De helft van je posts wegquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef Donder het volgende:
Komt Peter ook op Fok? Want dan ga ik ff schonen
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kom op, die zoon is 15, die loopt zich op z'n kamer suf te rukken op Merel Westrik, alsof die moeder z'n internetgeschiedenis gaat bekijken.
Merel is wel een beetje 2015 aan het wordenquote:
Der zusje is leukerquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kom op, die zoon is 15, die loopt zich op z'n kamer suf te rukken op Merel Westrik, alsof die moeder z'n internetgeschiedenis gaat bekijken.
Stax is helemaal 2016quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel is wel een beetje 2015 aan het worden
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Peter confrontatie prognose: 8651/100
pappa peterquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef MissJ het volgende:
mijn hemel zeg, zelfs zijn school benaderen
Ik ga voor links Amberquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Donder het volgende:
[..]
Welke?
Ohja en niet racistisch reageren he, want anders stuur ik Peter op je af!
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef NewHorizon het volgende:
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen van de week op school. Met dank aan Peter en zijn smiechterige verborgen camera die hij iemands huis mee naar binnen neemt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef NewHorizon het volgende:
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen van de week op school. Met dank aan Peter en zijn smiechterige verborgen camera die hij iemands huis mee naar binnen neemt.
amenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wat een misselijkmakend programma is dit zeg; Ben ik nou de enige als ik zeg waar is de advocaat van de 15 jarige jongen? En heb je deze jongen wel op zijn rechten gewezen? Hij tracht constant de jongen uit te lokken en woorden in zijn mond te brengen en het ergste nog is dat hij hem behandeld als Joran van der Sloot.
Een jongen van 7 hoort niet op YouTube te staan daar zou je gewoon een minimale leeftijdsgrens aan vast moeten zetten. En wat die jongen betreft oke ik keur het echt niet goed, maar jezus zeg de jongen is puber en er zijn veel ergere dingen te vinden in deze wereld. Waarbij de familie Kluivert al helemaal moet weten wat sociale media inhoud echt onverantwoord.
En dan "doe de groetjes aan Patrick" en "hey peet" dat is toch kotsmisselijk.
De rechter, Kirsten. Jaren geleden was zij de reisleider bij een strand/stap vakantie in Sunny Beach. Leuke avonden mee gehad!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Donder het volgende:
[..]
Welke?
Ohja en niet racistisch reageren he, want anders stuur ik Peter op je af!
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
De rechter, Kirsten. Jaren geleden was zij de reisleider bij een strand/stap vakantie in Sunny Beach. Leuke avonden mee gehad!
Amenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
Wat een misselijkmakend programma is dit zeg; Ben ik nou de enige als ik zeg waar is de advocaat van de 15 jarige jongen? En heb je deze jongen wel op zijn rechten gewezen? Hij tracht constant de jongen uit te lokken en woorden in zijn mond te brengen en het ergste nog is dat hij hem behandeld als Joran van der Sloot.
Een jongen van 7 hoort niet op YouTube te staan daar zou je gewoon een minimale leeftijdsgrens aan vast moeten zetten. En wat die jongen betreft oke ik keur het echt niet goed, maar jezus zeg de jongen is puber en er zijn veel ergere dingen te vinden in deze wereld. Waarbij de familie Kluivert al helemaal moet weten wat sociale media inhoud echt onverantwoord.
En dan "doe de groetjes aan Patrick" en "hey peet" dat is toch kotsmisselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |