SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoink loopt anders nog steeds rond.met zijn hipster gimmick.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend die zijn toch altijd snel weg, worden zo uitgekotst. En terecht.
Er sluipen altijd debieltjes tussendoor Argo, je houd ze nooit allemaal tegen helaas.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoink loopt anders nog steeds rond.met zijn hipster gimmick.
Terecht jij bent gewoon een kwalitatieve goeie TS!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:28 schreef Viskarretje het volgende:
Trolls![]()
Ik zeg altijd dat ze moeten opflikkeren uit mijn topics.
Nee dat is zo, maja we redden ons wel denk ik!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sluipen altijd debieltjes tussendoor Argo, je houd ze nooit allemaal tegen helaas.
Dat zeer zeker. Weinig boodschap aan zulke sukkeltjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maja we redden ons wel denk ik!
Ja hoe ga jij met ze om? Jij bent wel goed in het omgaan met.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Weinig boodschap aan zulke sukkeltjes.
Hoezo? er is geen kunst aan. Als je er boven staat, sta je er boven en care je nietquote:Op donderdag 21 april 2016 12:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja hoe ga jij met ze om? Jij bent wel goed in het omgaan met.
Hmm ja maar ik vind het moeilijk ze te negeren je wil ze toch op hun plek zetten... Maar dat is wellicht mijn eigen ijdelheid en je hebt gelijk, voor ijdelheid is geen plek je moet er boven staan. Bedankt dat je me het licht weer eens hebt laten zien!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? er is geen kunst aan. Als je er boven staat, sta je er boven en care je niet
Huldequote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ja maar ik vind het moeilijk ze te negeren je wil ze toch op hun plek zetten... Maar dat is wellicht mijn eigen ijdelheid en je hebt gelijk, voor ijdelheid is geen plek je moet er boven staan. Bedankt dat je me het licht weer eens hebt laten zien!
Ik ken er een die afgebrand wordt en toch stug blijft volhouden. In r&p, klb en onzquote:Op donderdag 21 april 2016 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend die zijn toch altijd snel weg, worden zo uitgekotst. En terecht.
Braddie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ken er een die afgebrand wordt en toch stug blijft volhouden. In r&p, klb en onz![]()
![]()
We weten allemaal wie dat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |