Oh, nou in de zomer lukt altijd welquote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik nog zoeken haha![]()
Waar ga jij heen?
Ja ik hoop hetquote:Op woensdag 20 april 2016 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou in de zomer lukt altijd wel
Kroatieee, zo veel zin iiiiiin. Zo lang niet op vakantie geweest![]()
![]()
met een single-reisquote:Op woensdag 20 april 2016 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik hoop het
niceee, met wie ga je?
Wat houdt dat in. Ga je dan ook op dates?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met een single-reis![]()
![]()
Wel met leeftijd genoten, 23+ tot 35
Mag ik ook meequote:Op woensdag 20 april 2016 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met een single-reis![]()
![]()
Wel met leeftijd genoten, 23+ tot 35
hahaha, neequote:Op woensdag 20 april 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat houdt dat in. Ga je dan ook op dates?
ja maar niet met mij, want je mag alleen mee als je alleen komtquote:
Ooh wel leuk zeg. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, nee. Ja het klinkt echt zo.. maar het is puur mensen die alleen op vakantie gaan maar die niet alleen-alleen willen. Het is totaal niet de bedoeling om daar te gaan daten, gelukkig want dat hoef ik niet
.
Zijn ook veel mensen die wel een relatie hebben, maar waarvan de partner niet mee wil of kan enzo.
[..]
ja maar niet met mij, want je mag alleen mee als je alleen komt
de eerste nacht een kwartier naar het toilet zoekenquote:Op woensdag 20 april 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
en het is kamperen![]()
![]()
en 50 meter van strand
![]()
en 11 dagen OMGGG zo veel zin in
Lekker, nee die sparen zich voor morgenavond.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar niet in Rdam ga naar DH zo
Hopelijk geen boze Ado hoolies
Hoezo niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde voor het eerst ooit een patatje bestellen bij de kraam vlakbij mijn huis. Wil die zijn patat niet aan mij verkopen.
hahaha, nee, toiletgebouw eerste wat ik wil weten.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
de eerste nacht een kwartier naar het toilet zoeken![]()
![]()
sorry
18 augustusssquote:
Want?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde voor het eerst ooit een patatje bestellen bij de kraam vlakbij mijn huis. Wil die zijn patat niet aan mij verkopen.
Haags kwartiertjequote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
de eerste nacht een kwartier naar het toilet zoeken![]()
![]()
sorry
Hij had nog twee porties, die wilde hij alleen verkopen in een kapsalon omdat dat meer opbrengt.quote:
op m'n oude adres had ik snackbar dichtbij die gewoon gratis naar mijn huis kwam met pinapparaat en allesquote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Huh watquote:Op woensdag 20 april 2016 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had nog twee porties, die wilde hij alleen verkopen in een kapsalon omdat dat meer opbrengt.
Ga er dus ook nooit weer wat proberen te kopen, vond het een beetje onbeschoft.
ja, dat is heel erg onbeschoft. En wat gek..quote:Op woensdag 20 april 2016 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had nog twee porties, die wilde hij alleen verkopen in een kapsalon omdat dat meer opbrengt.
Ga er dus ook nooit weer wat proberen te kopen, vond het een beetje onbeschoft.
Je kwam er paar keer in de week?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
op m'n oude adres had ik snackbar dichtbij die gewoon gratis naar mijn huis kwam met pinapparaat en alles
Ja, is op de uni he, bijna iedereen is nu zo'n beetje net weg hier. Maar vind het ook wel heel schraal.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat
het is etenstijd en hij heeft nog maar zo weinig
dat zijn van die types die liever een kraam van 9-5 neerzetten dan 12-8quote:Op woensdag 20 april 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat
het is etenstijd en hij heeft nog maar zo weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |