Da's nog van spekkiequote:Op donderdag 21 april 2016 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zet je allemaal GoT shit in de OP met een BCS TT dan?
en hij laat het toch staan dropjequote:
Had laatste post in dat achterlijke topic van haar... is ie mad dat ie denkt dat ik mods nodig hebquote:Op woensdag 20 april 2016 10:14 schreef BozeHaas het volgende:
Oh ik zie het al, die 2nutz weer![]()
Lafste mod die er is
dat is een troll account toch, niemand is zo stupide toch? toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had laatste post in dat achterlijke topic van haar... is ie mad dat ie denkt dat ik mods nodig heb![]()
![]()
wat een debieltje.
Dat is een troll account, ja. Anders is het wel heel erg gesteldquote:Op donderdag 21 april 2016 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een troll account toch, niemand is zo stupide toch? toch?
Dat van die Marokkanen met de dikste piemels is geen troll, ies koeltoer om zichzelf zo op de borst (of worst in dit geval xD) te kloppen.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een troll account, ja. Anders is het wel heel erg gesteld
Ik denk die ene persoon weer die ook regelmatig topics maakte over dat Marokkanen de dikste piemels hadden
Ik wil dit niet geloven sorryquote:Op donderdag 21 april 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die Marokkanen met de dikste piemels is geen troll, ies koeltoer om zichzelf zo op de borst (of worst in dit geval xD) te kloppen.
kan bevestigen, 5/7, ben geen marokkaan en doe dit nietquote:Op donderdag 21 april 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat van die Marokkanen met de dikste piemels is geen troll, ies koeltoer om zichzelf zo op de borst (of worst in dit geval xD) te kloppen.
Is JD nou ook geband?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan bevestigen, 5/7, ben geen marokkaan en doe dit niet
jimmy is ook gebanned jaquote:Op donderdag 21 april 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is JD nou ook geband?
Jammer, hoopte dat hij misschien zou gaan beweren dat wij elkaar de hand boven het hoofd houden enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |