Ik ben om. Hup Utrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan toch beter Utrecht hebben die de beker wint. Want de bekerwinaar gaat dan rechtstreeks de groepsfase in, en Feyenoord heeft een iets betere ranking om de voorrondes door te komen volgens mij.
Ja, en dan pakt Utrecht misschien 'n puntje in de groepsfase en vliegt Feyenoord er in de laatste voorronde waarschijnlijk alsnog uit. Slim.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan toch beter Utrecht hebben die de beker wint. Want de bekerwinaar gaat dan rechtstreeks de groepsfase in, en Feyenoord heeft een iets betere ranking om de voorrondes door te komen volgens mij.
AZ die de play-offs wint en PSV die de vCL doorkomt.quote:
Feyenoord heeft meer kans om die voorrondes te overleven dan een Utrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en dan pakt Utrecht misschien 'n puntje in de groepsfase en vliegt Feyenoord er in de laatste voorronde waarschijnlijk alsnog uit. Slim.
Meer kans? Tenzij de loting/plaatsing enorm meezit vliegt Feyenoord er ook gewoon uit in de laatste voorronde tegen een ploeg als Rubin Kazan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer kans om die voorrondes te overleven dan een Utrecht.
Dus dan maakt het ook niet zo erg uit dat Utrecht maar een puntje pakt, want dat kan tenminste altijd nog meer worden met een goede loting.
Laat Feyenoord gewoon de groepsfase halen, kunnen thuis wel wat puntjes pakken net als 1,5 jaar terugquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus dan maakt het ook niet zo erg uit dat Utrecht maar een puntje pakt, want dat kan tenminste altijd nog meer worden met een goede loting.
Waar baseer je dat op? De zonnestand, de bomen die waaien?quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laat Feyenoord gewoon de groepsfase halen, kunnen thuis wel wat puntjes pakken net als 1,5 jaar terug
Hij is fan van Feyenoord hequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De zonnestand, de bomen die waaien?
DE KRACHT VAN DE KUIP!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De zonnestand, de bomen die waaien?
Hahaquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar PSV is dan ook een maatje te groot. Daarbij speel je 3 thuiswedstrijden in de groep, alles is mogelijk!!1! Er zit vast een kutploeg tussen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PSV waren ze in januari praktisch kansloos.
Ajax kan ook niet winnen van Molde en Wien, dussssquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar PSV is dan ook een maatje te groot. Daarbij speel je 3 thuiswedstrijden in de groep, alles is mogelijk!!1! Er zit vast een kutploeg tussen.
Je babbelt dus maar wat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar PSV is dan ook een maatje te groot. Daarbij speel je 3 thuiswedstrijden in de groep, alles is mogelijk!!1! Er zit vast een kutploeg tussen.
Maar dat is Ajax.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax kan ook niet winnen van Molde en Wien, dussss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |