Yess!quote:Op zondag 24 april 2016 15:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat spel inmiddels voor de PS4 was.
Mee eens, Life is strange niet gedaan, maar heavy rain wel en man wat was die gaaf.quote:Op zondag 24 april 2016 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Voor iedereen die Life is Strange tof vindt maar geen PS3 had: doe jezelf een plezier een koop Heavy Rain
Knack toch?quote:
Limbo was nog best leuk.quote:
Binnen 3 a 4 dagen uitgespeeld en alleen in de avonden het verhaal uitgespeeld. Was het waard maar wel wat kort.quote:Op zondag 24 april 2016 09:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend bent met Ratchet and Clank veel korter.
Heb hem net uitgespeeld, inderdaad erg toffe game. Al voelde aantal dingen (besturing, lip sync) wat verouderd aan.quote:Op zondag 24 april 2016 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Voor iedereen die Life is Strange tof vindt maar geen PS3 had: doe jezelf een plezier een koop Heavy Rain
Absoluut, maar wel wat verwarrend soms vanwege de achronologische verhaallijn.quote:Op zondag 24 april 2016 18:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb hem net uitgespeeld, inderdaad erg toffe game. Al voelde aantal dingen (besturing, lip sync) wat verouderd aan.
Beyond Two Souls ook de moeite waard?
quote:Op zondag 24 april 2016 18:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb hem net uitgespeeld, inderdaad erg toffe game. Al voelde aantal dingen (besturing, lip sync) wat verouderd aan.
Beyond Two Souls ook de moeite waard?
Volgens mij kun je in de PS4 versie chronologisch spelen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Absoluut, maar wel wat verwarrend soms vanwege de achronologische verhaallijn.
Is goed al probeer ik het meeste gewoon solo te doen, geeft meer voldoening. Maar het is ook een beetje uit noodzaak omdat ik me niet had aangesloten bij The League van Valtr in mijn normale playthrough. Daarom mis ik nu ook allemaal summon points in de DLC, haha. Misschien dat ik NG+ wel even verder speel tot en met Valtr in Forbidden Woods. Maar misschien is het nieteens nodig, ik had gisteren nog Lady Maria verslagen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
same here man, ik zit ook al in ng+ de dlxmc te doen. binnenkort coop?
Volgens mij is W_D prima hoor, als ik reviews mag geloven.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Tetris schijnt echt de gaarste port ever te zijn. En Watch_Dogs is nou ook niet om over naar huis te schrijven.
Heb liever Shadow Complex
Ik hoop dat het waar is. Heb watchdogs op de ps3 na 3 missies niet meer aangeraakt wegens tijdgebrek.quote:Op maandag 25 april 2016 14:04 schreef T_Fuff het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijke PS+ games van Mei.
Zou leuk zijn, heb Watch Dogs nooit gedaan
Dit ja, net zoiets als de eerste Assassin's Creed. Tof concept, maar moet nog beter uitgewerkt worden tot iets wat echt supertof isquote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef DKUp het volgende:
Watch_Dogs![]()
Een leuke basis, maar het kan beter in een vervolg.
Helemaal eens, deze was een 7-. vervolg verwacht ik veel vanquote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef DKUp het volgende:
Watch_Dogs![]()
Een leuke basis, maar het kan beter in een vervolg.
Concept met veel gemiste potentie jammer genoegquote:Op maandag 25 april 2016 17:14 schreef 7nightwing7 het volgende:
Watch_Dogs![]()
Had de ps4 bundel van watch_dogs. 2 weken gespeeld. Daarna meteen het spel ingeruild. Wat een draak van een game was dat zeg. Veel gehype om eigenlijk niks. Maar ja, Ubisoft he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |