Ik hou er niet van om telkens te moeten kijken of er dingen worden gezegd die ik niet wil.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo ik heb je nog kaartjes gegeven
Welja. Je bent echt simpelquote:
ik ben een heel serieuze jongen gewordenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon geen zin in getroll enz op Facebook.
lekker boeiendquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welja. Je bent echt simpel
Meeste verantwoordelijke voor 9/11 waren trouwens niet eens Marokkaans lol
toch allemaal hetzelfde kut buitenlandersquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben een heel serieuze jongen geworden
zeg gewoon eerlijk dat je mijn foto´s niet interessant vindquote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.
Waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval geen zin in om de hele dag mijn Facebook in de gaten te moeten houden als ik iets heb geplaatst.
Ik vind bijna niemand zijn foto's interessant.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je mijn foto´s niet interessant vind
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:01 schreef Nouri het volgende:
maja wou kaartjes meenemen uit essen maar die steek je maar lekker in je reet
Waarom is het interessant?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
spreek tjacka best vaak en hoorde dat amarantha hem verwijderd heeft van facebook
waarom
Ja, een Keyboard Crusader.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een.....
Dankje.quote:
Wie er verantwoordelijk voor waren is nog steeds de vraag.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, een Keyboard Crusader.
[..]
Dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |