hij is toch beroemd geworden dat mensen over je oordelenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik snap niet echt dat je je dat zo aantrekt, is verder niks schokkends ofzo wat ik zeg
De een denkt dit en de ander dat, achja. Om daardan niks over te zeggen tot je echt weet waar hij dood aan is gegaan
Hij had al weken griepquote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prince was laatst nog naar ziekenhuis gegaan geloof ik, omdat hij zich niet lekker voelde.
Opvallend.
Ik zeg volgens mij duidelijk dat ik gewoon niet weet wat ik aan moet met jouw reactie over jouw gevoel, ik snap niet wat dat toevoegt en ook niet hoe of wat ik daarop zou moeten zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik snap niet echt dat je je dat zo aantrekt, is verder niks schokkends ofzo wat ik zeg
De een denkt dit en de ander dat, achja. Om daardan niks over te zeggen tot je echt weet waar hij dood aan is gegaan
bowiegodquote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef Nouri het volgende:
nou ga je zeker weer de hele tijd die kutmuziek op de radio horen
daar word ik depressief van net als die ene bowie
Oke.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij duidelijk dat ik gewoon niet weet wat ik aan moet met jouw reactie over jouw gevoel, ik snap niet wat dat toevoegt en ook niet hoe of wat ik daarop zou moeten zeggen. Als jij dat schokkend vindt, oke
.
wel eens in een of andere cocktail geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bloedsinaasappelen zijn kei lekker, wel eens op?!
Denk wel dat we snel horen hoe en watquote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Ik hoefde er ook niet per se een inhoudelijke reactie op ofzo![]()
Mja, hij was ook wel erg jong nog
Had niet veel met z`n muziek dus persoonlijk doet het me wat minderquote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk wel dat we snel horen hoe en wat
Ja, zelfde hierquote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had niet veel met z`n muziek dus persoonlijk doet het me wat minder
Had dat alleen met Michael Jackson eigenlijk.quote:
supermarkten en bakkers zijn open op vrijdagquote:Op donderdag 21 april 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik heb geen ontbijt voor morgen. Kutje.
Michael Jackson was ik nog net te jong omdat echt door te hebben omdat ik Michael Jackson gewoon niet goed kende. Jammer wel.. wel naar die film geweest toenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had dat alleen met Michael Jackson eigenlijk.
En met Robin Williams
Moet om 8 uur werken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
supermarkten en bakkers zijn open op vrijdag
Hema ontbijtje voor 2 kankieuriequote:Op donderdag 21 april 2016 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik heb geen ontbijt voor morgen. Kutje.
Ik moet werken, vriend.quote:
1x opquote:
heheheh nicequote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1x op
Voor gratis omdat de pinautomaat niks van m`n rekening afschreef ofzo![]()
Oh hm ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet werken, vriend.
En dan is Hema nog niet open. En Hema hier heeft geen ontbijt
Ook meestal om 8 toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hm ja.
8 uur is wel beetje vroegjes ja, dan wordt het toch de supermarkt.
Die openen om 7 toch? of half 8
Maar prima inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Michael Jackson was ik nog net te jong omdat echt door te hebben omdat ik Michael Jackson gewoon niet goed kende. Jammer wel.. wel naar die film geweest toen![]()
Robin Williams had ik eigenlijk ook niet zo veel mee, al vond ik dat wel echt zielig en de rest niet eigenlijk
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel jaquote:
ja, dat vond ik ook echt tegenvallen maar kwam ook omdat ik had verwacht dat het warm zou zijn . Ja koud ei, kom nouquote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar prima inderdaad.
Gebakken ei was wel ijskoud, want die houden ze zo slecht warm mja
Hier overal 8 in elk geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel ja
Jumanjigodquote:
8 uur.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel ja
Nachtwinkel nog even?quote:
Linzen. Hehehe.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan word je slank toch.
Maar heb je helemaal niets meer dat eetbaar is?
Zou kunnen.quote:
Vanaf 10 uur open, dus moet ik paar uurtjes lijden. Is een optie.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Heeft je school niet gewoon kantine dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dat benzinestation naast je huis wil je wel frikandelbroodje verkopen.
weet niet, zie alleen frikandelbroodje en broodje bal daar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, maar tankstation heeft ook croissantjes
Oh dat zou ik echt niet kunnen uithouden. Zeker niet als ik al vroeg wakker ben en helemaal niet als ik veel zou moeten doen. Dan trillen m`n handjes na een paar uur hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een dag begin met eten blijf ik de hele dag eten, dus meestal ontbijt ik maar niet uit zelfbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |