Je kan best een slow cutter zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het zal ook wel andere factoren hebben,maar ik merk het nu toch ook.
Het gaat allemaalzolangzaam
Of misschien lijkt dat het gewoon te gaan
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Zoals ik zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even series 8k aan fastfood? Hoe flik je dat?
Om nog maar te zwijgen dat het helemaal je neus uit komt op gegeven moment
Kip20 lukt me nog niet eensquote:Op donderdag 21 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg.
Gewoon door eten, totaal kunnen doorslaan in eten.
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.quote:
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controlequote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar ja. Je hebt het blijkbaar ook weer redelijk snel onder controle
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel eens 8kg aangekomen overnight.
Vochtgodgenot.
Uh oke, Elanquote:
Niet 8kg overnight.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke, Elan
Kijk maar eens rond op bodybuilding forums van mensen die dat is overkomen
14k kcal is echt flink..quote:Op donderdag 21 april 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan best een slow cutter zijn.
Maar 2kg aankomen overnight wat geen vocht is is onmogelijk zonder 14k kcal over je maintaince te eten
kip20?quote:
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet overnight.
Je overdrijft weer eens enorm.
quote:
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel eens het idee dat ik bij een diagnose best onder veel dingen zou vallen van een eetprobleem hoor, toen ik laatst crack hoorde praten over sushi all-you-can-eat.
Al is het bij mij meer een algeheel probleem met obsessies.
Dit klinkt als iets waar Fylax ook last van zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ook een obsessie met voedsel. Ik moet van alles weten wat erin zit. En scannen en meten. Daarom haat ik uit eten gaan.
Ik heb een vriend en hij is topsporter, hij heeft ook altijd een bodemloze put. Als ik een flinke pan avondeten maak en zelf 1/4e eet, eet hij de rest, gaat daarna het huis doorzoeken voor extra eten en vervolgens ook nog heel de avond door eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gewoon door kunnen eten tot belachelijke hoeveelheden
7 kilo in 12 uur?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, iedere bokser doet het tegenwoordig bijna.
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja klopt, had ik het maar met alcohol zo snel onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |