TS snapt blijkbaar niet dat Den Haag en Rotterdam goed met elkaar kunnen opschieten.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef wenfer2 het volgende:
Is rotterdam niet een buitenwijk van den haag of zit ik verkeerd?
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geklikt voor de foto. Niet teleurgesteld.
Ik vind het eigenlijk een persoonlijke verantwoordelijkheid van jou om deze man uit R'dam te houden...quote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt.
Mij niet gezien.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een persoonlijke verantwoordelijkheid van jou om deze man uit R'dam te houden...
Houd hem binnen die Haagse stadsmuren!
Dorpsmuren bedoel je.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een persoonlijke verantwoordelijkheid van jou om deze man uit R'dam te houden...
Houd hem binnen die Haagse stadsmuren!
Oh ja...is hij van Duindorp/Tuindorp of iets met dorp? Het ligt op het puntje van mijn tong...ik kan het me nog goed herinneren want het is een bakermat van beschavingquote:
Porem bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
Heeft iemand hier een foto van Iwanius? Het wordt tijd dat we foto's van zijn ponem in KLB droppen met een kutklacht erbij
nee ponem is ook een synoniem voor je poffertjesplaatquote:
Weer wat geleerd vandaag!quote:Op donderdag 21 april 2016 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ponem is ook een synoniem voor je poffertjesplaat
Misschien kan jij proberen om hem te gaan spotten in een eetgelegenheid. Gewoon de meest pretentieuze lul in het gebouw op de foto zetten en na 10 foto's heb je hem vast een keer op beeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
Heeft iemand hier een foto van Iwanius? Het wordt tijd dat we foto's van zijn ponem in KLB droppen met een kutklacht erbij
quote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan jij proberen om hem te gaan spotten in een eetgelegenheid. Gewoon de meest pretentieuze lul in het gebouw op de foto zetten en na 10 foto's heb je hem vast een keer op beeld.
Kan Niels beter doen, die woont daar in de buurtquote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan jij proberen om hem te gaan spotten in een eetgelegenheid. Gewoon de meest pretentieuze lul in het gebouw op de foto zetten en na 10 foto's heb je hem vast een keer op beeld.
Duindorp ja, de parel in de duinen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Oh ja...is hij van Duindorp/Tuindorp of iets met dorp? Het ligt op het puntje van mijn tong...ik kan het me nog goed herinneren want het is een bakermat van beschaving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |