En jij denkt dat hij voor zoiets opgehaald word? Het enige wat je met aangifte doen bereikt is dat die gast ook nog eens weet waar je woont. Kan 'ie je makkelijk vinden als hij verhaal komt halen over die aangifte.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon aangifte doen, kom op zeg, zo'n idioot moet in een kooitje
Voorwaardelijk vrij hequote:Op woensdag 20 april 2016 22:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij voor zoiets opgehaald word? Het enige wat je met aangifte doen bereikt is dat die gast ook nog eens weet waar je woont. Kan 'ie je makkelijk vinden als hij verhaal komt halen over die aangifte.
Ik heb een jobcoach, die is eigenlijk alleen als ik problemen ervaar op het werk, en die belt mij zo terug, want toen ik dit naar hem toe hem ge appt, schrok hij ook heel erg...quote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef agter het volgende:
Hij loopt bij de reclassering en is voorwaardelijk vrij.
Doe aangifte.
Dat hoeft niet via haar, dat hoort hij wel rechtstreeks van de politie. Krijgt hij je adres er meteen van ze bij.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik wil wel aangifte doen, maar dan moet ik aan het meisje zijn naam vragen, en ben bang dat die jongen via haar, weer achter weet te komen wie ik ben..
Dat kan best, maar deze gozer was zowel verbaal agressief als lichamelijk, en ik weet dat zei een hele poos in het verkeerde milieu heeft gezeten, ze is misbruikt geweest bij haar thuis, (haar pa) , daardoor ging ze altijd het huis uit, na school, en is zo weer via verkeerde mensen in aanraking gekomenquote:
Ik zit er wel over na te denken, ik begrijp de term jaloezie heus wel, maar als ik mijn ex met een anderen jongen zou zien in een auto, zou ik verdrietig worden, maar geen haar op mijn hoofd, dat ik verhaal zou komen halen bij die gastquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Eerlijk dat is wel matig man, zo'n snolletje hoor je op de 2e date al finaal uit elkaar te trekken. Maargoed, ik zou aangifte doen tegen die kut mocro.
erg zonde! waarom laat je je afschrikken hierdoor?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Maar denk niet dat ik haar ooit nog wil zien, dus mijn eerste ''date/vriendin'' houd hier op..
Bedankt voor je bericht.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja je moet zelf weten hoor, alleen je beslist dit dus nu gebaseerd op haar ex... In feite laat jij je dus ergens van weerhouden door zo'n kut mocroAls je die meid echt leuk vind laat je je toch niet zo makkelijk afschepen?
Als je echter toch niet echt toekomst tussen jullie zag dan snap ik de keus wel
Klopt, totaal geen respect hier, ik woon aan die kant met die gele flats, en ze trappen hier de metropoortjes open stelselmatig, overlast op straat e.d, wil zo snel mogelijk verhuizen naar een anderen wijk.quote:
Ja altijd voor jezelf kiezen, maar hou er ook rekening mee dat ze niet oneindig zal blijven wachten op jequote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht.
Ik heb toch even met haar gepraat, ik heb gezegd dat ik dit gewoon niet kan, dat ik een jongen ben, die stabiliteit nodig heeft, en dat mijn hoofd te vol raakt door al dit soort gebeurtenissen.
Ik moet ook nog in staat te zijn om mijn werk goed te doen, en door dit soort dingen komt mijn hoofd zo vol, dat ik minder functioneer.
Ze is boos op mij, ze snapt dat ik dit niet meer wil meemaken, en verzekerd dat we hem echt niet nog eens tegenkomen.
Ik mag haar pas weer een bericht sturen, als ik zeker weet wat ik wil, en eerder mag ik niet meer tegen haar praten, ik heb met meerdere mensen gesproken zoals mijn job coach, mijn ouders, e.d en die zeggen allemaal dat ik moet stoppen, en dat er genoeg meisjes zijn op de wereld, zonder problemen en verleden.
Maar ergens weet ik ook wel dat ik echt niet zo snel meer een ander meisje vind, dus ik laat het voorlopig rusten, en zal haar appen als ik weet wat ik wil.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:44 schreef schrijfveer het volgende:
Ik weet niet het fijne van aangifte doen, maar kun je volgens mij niet via een anoniem nummer aangifte bij de politie doen ?
Wat betreft je date, je moet jezelf afvragen in hoeverre je vindt dat je veiligheid op het spel staat. Je kunt verder daten en hopen dat haar ex je verder met rust, maar het is ook misschien realistisch om er toch mee te stoppen aangezien er een kans in zit dat je bij haar verleden betrokken gaat worden (je weet niet waar haar ex precies voor veroordeeld is geweest en hoe agressief hij daadwerkelijk is, het kan bluf zijn of het is het niet). Je kunt dan beter nog een poos vrijgezel zijn dan in een mogelijk rottige situatie verzeild raken.
Edit: Zie net dat je overweegt niet door te gaan. Wijs besluit. Gevoelsmatig niet de leukste keuze, maar bedenk dat die gevoelens met de tijd slijten.
Je hebt gelijk, je moet ook niet te graag een vriendin willen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef DoubleDip het volgende:
Ze zegt dan wel dat dit niet meer gebeurt, maar die ex weet haar blijkbaar nog steeds te vinden. Dan kun je er donder op zeggen dat die gast een keer terugkomt en jou misschien wat aan doet.
Ik snap dat het moeilijk is en je haar leuk vindt, maar voor je eigen veiligheid zou ik dit afkappen. Er zijn meer meiden op de wereld, je bent pas 25 dus tijd genoeg.
Bedankt Vera voor je berichtje!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef vera166 het volgende:
Ik weet niet hoe ik dit netjes of genuanceerd zou moeten verwoorden, maar ik doe een poging:
Ik denk dat jullie niet erg voorbestemd zijn. Jullie werelden verschillen, zoals je zei, veel te veel van elkaar. Uitzonderingen daargelaten; meisjes zoals jij beschrijft in dit topic zijn over het algemeen niet op zoek naar iemand met een autistische beperking. En ik bedoel daar niets gemeens mee, maar ik ben wel echt van mening dat het een erg kleine kans betreft dat jullie het lang leuk met elkaar kunnen hebben, en ik weet ook niet hoe oprecht zij is.
Als het niet je doel is om het lang leuk met haar te hebben, dan kan je het nog een kans geven natuurlijk. En misschien zie ik alles veel te somber in, maar ik heb het gevoel dat ik wel goed zit, gebaseerd op jouw topic.
Sterkte, lijkt me wel echt een nare gebeurtenis inderdaad.
Idd bluffen en grote bek hebben schrikt ze vaak al af.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:38 schreef Arababiertje28 het volgende:
Hier ook zo een kutmarokkaan. (maar dan wel eentje met een master en een vaste baan)
Ik wil Nederlanders niet graag over 1 kam scheren maar ik hoor wel vaker van zulke verhalen en ik vind het maar watjesgedrag. Zulke acties hoef je niet te pikken en al helemaal niet in het bijzijn van je "vriendin". Wat voor toegevoegde waarde heb je voor haar als je haar al niet kan beschermen tegen wat scootertuig? Waarom zou een vrouw zich ooit veilig bij jou moeten voelen?
Je had beter je bek open kunnen trekken en bluffen dan als een mietje lopen huilen. Dsn vang ik liever klappen en ga nog met dat klein beetje trots naar huis. Als er iemand zijn excuses aan miet bieden ben jij het wel.
FYI
Ik keur in geen enkel zulk gedrag goed van dat tuig.
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:43 schreef DoubleDip het volgende:
Ze zegt dan wel dat dit niet meer gebeurt, maar die ex weet haar blijkbaar nog steeds te vinden. Dan kun je er donder op zeggen dat die gast een keer terugkomt en jou misschien wat aan doet.
Ik snap dat het moeilijk is en je haar leuk vindt, maar voor je eigen veiligheid zou ik dit afkappen. Er zijn meer meiden op de wereld, je bent pas 25 dus tijd genoeg.
Dat gaat niet werken hoor, zo te lezen is het helemaal jou type meisje niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:11 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ze is ook om eerlijk te zijn een beetje asociaal (lees piercings met het K woord schelden e.d), en ik scheld nooit, doe nooit iets tegen de regels (misschien een paar km te hard rijden )
Nu stoor ik mij daar nog niet heel erg aan, gewoon uit vreugde dat er echt een meid naast mij zit, ik heb op zo'n moment heel lang gewacht, en nu is het dan echt zover... Maar ik denk dat als ik gewend ben aan het ''hebben van een vriendin'', het toch wel een beetje kan gaan botsen
Verdergaan? Met dit meisje?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik denk dat dit soort situaties vaker gaan voorvallen als je met dit meisje doorgaat.
Dus je hebt 2 opties harder worden of verdergaan.
(Ik adviseer optie 2)
nou precies.... dat wordt geen succesverhaal...quote:
'Move on' kun je niet zo letterlijk vertalen, hè.quote:
Helemaal met je eens. Ik schaam me geregeld voor het grote aandeel watjes en metromannetjes onder mijn landgenoten. Bibberen, trillen, huilbuien, deur op slot terwijl je 'meisje' wordt meegenomen door agressieve mocro's, geen knuffel meer willen geven en zo WTF..quote:Op donderdag 21 april 2016 00:38 schreef Arababiertje28 het volgende:
Hier ook zo een kutmarokkaan. (maar dan wel eentje met een master en een vaste baan)
Ik wil Nederlanders niet graag over 1 kam scheren maar ik hoor wel vaker van zulke verhalen en ik vind het maar watjesgedrag. Zulke acties hoef je niet te pikken en al helemaal niet in het bijzijn van je "vriendin". Wat voor toegevoegde waarde heb je voor haar als je haar al niet kan beschermen tegen wat scootertuig? Waarom zou een vrouw zich ooit veilig bij jou moeten voelen?
Je had beter je bek open kunnen trekken en bluffen dan als een mietje lopen huilen. Dsn vang ik liever klappen en ga nog met dat klein beetje trots naar huis. Als er iemand zijn excuses aan miet bieden ben jij het wel.
FYI
Jij bent een stoere boy met een master, ok. TS is een mannetje met autisme. Nogal een verschil.Verder gaan alleen mensen met niks te verliezen meteen een knokpartij aan. Wanneer ik zo'n etterbak een kaakslag geef en hij komt verkeerd terecht dan mag ik me gaan verantwoorden voor de rechter (dat verlies ik), aan m'n werkgever (dat verlies ik dan ook) en aan de bank (dag huis). Geen zin in dat risico voor vijf minuten haantjesgedrag.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:38 schreef Arababiertje28 het volgende:
FYI
Oké...quote:Op donderdag 21 april 2016 08:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Move on' kun je niet zo letterlijk vertalen, hè.
Het zijn altijd meisjes met een laag opleidingsniveau die reageren op mijn berichten.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:37 schreef alors het volgende:
Was dit deze
R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
of deze
R&P / Datingstappenplan - stap 3: deel hier je succesdates of datemissers
En waarom zoek je die types uit? Je wilt echt zo graag dat je gewoon alles pakt wat je pakken kunt,
Van wat ik lees is het helemaal niet wat jij wil, het zijn niet je types, ze willen te snel. Maar jij wilt zo graag dat je alles maar pikt. Dat werkt natuurlijk niet. En leg jezelf niet zo'n druk op, zat mensen van 25 die al 'hun hele leven' vrijgezel zijn. 95% krijgt pas op of na die leeftijd een serieuze relatie, dus alles daarvoor is echt zo bijzonder niet.
Ik vind het al eng om met een meisje te praten, laat staan met een persoon die mondeling 10 keer sterker is, en ook nog gewelddadig, maar ik begrijp je punt wel, ik heb wel eens in een buurthuis stage gelopen, en daar stonden Turkse jongeren wel eens op de stoep, en ze stonden altijd heel hard te lachen ''hoe bang al die Nederlanders'' waren voor hun, en ja ze zien snel genoeg of je bang bent voor ze of niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:38 schreef Arababiertje28 het volgende:
FYI
Lol wat heeft die 2e allinea met alles te maken..quote:Op donderdag 21 april 2016 09:57 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik vind het al eng om met een meisje te praten, laat staan met een persoon die mondeling 10 keer sterker is, en ook nog gewelddadig, maar ik begrijp je punt wel, ik heb wel eens in een buurthuis stage gelopen, en daar stonden Turkse jongeren wel eens op de stoep, en ze stonden altijd heel hard te lachen ''hoe bang al die Nederlanders'' waren voor hun, en ja ze zien snel genoeg of je bang bent voor ze of niet.
Ik krijg ook wel eens van moslimse jongeren hier in de buurt te horen ''hee gebruik jij, wiet pillen?'' ik, nee alleen wiet soms,. en dan knikken ze soms wel eens tevreden. Ik gebruik ook geen wiet, maar weet dat dit soort types dat wel doen, dus praat een beetje mee, maar ik snap nooit de relevantie van deze vraag, als ik zou zeggen ''pillen'' denk ik dat ze je zien als junk en minderwaardig, denk daarom dat ze deze vraag stellen.
Maar in elke bevolkingsgroep heb je rotzakken, ik werk zelf in een zeer gemengd bedrijf en hier is gewoon iedereen aardig tegen mij, het zijn alleen die straattypes zoals deze scooterjongens waar ik bang voor ben.
Sorry ben iemand die alles relativeert, en over nadenkt hahaquote:Op donderdag 21 april 2016 10:17 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Lol wat heeft die 2e allinea met alles te maken..
Ken trouwens ook moslims die weleens pillen hebben gepopt
Er is natuurlijk wel een wereld van verschil tussen enigszins van je afbijten en iemand serieus verwonden.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij bent een stoere boy met een master, ok. TS is een mannetje met autisme. Nogal een verschil.Verder gaan alleen mensen met niks te verliezen meteen een knokpartij aan. Wanneer ik zo'n etterbak een kaakslag geef en hij komt verkeerd terecht dan mag ik me gaan verantwoorden voor de rechter (dat verlies ik), aan m'n werkgever (dat verlies ik dan ook) en aan de bank (dag huis). Geen zin in dat risico voor vijf minuten haantjesgedrag.
Uiteraard. Maar ik ben er toch altijd erg voorzichtig mee. Kom tijdens het uitgaan nog vaak zat "zoek je problemen"- types tegen. No way dat ik daar met m'n dronken kop de confrontatie mee aanga. En noodweer is in dat soort situaties toch lastig te bewijzen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een wereld van verschil tussen enigszins van je afbijten en iemand serieus verwonden.
Ik ben normaal gesproken ook wel een beetje een watje, maar zou me toch niet zomaar tegen de grond laten werken door zo'n Marokkaan, terwijl ik hem niet eens ken.
Goed gezegd. Je bent niet gelijk een treurig watje als je niet direct klappen uit gaat delen. Soms is het gewoon verstandig om niks te doen, in plaats van een beetje indruk te willen maken op je meisje ten koste van een paar voortanden.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij bent een stoere boy met een master, ok. TS is een mannetje met autisme. Nogal een verschil.Verder gaan alleen mensen met niks te verliezen meteen een knokpartij aan. Wanneer ik zo'n etterbak een kaakslag geef en hij komt verkeerd terecht dan mag ik me gaan verantwoorden voor de rechter (dat verlies ik), aan m'n werkgever (dat verlies ik dan ook) en aan de bank (dag huis). Geen zin in dat risico voor vijf minuten haantjesgedrag.
Lol je bent toch geen kerel als je niet eens probeert "je" meisje te verdedigen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed gezegd. Je bent niet gelijk een treurig watje als je niet direct klappen uit gaat delen. Soms is het gewoon verstandig om niks te doen, in plaats van een beetje indruk te willen maken op je meisje ten koste van een paar voortanden.
Maar sommige figuren willen nu eenmaal altijd laten zien dat ze boven op de apenrots staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |