hehe goede vraag...quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:08 schreef Gehenna het volgende:
Cool gemaakt, vroeger ook een keer wat mee geknutseld.
Ben wel benieuwd hoe lang dat vast blijft zitten
Hij is binnen vanavond eens proberenquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:08 schreef Gehenna het volgende:
Cool gemaakt, vroeger ook een keer wat mee geknutseld.
Ben wel benieuwd hoe lang dat vast blijft zitten
quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:37 schreef Gehenna het volgende:
Goh, Dave Lombardo (van o.a. Slayer) heeft ooit nog eens een barok plaat opgenomen eind jaren 90
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet snapte wat ik had gezien, maar het is dus een hoop gekrijs van verklede mensen met hun geblurde pik uit hun broek die de microfoon swaffelen. Onder andere.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel leuk liedje eigenlijk
Veel meer diepgang zit er niet in nee. Teksten gaan over moorden en neuken. Maar wel wtf genoeg voor dit topic dacht ik zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet snapte wat ik had gezien, maar het is dus een hoop gekrijs van verklede mensen met hun geblurde pik uit hun broek die de microfoon swaffelen. Onder andere.
Beetje FCKNBSTRDS stijlquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet snapte wat ik had gezien, maar het is dus een hoop gekrijs van verklede mensen met hun geblurde pik uit hun broek die de microfoon swaffelen. Onder andere.
Ik kwam 'm per toeval tegen, en heb 'm maar gelijk besteld. Kan niet sukkelen voor die prijsquote:Brand new chapter in the saga of the legendary french composer Francois de Roubaix: built from home recording sessions with puppet master and co-composer Bernard Maitre (involving their unique collection of crypto-instruments collected from all over the globe), this first-time ever release of soundtrack for children puppet show “Les Onix” definitely might be ranked as one of the most unusually intimate and unfettered sonic items ever produced by Francois de Roubaix. From rubber duck marching brass bands to mutant swinging pans, expect classy miniatures and raw bruitist soundscapes, hawaian interlude or proto-funky chase featuring cracked up ocarinas, obsessive rattles, vintage drum machines and a consistent amount of analog synths, all revealing a unique and playfull sense of accuracy in their use.
Valt in principe wel in de goede categorie, maar deze is wel heel erg bekend hequote:
ok, wat dacht je van deze: https://www.dailymotion.com/video/xufclquote:Op zondag 14 maart 2021 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt in principe wel in de goede categorie, maar deze is wel heel erg bekend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |