Hangt een beetje af van hoe erg de afbuiging is. Ik weet dat er bij het CB in mijn regio aangehouden wordt dat als er 2 standdaarddeviaties afgeweken wordt (dus 2 lijnen doorkruist, vanaf de 0 lijn naar de -2 lijn bijvoorbeeld) dat er dan doorverwezen wordt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Bij jullie is de benauwdheid kennelijk de verklaring, maar je dus geen verklaring hebt dan moet je daar naar op zoek. Sneu trouwens!quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Is het zo erg als de lengte afbuigt?
G is sinds 14 maart ofzo ook niet meer gegroeid. Maar hier verdenken ze toch zijn benauwdheid, ik laat m om de twee weken beluisteren ivm hoest vanaf januari, maar nu de eerste keer dat zijn longen hoorbaar vol zitten. Voorlopige diagnose hyperreactiviteit vd longen. Heb ik ook. Sneutje
Haha nou he! Maar daarna viel ze bij het fietsen in slaap, toen leek ze ineens weer heel kleinquote:Op donderdag 21 april 2016 19:05 schreef LuDann het volgende:
Saskia, die foto in dat fietsstoeltje.Wat een dame opeens zo! Waar is je baby heen?
[..]
Hangt een beetje af van hoe erg de afbuiging is. Ik weet dat er bij het CB in mijn regio aangehouden wordt dat als er 2 standdaarddeviaties afgeweken wordt (dus 2 lijnen doorkruist, vanaf de 0 lijn naar de -2 lijn bijvoorbeeld) dat er dan doorverwezen wordt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Bij jullie is de benauwdheid kennelijk de verklaring, maar je dus geen verklaring hebt dan moet je daar naar op zoek. Sneu trouwens!
Haha Kris, dat heb ik vaker gehoord. Ik heb het tijdens mijn babyshower gegeten en ik vond er niks aan, maar kennelijk denken baby's daar heel anders over.
Hoi L!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Krisvc het volgende:
Hallo, bericht van L. hier. Ik heb vandaag iets ontdekt. Ik kreeg van mijn moeder een potje van ene meneer olvarit. En wat blijkt nu? Meneer Olvarit kan veel lekkerder koken dan mijn moeder. Staat ze dan, met d'r goede gedrag en d'r verse eten. Het enige nadeel is dat er een bodem in het potje van meneer Olvarit zit. Jammer. Als meneer Olvarit dit leest, dankjewel van L.! En dikke smerige klapzoenen met etensresten.
Zucht, ondankbaar kind.
Zeker! Eerst gewerkt, maar toen lekker met z'n drietjes uit eten geweest. En op fiets dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Mariposas het volgende:
Hier ook een potjesfan. Ouders vooral.apart koken is niet zo aan ons besteed, man eet ook al jaren noodgedwongen vegetarisch. En het scheelt een hoop troep.
ongeveer helft van de tijd rapley avondeten, helft potjes.
Ik vind sommige smaken best ok en soms raak ik er zelf door geīnspireerd![]()
Gefeliciteerd nog selvaria, fijne dag gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar van die vensterbank Spring.En wat is ze toch mooi.
![]()
We hebben N. Altijd meegenomen vanaf het moment dat ze geen hele dagen meer gilde (8 weken ongeveer), ik denk al wel een keer of 20 a 30.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef FlyingFish het volgende:
Gaat het uit eten met zn drieen goed Selvaria? Dat is het enige waar ik me nog een beetje zorgen om maak. We hebben als try-out voor onze reis straks een weekendje weg geboekt met zn drieen voor volgende maand. In een hotel, dus we moeten uit eten, net als op vakantie regelmatig... Neem je dan een potje mee of eet ze wat van jullie mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |