Dat hoeft niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verander hem maar in iets positiefs
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie er klaar voor. Haags en ik zijn al bij cafe de vink
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat bij de bouw van het Kyocera stadion officieel rekening is gehouden met een eventuele uitbreiding naar 27.000 plaatsen.
quote:
Begroting gaat met ruim een miljoen omlaag en zit nu op 13 miljoen geloof ik.quote:
Een miljoen minder dan het huidige seizoen. Bezuinigingsronde waarbij Metgod (technisch manager) en assistent-trainer Arno van Zwam eruit moeten. Ook Wormgoor en Derijck krijgen minder grote aanbiedingen die ze waarschijnlijk naast zich neerleggen.quote:
Luister hier maar terug op Den Haag FMquote:Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er nu weer racistisch aan van Zweden??
Klopt toch gewoon?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Luister hier maar terug op Den Haag FM
“Ik heb ADO al gebeld maar wat er ook gebeurt, morgen om 14.00 uur trek ik heel het ADO Museum leeg”, zegt Van Zweden op Den Haag FM. De Behangkoning zag het besluit van Wigt al weken aankomen. “Alleen iedere keer is het toch een verassing als die spleetoog binnenkomt, eerst Peter van den Berg er uit, nu Jan Willem, straks je spelers, dit is het begin van het einde.”
Ik vind dat niet racistischquote:Op donderdag 21 april 2016 16:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Luister hier maar terug op Den Haag FM
“Ik heb ADO al gebeld maar wat er ook gebeurt, morgen om 14.00 uur trek ik heel het ADO Museum leeg”, zegt Van Zweden op Den Haag FM. De Behangkoning zag het besluit van Wigt al weken aankomen. “Alleen iedere keer is het toch een verassing als die spleetoog binnenkomt, eerst Peter van den Berg er uit, nu Jan Willem, straks je spelers, dit is het begin van het einde.”
Er is weer veel negatieve publiciteit rondom ado dan komen de azijnpissers maar al te graag uit hun holen om er weer een schepje bovenop te doen.quote:
Japanse vlag?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat UVS is mij wel duidelijk maar wat staat daaronder? Iemand?
Beter een nachtkaars dan de degradatiestreep.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een gezellige nachtkaars voor ADO dit seizoen.
Ben je er wel eens geweest? Het is echt niet normaal groot en goed gesorteerdquote:Op zondag 24 april 2016 10:34 schreef Idisrom het volgende:
Niet alleen de FOK!kers zijn autisten op zolderkamertjes.
Ook John van Zweden heeft zijn achterkamer weer ingericht.
Zou zijn administratie over zijn behangrollenbedrijf ook zo goed zijn?
dat is nogal zacht uitgedrukt....quote:Op donderdag 21 april 2016 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haat en nijd tussen China en Japan zeker uit historisch oogpunt, tja...
Geld beschikbaar is maar afwachten. Als er iets is waar Wang onbetrouwbaar in is gebleken is het geld beschikbaar stellen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:53 schreef no1uknow het volgende:
Nu met Manders als interim (en vermoedelijk ook wel langer) directeur die op goede voet staat met Wang (hij schijnt zelfs naar China te zijn geweest) en een hoop bestuurlijke ervaring een rustigere periode. Het staat niet letterlijk in de berichten maar hij is volgens mij gewoon door Wang op deze plek neergezet. Voorheen vertrokken omdat het niet interessant genoeg was, maar nu is er geld beschikbaar dus ik denk wel dat 'ie langer dan een half jaar blijft hangen. Zijn eerste commentaar in de pers is in ieder geval een stukkie hoopgevender, hij heeft geen zin in gedoe met Wang volgens mij.
Denk dat het kampioenschap van de lampies uit Eindhoven daar veel aan heeft meegeholpen..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi seizoensuiteinde qua sfeer.
Ik hoop van harte dat je ongelijk hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 07:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Geld beschikbaar is maar afwachten. Als er iets is waar Wang onbetrouwbaar in is gebleken is het geld beschikbaar stellen.
Wigt had ook geen zin in gedoe met Wang. Ik kan me nog een interview herinneren toen hij begon waarin hij juist benadrukte dat hij de communicatie belangrijk vond met Wang. En dat het daar eerder mis was gegaan en hij het anders zou doen. Zie wat er van is gekomen.
Ik zie geen enkele reden om optimistisch te zijn over deze nieuwe directeur. Pas als het een jaar rustig blijft wat betreft bestuursnieuws gaat dat misschien komen.
Maar vooralsnog zijn het altijd mooie beloftes en positieve verwachtingen geweest, en komt daar dan na een aantal maanden vanzelf weer het gouwe ouwe 'het geld is er nog niet' bovenrollen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je ongelijk hebt
Bronquote:- ADO Den Haag leed voor het eerst sinds 1974/75 (11) minder dan twaalf nederlagen in een Eredivisie-seizoen.
- De 49 tegendoelpunten van ADO is de beste score voor de Hagenezen in een Eredivisie-seizoen sinds 1979/80 (toen 43).
- Martin Hansen werd de vierde doelman met een Eredivisie-doelpunt die niet uit een strafschop kwam, na Jan van Grinsven, Martin Pieckenhagen en Erik Cummins.
- Édouard Duplan gaf dit seizoen meer assists dan elke andere Eredivisie-speler (11).
- In februari was Dennis van der Heijden (foto) tegen Excelsior trefzeker met zijn eerste balcontact in de Eredivisie en werd de eerste speler met twee goals tijdens zijn Eredivisie-debuut voor ADO sinds Dimitri Bulykin in 2010.
- Sinds Bulykin 2010/11 voor ADO 21 keer scoorde in de Eredivisie, was alleen Michiel Kramer (17 goals) nóg productiever dan Mike Havenaar (16).
Dat was een wedstrijd....was dat toen ze een 5-0 voorsprong verspeelden ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:50 schreef Jovatov het volgende:
Vandaag alweer vijf jaar geleden dat ADO met penalty's van Groningen won en voor het eerst in dertig jaar weer Europa in ging.
Tijd gaat snel.
Heenwedstrijd was 5-1 gewonnen. Terugwedstrijd scoorde Immers 1-0, op slag van rust nog 1-1. Leek weinig aan de hand.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef cohen het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd....was dat toen ze een 5-0 voorsprong verspeelden ofzo?
En meer loempias verkocht dan ooit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:42 schreef Jovatov het volgende:
Toch wel een heel aantal positieve puntjes wat betreft ADO afgelopen seizoen:
[..]
Bron
ik was er bij die wedstrijd in Groningen. Ben in de tweede helft 30 jaar ouder geworden. Niet normaalquote:Op zondag 29 mei 2016 16:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heenwedstrijd was 5-1 gewonnen. Terugwedstrijd scoorde Immers 1-0, op slag van rust nog 1-1. Leek weinig aan de hand.
Toen vanaf de 52e minuut stond het binnen tien minuten 4-1. Laatste minuut reguliere speeltijd kreeg Groningen nog een penalty en werd het 5-1 en dus verlengen.
Uiteindelijk verlenging met tien man overleefd, en Matavz, de man die in de 90e minuut zijn penalty feilloos inschoot mikte zijn vijfde (beslissende) strafschop kei- en keihard op de lat.
En ADO, het clubje wat tijdens mijn basisschooltijd onderaan de gouden gidsdivisie bungelde, ging voor het eerst in mijn leven Europa in
Groenendijk?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie die nieuwe trainer dan is.
Foeke Booyquote:
assistent Ekhrem Kaya naar voren schuiven is ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Foeke Booy
Ernie Brandts
Of een trainer wegplukken uit de Jupiler League. Momenteel wil niemand in de Eredivisie naar ADO verkassen in het kader van trainers.
A-L-S-J-E-B-L-I-E-F-T NIET!!!!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:08 schreef Idisrom het volgende:
Henk de Jong had het gisteren ook over een fantastische nieuwe club, waar hij naar toe kan.
Ik denk zelf ook, dat Henk de Jong zichzelf wat overschat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
A-L-S-J-E-B-L-I-E-F-T NIET!!!!
quote:Mogelijk is er voor de oefenmeester wél een ander avontuur in de maak. "Ik had al een club kunnen hebben. Maar je moet ook de juiste club vinden. Bepaalde jongens gaan in Nederland gewoon voor. Als je naar het buitenland gaat, ben je in Nederland niet meer in de picture. Als ik ergens een miljoen kan verdienen, ga ik wel naar het buitenland hoor."
"Ik heb meerdere droomclubs. Cambuur is zeker ook mijn droomclub, ooit weer. Maar zoals het nu lijkt blijf ik trainer in Nederland. Het wordt waarschijnlijk iets heel leuks. Er zijn contacten", besluit De Jong.
Goed voor hem toch. Gun die jongen wel beter dan oneindige onzekerheid.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Derijck verruilt Ado voor Zulte.
Dan laat ik een traan.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:08 schreef Idisrom het volgende:
Henk de Jong had het gisteren ook over een fantastische nieuwe club, waar hij naar toe kan.
Zie eerst maar eens iets beters te krijgen.... Welke idioot van een trainer waagt zich nu aan die Chinese mafia-club?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:51 schreef MonkNL het volgende:
Fraser is wel een goeie vent maar ben er niet rouwig om dat ie weg gaat. Ben geen fan van zijn spel/tactiek en wisselbeleid. Kijk hoe hij om is gegaan met Kramer in het begin en dit seizoen met Gehrt.
Volgens Haaglanden Voetbal staan Mario Been, Robert Maaskant en Alfons Groenendijk op het lijstje van ADO voor de opvolging van Henk Fraser.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens iets beters te krijgen.... Welke idioot van een trainer waagt zich nu aan die Chinese mafia-club?
Volgens de Telegraaf weer Maurice Steyn (!) en Alfons Groenendijkquote:Op zondag 12 juni 2016 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens Haaglanden Voetbal staan Mario Been, Robert Maaskant en Alfons Groenendijk op het lijstje van ADO voor de opvolging van Henk Fraser.
Dan maar Been.
Iets beters is niet zo heel erg moeilijk hoor. Tactisch is Henk echt niet sterk bezig geweest en kwa wisselbeleid al helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens iets beters te krijgen.... Welke idioot van een trainer waagt zich nu aan die Chinese mafia-club?
Ik knip alvast mijn seizoenskaart doormidden.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf weer Maurice Steyn (!) en Alfons Groenendijk
Zwinkels wel eindelijk definitief verlengtquote:Op maandag 13 juni 2016 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik knip alvast mijn seizoenskaart doormidden.
Heb ik altijd een prima keeper gevondenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwinkels wel eindelijk definitief verlengt
quote:Het ziet ernaar uit dat de fans van ADO Den Haag eindelijk weer eens beloond worden met goed nieuws. Zo heeft de club uit Den Haag zich versterkt met Dick Advocaat, die bij ADO aan de slag gaat als technisch adviseur van de club.
De 68-jarige Advocaat zal zijn werkzaamheden bij ADO Den Haag gaan combineren met zijn job bij de KNVB. Hij werkt namelijk ook als assistent van bondscoach Danny Blind. "Bij ADO Den Haag is er nog een lange weg te gaan naar stabiliteit. Ik vind het gewoon hartstikke leuk om, waar kan, te helpen", laat de in Den Haag geboren oud-oefenmeester weten op het digitale thuis van de club.
Daarnaast heeft ADO zijn Raad van Commissarissen versterkt met een tweetal nieuwe gezichten. Het gaat om Kees Jansma en Martin Toet. Ondanks dat Jansma aan de slag gaat bij ADO, blijft hij ook gewoon bij FOX sports werken.
Goed nieuws, geeft vertrouwen als Jansma, Jol en Advocaat zich voor de club in willen zettenquote:
twitter:MennoTamming twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 16:17:57DEFINITIEF: Zjelko Petrovic nieuwe trainer @ADODenHaag.Zo meer @omroepwest reageer retweet
Het is natuurlijk een buitenlander, dat ligt wat gevoelig bij een grote groep supporters.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had liever een echte Hagenees als coach gehad.
Wauw een professioneel racismekaarttrekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 07:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een buitenlander, dat ligt wat gevoelig bij een grote groep supporters.
Ik vind Zwinkels toch ook geen verkeerde keeper.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste keeper in jaren, hebben we veel aan gehad. Hoop dat Jurjus komt.
Zwinkels is een aardige jongen, leuk bij een schorsing of blessure maar niet goed genoeg voor een heel seizoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Zwinkels toch ook geen verkeerde keeper.
Vind vooral het zwart/witte shirt mooiquote:Op zondag 19 juni 2016 14:31 schreef Chatman. het volgende:
De nieuwe shirts zien er dit jaar mooi uit+ het derde shirt
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ben benieuwd. Vind zelf het eerste uitshirt niet echt wat. Tweede uitshirt vind ik dan wel weer lekker strakquote:Op maandag 20 juni 2016 14:24 schreef MonkNL het volgende:
Dewa heeft weer van zich laten horen, vrijwel alles wat hij heeft verteld bleek achteraf waar te zijn.
"Zoals ik al eerder aangaf. Er zijn al 6 spelers bekend. Twee leuke spelers uit het buitenland en 4 uit Nederland. Deze zitten in de wachtkamer en komen er pas uit als alles geregeld is. Dat heeft met het verantwoorde van je financiële huishouding te maken. Je dacht toch niet dat Petro echt nog niets wist van ADO om vervolgens binnen 1 dag gepresenteerd te worden? Dat Peter Hofstede zegt dat ADO zich gemeld heeft maar daarna niet meer gereageerd heeft komt ook uit de koker van ADO. Manders wil in alle rust onderhandelen en heeft ook wat tijd nodig om alles te verantwoorden. Daarom waren ze ook zogenaamd niet aan het onderhandelen met Vitesse over Fraser. Manders is daar 12 uur per dag mee bezig geweest. Ook nu is men keihard aan het onderhandelen over Jurjus. Die willen ze echt graag hebben. Ik denk dat het morgen al rond is. "
Laten we het hopen..
Het is elk jaar hetzelfde. Een gast die zogenaamd insider is. Die roept dan van alles, creëert torenhoge verwachtingen en puntje bij paaltje komt het nooit verder dan een schijntje van wat ze allemaal typen.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:39 schreef MonkNL het volgende:
Updates:
"Ik weet om welke spelers het gaat maar ga hier echt niks over zeggen. Mijn bron vind een hoop goed maar dat gaat echt te ver. Het kan nooit lang meer duren voordat het meeste naar buiten komt.
Het leuke is wel dat Dick in het AD zei dat er nu ineens hele andere spelers mogelijk worden voor ADO. Vind ik wel grappig met al mijn shouts van de afgelopen weken in gedachten. "
"Als je er geen namen aan verbind moet je denken aan niveau Zwolle, Heracles, Heerenveen in goede doen. Dus plek 3 tot 8. Dat is dus niet waar de spelers vandaan komen maar het niveau wat ze kunnen halen.
De buitenlanders zouden nog een hoger niveau kunnen halen met de nadruk op kunnen.
Dit is wel het laatste wat ik erover zeg hoor. "
Wordt echt benieuwd nu..
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:39 schreef MonkNL het volgende:
Updates:
"Ik weet om welke spelers het gaat maar ga hier echt niks over zeggen. Mijn bron vind een hoop goed maar dat gaat echt te ver. Het kan nooit lang meer duren voordat het meeste naar buiten komt.
Het leuke is wel dat Dick in het AD zei dat er nu ineens hele andere spelers mogelijk worden voor ADO. Vind ik wel grappig met al mijn shouts van de afgelopen weken in gedachten. "
"Als je er geen namen aan verbind moet je denken aan niveau Zwolle, Heracles, Heerenveen in goede doen. Dus plek 3 tot 8. Dat is dus niet waar de spelers vandaan komen maar het niveau wat ze kunnen halen.
De buitenlanders zouden nog een hoger niveau kunnen halen met de nadruk op kunnen.
Dit is wel het laatste wat ik erover zeg hoor. "
Wordt echt benieuwd nu..
Kenji Gorre was ook een groot talent. Heeft amper speelminuten gekregen. Baal er nog steeds van.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is elk jaar hetzelfde. Een gast die zogenaamd insider is. Die roept dan van alles, creëert torenhoge verwachtingen en puntje bij paaltje komt het nooit verder dan een schijntje van wat ze allemaal typen.
Ik ben er wel klaar mee, me gek laten maken voor wat anonieme gasten op een internetforum waar iedereen dat fantastisch vindt. Als die coole dingen gebeuren gebeuren ze toch wel...
Mwah van Dewa is het bekend dat hij lijntjes heeft met iemand binnen ADO. Heeft afgelopen jaren meerdere malen betrouwbare info gegeven.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is elk jaar hetzelfde. Een gast die zogenaamd insider is. Die roept dan van alles, creëert torenhoge verwachtingen en puntje bij paaltje komt het nooit verder dan een schijntje van wat ze allemaal typen.
Ik ben er wel klaar mee, me gek laten maken voor wat anonieme gasten op een internetforum waar iedereen dat fantastisch vindt. Als die coole dingen gebeuren gebeuren ze toch wel...
Ben benieuwd... Geruchten dat er snel nog meer nieuws komt.quote:ADO Den Haag heeft zijn eerste belangrijke aankoop gepresenteerd.
De club heeft zich versterkt met Ashraf El Mahdioui, een controlerend middenvelder.
De 20-jarige speler komt over van Jong Ajax, waarvoor hij afgelopen seizoen zijn debuut maakte in het betaalde voetbal. El Mahdioui ontpopte zich daar snel tot een vaste waarde.
De geboren Amsterdammer heeft getekend voor een verblijf van drie jaar bij ADO.
El Mahdioui komt oorspronkelijk van Zeeburgia en werd door Wim Jonk in 2013 naar Ajax gehaald. In zijn eerste seizoen werd hij bij de Amsterdamse jeugdopleiding verkozen tot ‘Talent van de Toekomst’.
Afgelopen seizoen maakte hij deel uit van Jong Ajax in de Jupiler League en werd hij aanvoerder. In 23 wedstrijden scoorde hij drie keer.
Je was me net voor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:05 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Geruchten dat er snel nog meer nieuws komt.
quote:Met Chovanie Amatkarijo heeft Ado Den Haag dinsdag een groot talent uit de jeugdopleiding gecontracteerd. De nog maar 17-jarige aanvaller tekent bij de Haagse club een verbintenis voor drie jaar.
quote:Ado Den Haag presenteert vandaag de tweede nieuweling. Na Achraf El Mahdioui tekent vandaag José San Román, de Argentijnse Pepe.
Piet Velthuizen, doe even normaal aub!quote:Extreem krappe selectie ADO: "Daar kan ik niets aan veranderen"
ADO Den Haag heeft voorlopig een krappe selectie en trainer Zeljko Petrovic hoeft weinig nieuwelingen te verwachten. Hij zal dan ook moeten wachten, al lijkt hij dat niet erg te vinden.
"Het belangrijkste is de club. ADO moet geen geld uitgeven dat er niet is. Natuurlijk wil je als trainer dat je selectie zo snel mogelijk compleet is, alleen heb ik daar geen invloed op."
"We hebben nu een stuk of twaalf jongens met Eredivisieervaring en heel veel enthousiaste talenten. Samen geven we alles. Ik heb er alle geloof in dat we straks een goede groep hebben staan als de competitie van start gaat", zegt hij in Voetbal International.
Tot dusver zijn er twee spelers gehaald, namelijk Ashraf El Mahdioui van Ajax en José San Román uit Argentinië. Cruciaal is nog de komst van een keeper, waarbij Piet Velthuizen in het vizier is.
Piet kwam de laatste seizoenen die hij speelde niet echt goed over, nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Piet Velthuizen, doe even normaal aub!
Liever Jurjus of die derde keeper van Roemenië.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Piet Velthuizen, doe even normaal aub!
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Liever Jurjus of die derde keeper van Roemenië.
Wat een kwal, maar zeker wel een kaliteitsimpuls!quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stijn Schaars zou ook in de belangstelling van Ado staan.
Gewoon een goede zet om hem nu op het middenveld te zetten, ipv helemaal voorin. Vond Kastaneer ook erg goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef MonkNL het volgende:
En die Duplan.. Echt een van de betere spelers die we de laatste jaren hebben gehad.. Zeker op deze positie..
Wat een held is Petrovic ookquote:Petrovic wil Ajacied desnoods zelf betalen: ''Drieduizend keer ge-sms't'
Zeljko Petrovic is bereid zélf de transfersom van Sheraldo Becker te betalen. De trainer wil per se dat de aanvaller van Ajax naar ADO Den Haag komt, maar het blijft wachten op een financiële inspanning van eigenaar Hui Wang. Na afloop van de winst op Vitesse (1-2) toonde Petrovic zijn emotionele kant.
Petrovic zou er kapot van zijn als Becker niet naar ADO komt. "Ik heb aan Becker beloofd dat hij komt. Ik heb met Becker gezeten, ik heb met Becker gegeten en ik heb drieduizend keer met hem ge-sms't. Hij had andere opties, maar hij heeft op ons gewacht. Het zou verschrikkelijk zijn als hij nu niet komt."
"Denk je dat ik Jan Pipo de clown ben", antwoordde Petrovic op de vraag of hij bereid is om zelf de komst van Becker te bewerkstelligen. "Als het moet, betaal ik hem zelf. Het gaat me niet om geld, maar om het principe. Ik vind het vervelend te beginnen over Becker. Niets ten nadele van deze jongens, maar ik weet dat we die jongen nodig hebben. Niet voor mij, maar voor ADO."
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:34 schreef Tweek het volgende:
Jammer dat Advocaat al weer stopt als adviseur.
bronquote:ADO Den Haag-directeur Mattijs Manders gaat er niet vanuit dat Dick Advocaat zijn taken als adviseur gaat neerleggen bij de Haagse club. De 68-jarige Advocaat tekende maandag een contract als hoofdtrainer bij het Turkse Fenerbahçe en stopt per direct als assistent van bondscoach Danny Blind.
'Ik zal Dick eerdaags eens bellen of ik ga bij hem langs. Dick is onbezoldigd adviseur bij ADO, vanaf het begin af aan geweest. Dat hebben we ook altijd verteld, dat moest ook, want Dick had een dienstbetrekking bij de KNVB', vertelt Manders aan Omroep West.
'Dick gaf gevraagd en ongevraagd advies aan Petrovic. Hoe dat de komende tijd gaat uitpakken, dat weet ik niet. Ik denk dat als hij fulltime aan de slag gaat bij Fenerbahçe, dat hij dan minder tijd voor ADO heeft, maar de lijnen blijven gewoon bestaan.'
'Jammer dat hij minder tijd voor ADO heeft'
Manders onthaalt het nieuws met dubbele gevoelens. 'Het is jammer, want nu heeft hij minder tijd voor ADO. Aan de andere kant, Dick is een ADO-man en die is nu trainer bij Fenerbahçe, een hartstikke mooie club. Dat is ook wel weer goed voor ADO.'
Zelko heeft geld over gemaakt! Maar serieus een goede zaak. Niet overhaast. Goeie vervanger voor Schaken.quote:17 augustus 2016
Sheraldo Becker tekent binnenkort een driejarig contract bij ADO.
Volgens het AD staat alleen nog een medische keuring de komst van de aanvaller in de weg. Die vindt donderdag plaats.
Als alles goed gaat, bestaat de kans dat Becker vrijdag al aansluit bij de selectie van ADO wanneer de ploeg van Zeljko Petrovic tegen Excelsior speelt.
Ik vrees voor het laatste, al is het nu wel ff leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:32 schreef no1uknow het volgende:
is dit het Petrovic-effect? Of zitten ze gewoon op rozen en is het straks bovenaan rechterrijtje?
Foxsportsquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef no1uknow het volgende:
heeft iemand ergens de (uitgebreide) samenvatting van exc-ado? De uitzending van NOS Studio Sport Eredivisie geeft op NOS.nl een 1 of ander kutfilmpje van 30 seconden van NOS op 3:
http://nos.nl/uitzending/17931-nos-studio-sport-eredivisie.html
Ik weet niet of het terecht is om het direct als stemmingmakerij aan de kant te zetten. Als je in opdracht van een werkgever ergens aan de slag gaat mag je toch ook wel wat verwachten van je werkgever?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:00 schreef MonkNL het volgende:
Typisch weer stemming makerij nu alles een keer rustig en goed verloopt. Als ik reis, ook al wordt alles voor me geregeld, check ik ALTIJD zelf of alle papieren in orde zijn. Gelijk dat zeiken op Wang, zeker op deze manier, slaat echt als een lul in een bord yoghurt.. Die trainers hadden zelf beter op moeten letten.
Enne "debiele bami schijf"had je wel wat hoger ingeschat dan zo'n tokkie "duindorp" opmerking..
Ik hoop ook dat hij blijft. Maar als ze met een goed bod komen, kan je hem niet houden ben ik bang.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:46 schreef opperkleurder het volgende:
Leeds United are tracking ADO Den Haag centre-back Tom Beugelsdijk.
The Championship club had the 26-year-old defender watched last weekend as he scored to help his side secure a 2-1 win over Excelsior.
At 6ft 4ins, Leeds manager Gary Monk believes Beugelsdijk has the physical presence to cope with the rigours of Championship football.
Ik hoop dat hij blijft.
Hopelijk heeft hij geleerd van zijn vorige avontuur. Dat was geen succes.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij blijft. Maar als ze met een goed bod komen, kan je hem niet houden ben ik bang.
Setkus die die bal niet klemt of wegstompt. Havenaar die een panenka ver overschiet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer vandaag. Had veel meer in gezeten, zeker gezien de tweede helft.
Helaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef YUR het volgende:
Nog niet, dus dat stellen we gewoon nog even uit
Ze kunnen zelfs nog gelijkspelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Setkus die die bal niet klemt of wegstompt. Havenaar die een panenka ver overschiet.
Ze hebben het zelf verprutst.
Aan de andere kant, ze hebben in deze mindere wedstrijd er toch een punt uitgesleept. Dat is wel eens anders geweest.
Ik denk dat ADO serieus kans maakt in de kuip. ADO speelt als een team en de rollen zijn duidelijk. Wel geven ze nog vrij makkelijk kansen weg, laten ze het middenveld soms overlopen. Maar de ploeg scoort ook makkelijk.
ADO kan winnen, maar ook hard op zijn bek gaan.
Mindere wedstrijd vond ik nog wel meevallen. Na 18 minuten een lullig goal tegenkrijgen en blijven knokken vind ik gewoon goed. Heracles heeft de tweede helft alleen maar tijd gerekt en achteruit gelopen. Jammer dat Havenaar zo weinig doet eigenlijk, als je een spits hebt die de bal vasthoudt kun je met Schaken, Duplan en Kastaneer heel gevaarlijk worden. Maar ja, hij maakt dan wel weer een weergaloos doelpunt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Setkus die die bal niet klemt of wegstompt. Havenaar die een panenka ver overschiet.
Ze hebben het zelf verprutst.
Aan de andere kant, ze hebben in deze mindere wedstrijd er toch een punt uitgesleept. Dat is wel eens anders geweest.
Ik denk dat ADO serieus kans maakt in de kuip. ADO speelt als een team en de rollen zijn duidelijk. Wel geven ze nog vrij makkelijk kansen weg, laten ze het middenveld soms overlopen. Maar de ploeg scoort ook makkelijk.
ADO kan winnen, maar ook hard op zijn bek gaan.
Vooral de individuele fouten maakten het in mijn ogen een mindere wedstrijd. Ook werd het middenveld nog een aantal keren overlopen, waardoor er te makkelijk kansen weggegeven weden, maar dat was in deze wedstrijd, vergeleken met de vorige wedstrijden, nog niet eens het ergst.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:54 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Mindere wedstrijd vond ik nog wel meevallen. Na 18 minuten een lullig goal tegenkrijgen en blijven knokken vind ik gewoon goed. Heracles heeft de tweede helft alleen maar tijd gerekt en achteruit gelopen. Jammer dat Havenaar zo weinig doet eigenlijk, als je een spits hebt die de bal vasthoudt kun je met Schaken, Duplan en Kastaneer heel gevaarlijk worden. Maar ja, hij maakt dan wel weer een weergaloos doelpunt.
Ik vond m op de een of andere manier altijd veel te licht. Alsof je hem omver kon blazen. En snel was ie ook niet...wel technisch, een goede trap en goed inzichtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:59 schreef opperkleurder het volgende:
Contract Gehrt ontbonden. Zo veel talent, maar hij heeft het vanwege blessures helaas zelden laten zien.
Ik ook, Havenaar gaat alle duels uit de weg, veldwijk kan de bal beter vasthoudenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:21 schreef MonkNL het volgende:
Jammer, blijf het een goede voetballer vinden. Speelt vooral met zijn hoofd. Stiekem hoop ik dat Havenaar nog verkocht wordt vandaag. Niet zozeer om zijn panenka, of eigenlijk poging tot een panenka, maar meer omdat ik Lars Veldwijk wel graag zie komen. Vind dat echt een goeie spits..
De nos vond het nodig om eerst over rellen te beginnen uit het verleden. Dat hebben ze later gecorrigeerd.quote:Op zondag 11 september 2016 21:27 schreef Jovatov het volgende:
Het spel mag dan niet best zijn geweest, de supportersactie is echt super geslaagd
Eindelijk eens ADO positief in de media!
Zag het ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 08:39 schreef MonkNL het volgende:
Samenvatting staat op foxsports. Werd niet live uitgezonden.. Volgens de commentator ging het vrijwel gelijk op..
ADO hypequote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een terugslag na die eerste duels. Na die panenka is het een en al ruk.
Schaken was ook drama. Duplan ook. Zijn corners en vrije trappen zijn treurig.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:24 schreef MonkNL het volgende:
Jeeezus wat slap, futloos en gewoonweg slecht! Volgende week Setkus, Jansen en Havenaar op de bank ajb.. en wat speed voor de rest.. pfff
Die vrije trappen en corners van Duplan erger ik me de afgelopen wedstrijden echt groen en geel aan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schaken was ook drama. Duplan ook. Zijn corners en vrije trappen zijn treurig.
Zo doorzichtig als wat inderdaad. Wat een ziekenhuisballen. Pfffquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die vrije trappen en corners van Duplan erger ik me de afgelopen wedstrijden echt groen en geel aan.
Kansloos gebeuren.
Bronquote:Wang laat ADO weer spartelen: grote problemen dreigen
De rituele dans bij ADO Den Haag is weer eens in volle gang. Ook onder de volgende directeur en met een nieuwe raad van commissarissen verloopt de samenwerking van de Haagse club met de Chinese eigenaar Hui Wang allesbehalve soepel.
Wang is wederom zelden bereikbaar, beantwoordt berichten vanuit Den Haag niet en het allerbelangrijkste aspect: ook financieel negeert hij de club op alle fronten. Gevolg is dat het water aan de lippen staat bij de Hagenaars. Voor komende maand dreigen grote financiële problemen, aangezien ADO de salarissen niet kan betalen, net zoals de stadionhuur. Bovendien is er nog altijd geen overeenkomst met de selectie bereikt over de premies van dit seizoen.
De bedoeling is dat Wang komende maandag een bezoek brengt aan Nederland, maar of zijn komst daadwerkelijk gaat plaatsvinden, weet helemaal niemand bij de club. Enkele maanden geleden begon Mattijs Manders vol goede moed als algemeen directeur. Wat zijn voorgangers Maarten Fontein en Jan Willem Wigt niet lukten, zou voor hem wel mogelijk worden: een vruchtbare samenwerking tussen de club en de Chinese aandeelhouder United Vansen.
Manders ging in Peking langs bij Wang en sprak de intentie uit samen de wisselwerking tussen China en Nederland te intensiveren. Een paar maanden later heerst er echter weer ergernis en argwaan tussen beide partijen. Waar Wigt vorig jaar het ongenoegen van de club hardop verkondigde, kiest Manders ervoor op zijn tong te bijten. ‘We hopen komende week met de voltallige rvc, inclusief Wang, te vergaderen’, aldus Manders tegen Voetbal International.
‘Om het afgelopen boekjaar af te sluiten, maar vooral om vooruit te kijken. Dat is in mijn ogen nu het allerbelangrijkste. Ik ga niet om geld vragen, maar hoop wel op een visie. Wat wil United Vansen van ADO? Hoe kunnen we dat verder invullen en uitwerken voor de komende jaren? Afspraken maken, accenten leggen en concreet maken, zodat we samen een weg kunnen bewandelen. Tot nu toe blijft het allemaal vrij onduidelijk en daar moeten we van af.’
We zijn echt geen niks opgeschoten sinds het vertrek van v/d Kallen. Alle spelers zijn gehaald uit verkopen van andere spelers en het vrijgekomen salaris door het lozen van spelers. Alleen Wilson en die Oekraïner zijn volgens mij met geld van Wang gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roda uit. Als we daar geen 3 punten halen dan is het eind helemaal zoek.
Ik zei het al, leest Petro geen Fok! Ofzo???quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:54 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Mindere wedstrijd vond ik nog wel meevallen. Na 18 minuten een lullig goal tegenkrijgen en blijven knokken vind ik gewoon goed. Heracles heeft de tweede helft alleen maar tijd gerekt en achteruit gelopen. Jammer dat Havenaar zo weinig doet eigenlijk, als je een spits hebt die de bal vasthoudt kun je met Schaken, Duplan en Kastaneer heel gevaarlijk worden. Maar ja, hij maakt dan wel weer een weergaloos doelpunt.
Wat Kanon aan het doen was weet ik ook niet. Het sloeg in ieder geval helemaal nergens op. Droeftoeter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:39 schreef MonkNL het volgende:
Begin er helemaal klaar mee te raken.. hoe de fuck kan je nou zo spelen in eigen huis.. Bakker en Jansen mogen lekker bij een amateurclub gaan spelen. Kanon moet weer terug naar afrika.. elke bal ramt hij blind naar voren.. wat een kansloze afgang was dit..
quote:Petrovic boos op ADO-supporters: ‘Setkus wilde niet meer spelen’
Het had weinig gescheeld of ADO-trainer Zeljko Petrovic had tegen AZ een beroep op reservedoelman Robert Zwinkels moeten doen. Tijdens de warming-up werd doelman Ernestas Setkus door enkele ADO-supporters op negatieve wijze toegesproken. ‘Setkus wilde niet meer spelen’, zei een boze Petrovic op de persconferentie na AZ.
Uiteindelijk heeft keeperstrainer Raymond Mulder flink op Setkus moeten inpraten om hem van gedachten te laten veranderen. De Litouwse doelman startte vervolgens enigszins geïrriteerd aan de wedstrijd. Na negentig minuten werd hij overigens wel verkozen tot man of the match. Setkus hield ADO lange tijd met meerdere goede reddingen in de wedstrijd, maar kon de 1-0 van invaller Robert Mühren niet voorkomen.
Wat voor sneuneus ben je dan als je de keeper intimideert/uitscheldt of het eufemisme 'negatief toespreekt'.quote:
1 punt.quote:Op zondag 27 november 2016 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht thuis
NEC uit
Sparta thuis
December wordt een cruciale maand.
Bronquote:Explosiegevaar bij ADO
De situatie bij ADO Den Haag staat op springen. Grootaandeelhouder Hui Wang van United Vansen moet zich dinsdag melden om een AVA (algemene vergadering aandeelhouders) bij te wonen die is uitgeschreven door de gemeente Den Haag.
Het is echter niet waarschijnlijk dat Wang zelf zal komen, hij laat zijn zaken behartigen door zijn zoon Terry en Lee Zheng. De club staat door het uitblijven van betalingen van de Chinese eigenaar met de rug tegen de muur en heeft inmiddels een kort geding voorbereid. Wanneer dinsdag blijkt dat United Vansen opnieuw weigert te voldoen aan zijn verplichtingen dan wil de club naar de rechter stappen.
Bij de NV ADO is het water inmiddels tot aan de lippen gestegen. Rekeningen blijven liggen en inmiddels melden zelfs spelers zich af voor verplichtingen buiten het voetbal omdat er nog steeds geen overeenstemming is over de premies van het huidige seizoen. Het is een onmogelijke situatie waarin coach Zeljko Petrovic nog moet proberen met zijn elftal te presteren. Verder moet de raad van commissarissen de jaarcijfers nog goedkeuren en inleveren bij de KNVB. Dat had al voor 1 november moeten gebeuren, maar omdat er nog zaken moesten worden uitgezocht, werd door de voetbalbond uitstel verleend tot donderdag 1 december.
Winst
Het is Hui Wang al sinds zijn komst in januari 2015 een doorn in het oog dat de club niet in staat is om de eigen broek omhoog te houden. Wang vertegenwoordigt een groep Chinese investeerders. Een van de doelen van die groep was om jonge spelers te ontdekken, zelf beter te maken en uiteindelijk met winst te verkopen. Van dat plan is niets terechtgekomen omdat de miljoenen van United Vansen tot nu toe voornamelijk zijn aangewend om de gaten in de begroting van ADO Den Haag te dichten.
Toen vorige maand de club opnieuw aanklopte bij Wang om aan zijn verplichtingen te voldoen leidde dat tot een harde confrontatie in de raad van commissarissen en in de aandeelhoudersvergadering. Wang wilde zijn eigen (Chinese) directeur aanstellen om zelf te kunnen vaststellen wat er iedere keer misgaat in de huishouding, maar zowel de aandeelhouders als commissarissen torpedeerden dat voorstel en lieten hem weten dat hij gewoon aan zijn verplichtingen moet voldoen. Wang stapte kwaad in het vliegtuig en sindsdien zijn de verhoudingen alleen maar harder geworden.
Op dit moment staan de twee partijen recht tegenover elkaar. De club heeft de bijdrage van de grootaandeelhouder hard nodig om te overleven en eist dat hij zijn financiële bijdrage overmaakt. Voordat hij betaalt, eist Hui Wang echter eerst het vertrek van de raad van commissarissen en in het bijzonder van Wim Deetman, de vertegenwoordiger van de gemeente Den Haag. Wang ziet in oud-wethouder Henk Kool een beter alternatief.
Deetman heeft Wang vorige maand laten weten dat hij zich als grootaandeelhouder gewoon moet houden aan de Nederlandse regels en niet kan doen wat hem goeddunkt. Dat klopt, maar tegelijkertijd heeft Wang wel de macht om (enkele) commissarissen te ontslaan en een directeur de wacht aan te zeggen. Wat dat betreft heeft hij dinsdag een verrassing in huis. Er zullen zich ook twee (Chinese) kandidaten melden die zitting moeten nemen in een nieuw te vormen raad van commissarissen. Pas als aan zijn eisen wordt voldaan, dan is Wang bereid te betalen.
Zooitje. Moet snel iets gaan veranderen anders is het na dit seizoen gewoon fijn doorspelen in de Jupiler.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:44 schreef Jovatov het volgende:
Het is weer eens zover.
[..]
Bron
Deze week bericht dat Manders er weer uitgeknikkerd is?
Of ze erin blijven of niet, ik stop er sowieso mee na dit seizoen. Ben er na 17 jaar wel een beetje klaar mee. Elke keer dat geouwehoer en alles. Merk ook aan mezelf dat ik steeds minder zin heb om te gaan. Boeit me gewoon allemaal niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:32 schreef MonkNL het volgende:
Roepen we nu al een paar jaar. Ik begin de hoop een beetje op te geven. Merk ook dat ik steeds minder zin heb om naar het stadion te gaan. Voetbal is niet om aan te guren en daar begint het allemaal bij. En dan lopen die kneuzen ook nog eens te zeiken om de wedstrijd premies en stoppen ze nu met alle activiteiten buiten het voetbal.. stelletje verwende snotapen..
Het is weer zo typisch. ADO's communicatie met Wang is uiterst moeizaam, ik las dat ze de vergadering voor Wang naar dinsdag hadden verplaatst, waar hij vervolgens zelf niet komt opdagen. En de NOS doet een belletje, Wang neemt op en speelt weer de vermoorde onschuld.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:55 schreef FMNederland het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)-weet-van-niets.html
Ik las dat Wang vindt dat hij genoeg al in de club gestoken heeft, maar dat ADO de normale seizoensverplichtingen uit de lopende begroting moet kunnen doen zonder tekorten.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is weer zo typisch. ADO's communicatie met Wang is uiterst moeizaam, ik las dat ze de vergadering voor Wang naar dinsdag hadden verplaatst, waar hij vervolgens zelf niet komt opdagen. En de NOS doet een belletje, Wang neemt op en speelt weer de vermoorde onschuld.
Ik heb het idee dat Wang dondersgoed weet wat er speelt, alleen hij is er niet blij mee. Ook niet dat hij in de media eerder werd afgespiegeld als iemand die niet over de brug komt. En nu speelt ie het spelletje dus mee: Aan de zakentafel niets uitvoeren, en via de media het bestuur zwartmaken.
Hoe dan ook, een grote janboel. En geen enkel vooruitzicht op beterschap.
quote:De gemeente Den Haag heeft voor vanavond een spoeddebat belegd over de ontstane situatie bij ADO Den Haag, nu de situatie met eigenaar Wang Hui meer en meer onwerkbaar wordt. Het debat kan ervoor zorgen dat Wang naast de dagvaarding door ADO, tevens een kort geding van de gemeente aan zijn broek krijgt. Op het stadhuis groeien de zorgen over de financiële continuïteit en daarmee het voortbestaan van de club.
,,Dat is het belangrijkste motief``, zegt een woordvoerder van de gemeente. ,,De club zorgt voor banen en is iets waar een groot deel van deze regio normaal gesproken plezier aan beleeft. Vanavond zullen alle mogelijke scenario`s en gevolgen voor de club door de wethouder (Tom de Bruijn, red.) en gemeenteraad worden doorgenomen. Daarbij zal men zich beraden op juridische stappen.``
Alles is in werking gezet na een brandbrief over de aandeelhoudersvergadering die gisteren tot in de nacht doorging. Daar had de Chinese meneer Lu, afgevaardigde van Wang samen met diens zoon Terry, tijdens de rondvraag bij de aandeelhoudersvergadering op het Haagse stadhuis nog een enorme verrassing in petto. Hij stelde doodleuk dat Wang twee Chinese directeuren én rvc-leden gaat aanstellen. Dat betekent dat de bezetting op cruciale posities binnen de club dusdanig wordt, dat de Haagse trots volledig in Chinese handen valt.
Waar half Den Haag een lange werkdag verder alweer op bed lag en de overgeblevenen (waaronder algemeen directeur Mattijs Manders) bijna knikkebollend op hun stoel moeten hebben gezeten, kreeg Lu iedereen om tafel weer klaarwakker. Want wanneer dit wordt doorgevoerd, betekent het dat Wang zowel in de directiekamer (twee Chinezen tegenover Manders) en in de rvc (Wang met twee compagnons tegenover Martin Jol en Wim Deetman die niet weg te sturen zijn) een Chinese meerderheid creëert. Hiertoe is Wang als grootaandeelhouder en voorzitter van de rvc bevoegd, maar niet op zo`n manier.
,,Het doorduwen van een aantal bestuurders tijdens een rondvraag, dat kan natuurlijk helemaal niet``, zegt de woordvoerder. ,,Deze benoeming was helemaal niet geagendeerd en dat maakt dat er helemaal geen voorbereiding mogelijk was van de andere aanwezigen.``
Het zet de partijen, die elkaar inmiddels toch al tot in elke vezel wantrouwen, lijnrecht tegenover elkaar. Dat begon al met het niet komen opdagen van Wang op een vergadering die beide kampen juist naar elkaar toe had moeten brengen. Een dag later beraden nu zelfs de wethouder en gemeente Den Haag zich op juridische stappen. (Robin Jongmans)
Bron: de Telegraaf
Het steekt Wang onder andere dat Vitesse nu wel exposure krijgt in China door een Chinese speler op te stellen.quote:
Wat betreft die speler geeft dit wel een heel ander beeld. Het is met goede reden dat ADO Den Haag niet in zee is gegaan met die speler.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:13 schreef Idisrom het volgende:
"Het leiden van een voetbalclub is bijzonder makkelijk als het er alleen maar uit bestaat om aandeelhouders voortdurend om geld te vragen. Maar door haar gebrek aan initiatief en visie is het management van ADO Den Haag er de oorzaak van dat de afgelopen twee jaar UVS een aantal zakelijke doelen niet heeft kunnen verwezenlijken en ADO Den Haag daardoor veel geld is misgelopen."
Aldus Hui Wang
opzich is het ook wel vreemd dat ADO nog zo weinig heeft gedaan met de Chinese connectie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het steekt Wang onder andere dat Vitesse nu wel exposure krijgt in China door een Chinese speler op te stellen.
John van Zweden denkt met 10 personen x 5 ton = totaal 5 miljoen euro de club te kunnen overnemen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:39 schreef Idisrom het volgende:
John van Zweden straks (tussen nu en 12:58 uur) op Radio 1 over zijn overnameplannen van ADO
Ik vind hem ook steeds potsierlijk overkomen over hoe hij koketteert met zijn Swansea investering.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:24 schreef MonkNL het volgende:
John van Zweden, hoop geblaf, nog nooit wat betekend voor Den Haag. Moet het nog maar zien..
Wat betreft Den Haag, het is buiten dat het UVS verhaal echt al jaren niet zo erg meer geweest. Jan Pipo de Clown bakt er werkelijk helemaal niks van..
De club krijgt nu een financiele boete á 10.000 EUR en een harde eis wanneer de begroting/jaarverslag moet worden doorgegeven. Indien men daar hierna niet aan voldoet, dan is een puntenaftrek mogelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar blijven de minpunten voor ADO? Twente had die vorig jaar een stuk sneller te pakken toch?
Vorig seizoen kreeg FC Twente drie punten aftrek, maar pas op 4 april 2016.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar blijven de minpunten voor ADO? Twente had die vorig jaar een stuk sneller te pakken toch?
Appels, peren. Net zoals Haarlem vergelijken met Twente. Of Veendam met Haarlem. Het zijn gewoon allemaal op zich staande zaken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet gek gezien de situatie toch? Lijkt me dat de sfeer er niet heel goed kan zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Jullie hebben toch niet eens zo'n slecht elftal? Maar toch speelt er geen club slechter dan jullie
Ze spelen al het hele jaar verschrikkelijk op de eerste 3 wedstrijden na. Daarna volgens mij nog maar een x gewonnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet gek gezien de situatie toch? Lijkt me dat de sfeer er niet heel goed kan zijn.
Verder te volgen via: http://www.omroepwest.nl/(...)de-Ondernemingskamertwitter:BrianvanderBol twitterde op donderdag 15-12-2016 om 10:28:09Raadsman ADO: 'Wang heeft Manders vanochtend laten weten dat ADO een ultimate victim kan zijn en dat hij in een andere club kan investeren.' reageer retweet
LOLquote:Op verzoek van ADO Den Haag reisde een delegatie van United Vansen afgelopen dinsdag naar Brussel af om met elkaar om de tafel te gaan. Daar was een ontmoeting tussen eigenaar Hui Wang en zoon Terry Wang met directeur Mattijs Manders, wethouder Tom de Bruijn en advocaat Paul Olden van ADO. Bij die meeting stelde de gemeente voor aan Wang om de aandelen van ADO over te nemen om verder gezichtsverlies te voorkomen. De gemeente bood één euro... Wang is kwaad weggegaan. De meeting duurde daardoor niet meer dan vijf minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |