Waarschijnlijk nog simpeler. Als een hersenloze garagehouder het moet lukken zegt dat iets.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het niet zo simpel was als jullie twee stelden.
Omdat elke sleutel icm chip uniek moet zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men doet er van alles aan je dat te doen geloven. Wat is er moelijk aan een sleutel freezen en wat data in een chip flashen?
Idd anders is het voor criminelen ook wel heel makkelijk allemaalquote:Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat elke sleutel icm chip uniek moet zijn.
Je punt? Zit echt geen kantoorklerk dat allemaal te verzinnen hoor. Wordt automatisch gegenereerd. vergelijk het maar met een betaalpas.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat elke sleutel icm chip uniek moet zijn.
Wie baseert zich op een garagehouder dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog simpeler. Als een hersenloze garagehouder het moet lukken zegt dat iets.
De automobiel-industrie ligt al jaren op z'n gat. Elk extra beetje poen wat men kan trekken wordt aangegrepen.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie baseert zich op een garagehouder dan?
Flauwe aannames weer van je
Nee, natuurlijk niet. Anders kun jij met je Peugeot sleutel toch naar een Volvo dealer gaan. Feit is gewoon dat combinatie sleutel en chip uniek moet zijn omdat 1) jouw sleutel anders werkt op mijn auto en je het 2) criminelen anders wel heel makkelijk maakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je punt? Zit echt geen kantoorklerk dat allemaal te verzinnen hoor. Wordt automatisch gegenereerd. vergelijk het maar met een betaalpas.
Dat er teveel geld gevraagd wordt sluit niet uit dat jij het te simplistisch stelt hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De automobiel-industrie ligt al jaren op z'n gat. Elk extra beetje poen wat men kan trekken wordt aangegrepen.
Beetje zoals een combinatie username en password voor Fok! dus. Ook een unieke combinatie, verificatie per email en een automatisch gegenereerd wachtwoord, maar gratis. Goed, het is een beetje anders, maar komt toch op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Anders kun jij met je Peugeot sleutel toch naar een Volvo dealer gaan. Feit is gewoon dat combinatie sleutel en chip uniek moet zijn omdat 1) jouw sleutel anders werkt op mijn auto en je het 2) criminelen anders wel heel makkelijk maakt.
Pinpassen worden inderdaad automatisch gegenereerd maar ook daarbij maakt het rekeningnummer en de pincode die jij daar zelf aan koppelt de pinpas uniek.
Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je.
Ah thnx Matip.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Anders kun jij met je Peugeot sleutel toch naar een Volvo dealer gaan. Feit is gewoon dat combinatie sleutel en chip uniek moet zijn omdat 1) jouw sleutel anders werkt op mijn auto en je het 2) criminelen anders wel heel makkelijk maakt.
Pinpassen worden inderdaad automatisch gegenereerd maar ook daarbij maakt het rekeningnummer en de pincode die jij daar zelf aan koppelt de pinpas uniek.
Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je.
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:09 schreef Oberkullie het volgende:
Nog 1 dagje en dan 2 weken 24/7 FOK!ken bitches
veterstrikdiplomaquote:Op donderdag 21 april 2016 17:11 schreef Neverknown het volgende:
Lekker weertjen he jongens, gefelici tardis waarvoor geslaagd?
Knap. Ik wil ook.......quote:
ok doeiquote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef Neverknown het volgende:
Dit is de laatste dag fijn weer jongensz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |