SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door elamanilo op 15-05-2016 14:43:57 ]
Liefquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef onomatopee het volgende:
Prachtig ela! Zo benieuwd naar jullie kindje
Ja, goed! Mini is alweer bijna 10 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uni en klap: moooi![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:09 schreef Nazil het volgende:
Ik zie al, ik ben niet de enige met een bescheiden buikje hier. Wel allemaal stuk voor stuk prachtige baby bolletjes!
Speciaal voor quoi:Jaaa daar ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zie ik toch echt groeienMooi! Ieder zijn eigen buik. Die individuele tijdlijnen zijn nu juist zo mooi.
Ik zie nu ook echt wel verschil elke week, ik pas ook steeds minder. Zomerjas al aan de kant gegooid en werkkleding gaat nog net.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 04:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaa daar ben je
Maar dat zie ik toch echt groeienMooi! Ieder zijn eigen buik. Die individuele tijdlijnen zijn nu juist zo mooi.
Daar trek je 'm toch uitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik had zo'n gebreide poncho voor twee tientjes vorig jaar, werkte ook![]()
En vond ik zelf iets charmanter dan een megahoodie, bijvoorbeeld naar het werk
Maar wij hebben twee gebouwen en tussen de middag liepen van we van de een naar de ander voor de lunchquote:
Misschien is ze wel straatkrantverkoper?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien is ze wel straatkrantverkoper?Er zijn wel wat parallellen te trekken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Er zijn wel wat parallellen te trekken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tetten lijken ineens te krimpen, maar dat is een kwestie van perspectief![]()
Bij dochter had ik pas met 24 aken zo'n buik... ik denk dat je mij tegen t einde kan rollenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
gm dat jurkje staat je goed!Hier zit ik met 18 weken (over 5 minuten haha) nog niet eens op jouw 12 weken-buik.
Jawel! Gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mijn buik is nog steeds niet foto-waardig.
Ja! Ik ook! Alle buiken zijn wmb fotowaardig, er zit wel eenquote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jawel! Gewoon doenIk ben heel nieuwsgierig.
Precies ja, de verhoudingen zijn nu anders/quote:Op zondag 22 mei 2016 07:25 schreef Quoi het volgende:
Mooi Arja! En krimpende tettenZe vallen gewoon in weg in de schaduw van die prachtige buik.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:23 schreef Peacefulll het volgende:
Jawel! Gewoon doenIk ben heel nieuwsgierig.
Jullie zijn lief!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:27 schreef Burdie het volgende:
Ja! Ik ook! Alle buiken zijn wmb fotowaardig, er zit wel eenbaby
in heur!
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:16 schreef Burdie het volgende:
Buikies.
Vorige week heb ik overgeslagen (wel een foto gemaakt maar niet gepost). Vandaag mijn 18-weken buik!
(Vivi waar blijft de jouwe?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
jawel joh! Laatste keer dat ik een foto zag was je echt geen zeekoe. En gewoon even een foto maken voor de spiegelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nope, ik durf niet meer :-p, en ik heb alleen nog maar foto's waar mensen en ik herkenbaar opstaan.
Moet ik er een komen maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
haha, maar die foto's voor de spiegel blijven bij mij heel onrealistisch. Ik lijk daar niet half zo zwaar, rond, groot, als in het echt. En dat vind ik suf.
Dat snap ik wel, ik sta er heus ook graag voordelig op. Maar ik zou me gek voelen dan iemand tegen te komen en dan die blik te zien van "oh my, ze is veel dikker dan ik dacht"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een bijzondere denkwijze groof, de meeste vrouwen geven juist de voorkeur aan zulke foto's![]()
Chanty, je bent mooi
en als ik nou zeg dat ik jou heel soms wel eens zie in het wild en zeg dat jij helemaal niet zo huge bent als je zelf denkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik sta er heus ook graag voordelig op. Maar ik zou me gek voelen dan iemand tegen te komen en dan die blik te zien van "oh my, ze is veel dikker dan ik dacht"
Ik ben heel blij en tevreden met de realistische foto's die ik heb (waar ik herkenbaar met de kinderen, vrienden/familie of schoonzusje opsta en die ik dus niet plaats), dus no needquote:
Ik zie jou nooit, dus ehm, dat geloof ik dan niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als ik nou zeg dat ik jou heel soms wel eens zie in het wild en zeg dat jij helemaal niet zo huge bent als je zelf denkt?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Chanty, ik stuur je een privéfoto, goedNee, niet privé, hoe zeg je dat, via pm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou stiekem ook wel tof zijn als dit de laatste foto is met gevulde buik deze zwangerschap! (Hooguit nog tijdens de bevalling, voor prive)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |