20 McNuggetsquote:
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiekquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon ontbijtje man, wat doe je moeilijk
Ik denk dat ik zou gaan huilenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teringquote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.
Ohhhh afvallenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezelf uitdrogen voor een weight in, dat is een vrij normale (niet al te gezonde) tactiek
Matt Stoniequote:
Hebben we daar nu al een codenaam voor??quote:
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast eet continue mac en kapsalon.
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou ik tegenwoordig ook nog wel opkrijgen.
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohhhh afvallen
Ja oké
Aankomen is weer ander verhaal
HOE! IK MOET HET WETENquote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan 15% van je gewicht afhalen voor een weight in he.
HBquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hebben we daar nu al een codenaam voor??Fuck.
Maar ik zou dat wel op krijgen.
Door jezelf gigantisch uit te drogen.quote:
Ik wil dat niet kijken. Dan realiseer ik me enkel dat ik een tiende van die maaltijd consumeer.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Ohhh, dat is helemaal waar. Maar dan moet fylie eerst een man worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het nog geen obsessie van hem is betekent niet dat het dat niet zou kunnen worden.
Ik zie het jaquote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matt Stonie
Moet je maar meer filmpjes van hem checken
Hij is echt gek
Kutleven. Ik zit tot 6 op kantoorquote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
Mijn schuifdak kan niet meer open precies nu het dit weer is pfff
Wat is het nut?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, wat ze doen is zichzelf uitdrogen om zo licht mogelijk tezijn.
En an alles weer gainen na een weight in.
Dat ovekromt je ook na 2 maanden cutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |