Bij de eerste 4 woorden dacht ik dat dit over Kate zou gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grootste droom is aan de zijde van JanCees een robbertje te matten
Zo belangrijk is JanCees voor mijquote:Op donderdag 21 april 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de eerste 4 woorden dacht ik dat dit over Kate zou gaan.
Die zie ik niet voor 18.00 in Den Haag arriveren.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteraard
Hoewel er in de steeg waar ool thai princess zit ook een leuke bar is. Daar stonden echt van die leernichten buiten. Dat vindt etsu leuker
Wow.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo belangrijk is JanCees voor mij
Nooit geweten dat jij zo'n vechtersbaasje was.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Al jaren niet echt gevochten om het vechtenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo'n vechtersbaasje was.
Ah oké.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al jaren niet echt gevochten om het vechten
WOWquote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hem nog niet eens geluisterdquote:
772k al pffquote:Op donderdag 21 april 2016 15:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens geluisterd
Maak een schwalbequote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Lees gewoon de boek wanneer ik zin heb.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe "studeren" jullie eigenlijk. Na de colleges direct leren of stel je het uit tot weekend of tot vlak voor de tentamens?
Ik doe HBOquote:Op donderdag 21 april 2016 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe "studeren" jullie eigenlijk. Na de colleges direct leren of stel je het uit tot weekend of tot vlak voor de tentamens?
Werkt dat welquote:Op donderdag 21 april 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lees gewoon de boek wanneer ik zin heb.
Gwn hbo* ja ik ookquote:
Nou dan is aanwezigheid wel genoegquote:Op donderdag 21 april 2016 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werkt dat wel
[..]
Gwn hbo* ja ik ook
Had allemaal 8'en gehaald echt onvoorstelbaarquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had allemaal 8'en gehaald echt onvoorstelbaar
heb denk een uur geleerd totaal voor de tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |