Misschien gaat Elan wel met zijn mattiesquote:Op woensdag 20 april 2016 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Vapiano is niet sjiek. Daar gaan mocros heen als ze luxe willen dineren
Kun je niet beter gewoon Italiaans restaurantje doen. Maak je meer indruk mee op je date
misschienquote:Op woensdag 20 april 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien gaat Elan wel met zijn matties
Of inderdaad met een date jaquote:
of zijn broertjequote:
Is dat daar zoquote:Op woensdag 20 april 2016 17:31 schreef Crack_ het volgende:
Eten is wel oké bij Vapianos maar ik wil niet uiteten gaan om vervolgens zelf mn eten te moeten ophalen en bij andere mensen aan tafeltjes moeten zitten en als ik pasta wil en iemand anders pizza (of andersom) dan heb je niet tegelijk je eten.
Nee, is niks.
Als het rustig is dan is het wel prima.. maar het is eigenlijk nooit rustig en pasta + pizza zijn andere rijen... Dus dan eet je gewoon niet op hetzelfde moment want pasta duurt veel langerquote:
Zelfs de Mac regelt het beterquote:Op woensdag 20 april 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het rustig is dan is het wel prima.. maar het is eigenlijk nooit rustig en pasta + pizza zijn andere rijen... Dus dan eet je gewoon niet op hetzelfde moment want pasta duurt veel langer..
En je krijgt een kastje mee en dat gaat dan piepen en dan moet je weer opstaan en je eten gaan ophalen. En zijn bijna allemaal grote tafels en bijna nooit eentje leeg, dus je moet bijna altijd bij andere mensen gaan zitten ja.
Maar in Den Haag snap ik het niet hoor, want we hebben nog zo'n tentje voor zelfde prijs maar waar je wel gewoon bediend wordt?Ga daar liever heen
Ikeaquote:
Oh dan zou ik gewoon ook pizza nemen als die ander pizza wilquote:Op woensdag 20 april 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het rustig is dan is het wel prima.. maar het is eigenlijk nooit rustig en pasta + pizza zijn andere rijen... Dus dan eet je gewoon niet op hetzelfde moment want pasta duurt veel langer..
En je krijgt een kastje mee en dat gaat dan piepen en dan moet je weer opstaan en je eten gaan ophalen. En zijn bijna allemaal grote tafels en bijna nooit eentje leeg, dus je moet bijna altijd bij andere mensen gaan zitten ja.
Maar in Den Haag snap ik het niet hoor, want we hebben nog zo'n tentje voor zelfde prijs maar waar je wel gewoon bediend wordt?Ga daar liever heen
haha, jaquote:Op woensdag 20 april 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan zou ik gewoon ook pizza nemen als die ander pizza wilOf andersom.
Maar wel gek dat je samen met anderen aan een tafel moet. Is toch wel fijner om een klein tafeltje te hebben. Aangezien ik best veel privé dingen bespreek als ik met een vriendin ga eten hahah
Ja toch, erg raar om dat dan aan grote tafels te doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, jalijkt me bijna iedereen wel
Het is wel ideaal voor als je alleen ergens wil eten, in andere restaurants valt dat heel erg op en hier niet
quote:Op woensdag 20 april 2016 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toch, erg raar om dat dan aan grote tafels te doen.
waar was jij danquote:
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op woensdag 20 april 2016 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Vapiano, is een keten dus op meerdere plekken. Weet niet waar dit is, maar is overal hetzelfde. Die tafels zijn echt voor 6 - 8 man.
Hou sowieso niet van hoge krukken met uiteten, maar dat is beetje gezeik
weet ik nietquote:
Ja, het is denk ik prima tent als het rustig is.. maar het is altijd druk, dus ook niet meer gezellig.quote:
Ik eet liever rustig.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik prima tent als het rustig is.. maar het is altijd druk, dus ook niet meer gezellig.
Of je moet druk gezellig vinden, dat kan.
Het is wel leuk dat ze ook basilicum en olie enzo op je tafeltje hebben staan
sorryquote:
oeh ja dat is leukquote:Op woensdag 20 april 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik prima tent als het rustig is.. maar het is altijd druk, dus ook niet meer gezellig.
Of je moet druk gezellig vinden, dat kan.
Het is wel leuk dat ze ook basilicum en olie enzo op je tafeltje hebben staan
haha sofjequote:Op woensdag 20 april 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
bijna de tijd van de maand dan doe ik wat raarder
nee weet niet of dat waar is eigenlijk
een beetje wel denk ik
oh voel je dat altijd aankomen dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry
bijna de tijd van de maand dan doe ik wat raarder
nee weet niet of dat waar is eigenlijk
een beetje wel denk ik
Nee denk het niet. Of er moet een wonder gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha sofje
Ga jij op vakantie trouwens?
Nee, maar morgen de laatste pil van de strip dus dan weet je het welquote:
ja okequote:Op woensdag 20 april 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar morgen de laatste pil van de strip dus dan weet je het wel
Ik weet zeker dat dames zoiets altijd aan voelen komen. En zo niet, de man merkt het 100% zeker.quote:
Ahh, wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Of er moet een wonder gebeuren.
Ga de hele vakantie werken en een weekje niet om verstandskies eruit te halen
Moet ik nog zoeken hahaquote:
Geeft niet Etsuquote:Op woensdag 20 april 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke
ja sorry ik ben geen meisje dus ik weet dat allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |