standaarden wel heel laag tering hee.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, jouw topics zijn wel kut, maar niet zo kut dat ik dat echte kuttopics vind.
Haten op Viskarretjequote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Echt niemand is jaloers op jou, gewoon nee.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Kan je nagaan hoe kut een topic moet zijn voordat ik er een topic over open.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Dan liggen jouw standaarden wel heel laag tering hee.
Je bent dus volwassenquote:
ja dat vind ik ook. daarom begrijp ik deze klacht niet zo goed......helaas schimmelkaas.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef Scuidward het volgende:
Ach. Na een hele dag werken voor de baas is het wel leuk om 's avonds te lezen dat er mensen zijn met andere dagbestedingen.
Jankerd, iemand bekritiseren op een internet-forumquote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je bent dus volwassenanders had je de jonge leeftijd wel als excuus gebruikt. Kerel schaam je, jij zit met je lul in je hand hier reacties uit lokken. Zoek een wijf man teringkneus
Ga elkaar anders trekken ofzo, ik word een beetje misselijk van dat gegeil van jullie op elkaar.quote:
De klacht blijft staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook. daarom begrijp ik deze klacht niet zo goed......helaas schimmelkaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |