heb je al een vlieger gekocht?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Vandaag opgegeven voor de selecties van een vliegopleiding.
Zoals Chai al zegt, ik doel niet op je werk. Ik doel op je leven buiten werk om. Waar je slaapt en opstaat wanneer je zin hebt, waar je dingen tot je neemt waar je zin in hebt en geen enkele verplichting lijkt te hebben waardoor het allemaal maar kan.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In mijn leven ken ik vrij hoge verantwoordelijkheden. Vrije dagen compenseren dat, anders zou ik er gek van worden. Wellicht begrijp je niet wat verantwoordelijkheden zoals een dagproduktie van 2 miljoen euro of meer met je doet. Ik moest er ontzettend aan wennen. Ik kwam daar in terecht rond 2007, laatste 2 jaar een soort van time out gehad. Het zijn ook vaak hele fijne landen waar ik het mag uitvoeren. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Het is ook een vrij gevaarlijk beroep dat ik heb. Daar klaag ik niet over, maar wat begrip mag wel.
Is als je te lelijk bent voor stewardess maar toch in een vliegtuig zou willen werken.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fucking awesome. Hoe kom je daar zo ineens bij?
Soms hè. Maar de balans is er weer zoals je kan lezen.quote:
Ik zou xcachet niet per se lelijk willen noemenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is als je te lelijk bent voor stewardess maar toch in een vliegtuig zou willen werken.
En juist de overstap van hele zware verantwoordelijkheden naar een verantwoordelijkhedenloos 'gat' is er wel eentje om bij stil te staan.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soms hè. Maar de balans is er weer zoals je kan lezen.
Ik weet niet hoe ze er uit ziet joh. Kijk alleen naar naaktfoto's van FOK!stersquote:Op donderdag 21 april 2016 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou xcachet niet per se lelijk willen noemen
Die omschakeling sloopt een mens.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
En juist de overstap van hele zware verantwoordelijkheden naar een verantwoordelijkhedenloos 'gat' is er wel eentje om bij stil te staan.
Straks komt iemand mij vragen of ik cachet.rar niet heb. NEE DIE HEB IK NIET NET ZOALS ELKE ANDERE .RAR.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er uit ziet joh. Kijk alleen naar naaktfoto's van FOK!sters
Jezelf quoten.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Straks komt iemand mij vragen of ik cachet.rar niet heb. NEE DIE HEB IK NIET NET ZOALS ELKE ANDERE .RAR.
Ik het al Niels sinds 1945, kweeniehoor ;sssquote:Op donderdag 21 april 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
[..]
Heten we nu ineens allemaal Niels?
Niet van katten houden.quote:
Een hersenbloeding hebben.quote:
A.D.I.D.A.S.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |