Ligt eraan, heb je gewonnen?quote:Op maandag 25 april 2016 14:53 schreef MissGump het volgende:
[..]
Rode wijn en trivianten in de pub, telt dat? Dan was ik echt zo intelligent bezig dit weekend
Die stomme klote vragen over de commonwealth en Engelse 'zogenaamde' beroemdheden deden me de das omquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo intelligent dat er nu niets meer van over is en je jezelf quote?
Ik ben ook ene keer naar een meetup geweest die niet zo speciaal/niet voor mij was. Dat was leuk voor dat middagje, maar verder niet. Dus toen ben ik ook gewoon niet meer gegaan. Ook geen drama. Daarna via andere wegen/clubs nieuwe mensen leren kennen (teehee).quote:Op maandag 25 april 2016 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die stomme klote vragen over de commonwealth en Engelse 'zogenaamde' beroemdheden deden me de das om
[..]![]()
![]()
![]()
OT: Ik snap nog steeds niet waarom de vaste gangers hier niet gewoon naar dingen van meetup/nmlk/etc gaan. Als je een juiste meetup uitzoekt kun je echt hele prima leuke mensen tegenkomen (en ja ik geef toe als je de verkeerde uitkiest kan het ook hel zijn, maar ach dan ga je gewoon weer weg, niet zo veel te verliezen toch?)
Oh dat snap ik enigszins wel, als er een te groot verschil in algemene kennis is dan gaat het niet werken.quote:Op maandag 25 april 2016 10:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het verschil tussen HBO en WO in omgang een stuk kleiner is dan tussen MBO en HBO, die leven meer in verschillende werelden.
Wel blijf ik het typisch vinden waarom hij perse WO studentes wil daten en niet openstaat voor een vrouw dat MBO doet. Vaak is het andersom, volgens mij willen vrouwen juist een man die hoger opgeleid dan henzelf is.
Ik denk dat hij nog veel kan leren van een mbo'er.quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh dat snap ik enigszins wel, als er een te groot verschil in algemene kennis is dan gaat het niet werken.
Maar in het uitgaansleven slaan ze geen borrel af..quote:Op maandag 25 april 2016 20:18 schreef Erno-BE het volgende:
Ik had vanmiddag een masterclass op mijn school (vrijwillig). Ben er na toe gegaan met het idee om zo in contact te komen met nieuwe mensen en het onderwerp sprak me wel aan. Na de masterclass was er een borrel, maar iedereen ging gelijk naar huis, dus ben ook maar naar huis gegaan. Best wel jammer dat leerlingen nooit erg enthousiast zijn over (netwerk)borrels.
Waarom niet blijven en die kans pakken die zij laten liggen?quote:Op maandag 25 april 2016 20:18 schreef Erno-BE het volgende:
Ik had vanmiddag een masterclass op mijn school (vrijwillig). Ben er na toe gegaan met het idee om zo in contact te komen met nieuwe mensen en het onderwerp sprak me wel aan. Na de masterclass was er een borrel, maar iedereen ging gelijk naar huis, dus ben ook maar naar huis gegaan. Best wel jammer dat leerlingen nooit erg enthousiast zijn over (netwerk)borrels.
Omdat ik nog aardig wat huiswerk op de planning heb staan en morgen en woensdag zoveel mogelijk vrij wil houden.quote:Op maandag 25 april 2016 20:31 schreef Kamina het volgende:
[..]
Waarom niet blijven en die kans pakken die zij laten liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
quote:Op maandag 25 april 2016 20:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat ik nog aardig wat huiswerk op de planning heb staan en morgen en woensdag zoveel mogelijk vrij wil houden.Dan kies je dus voor je eigen onheil. Geen reden om dan over je studiegenoten te klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 + 1 = blauw
Ich weiss es, maar dan leer ik er ook vanquote:Op maandag 25 april 2016 20:39 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dan kies je dus voor je eigen onheil. Geen reden om dan over je studiegenoten te klagen.
Alleen als je klachten weet om te vormen tot advies voor jezelf en daaropvolgend handelen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ich weiss es, maar dan leer ik er ook van
Het kan wel even wennen zijn. Merk het zelf ook, normaal kon ik doen wat ik wou zonder rekening te houden en nu heb ik al 3 verplichte dingen in de week, dus 3 avonden die afvallen. Als je dat niet gewend bent, voelt het even een aanslag op je vrijheid. Pas als je de sport en je team leuk vindt merk je dat die 2 avonden per week helemaal niet erg zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
2 keer in de week veel? Dat is heeeel erg normaal, ook voor minder competitiegerichte teams. Juist voor de gezelligheid, contact en team spirit, lijkt me vrij logisch.
2 keer in de week is niets, zeker als je verder niets doet met anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:38 schreef Andromache het volgende:
Ik had me opgegeven voor kennismaken met een sportclub. Blijken ze twee keer per week doordeweeks te trainen. Dat vind ik echt te veel. Ik ben meer op zoek naar een gezelligheidsvereniging met een beetje sporten er bij. Ik ga het afzeggen. Dit is geen kluizenarij, maar ik ga hier gewoon geen plezier aan beleven. Ik wil ook tijd overhouden voor mijn hobby's in de sfeer van kunst en cultuur. Toch maar weer volleybal proberen.
Koningsnacht zit ik nu thuis, en dat vind ik deze keer i.v.m. het weer wel even prima. Koningsdag spelletjes doen bij iemand thuis. Hopelijk volgend jaar dusdanige contacten dat ik eindelijk weer eens kan gaan stappen op deze dagen.
Ja inderdaad. Dat zie ik ook bij ons op de vereniging. Er wordt niemand uitgesloten ofzo, maar degene die weinig komen trainen zijn doorgaans niet echt degene die bij de gezellige vaste kern horen en waar je wat mee hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
2 keer in de week veel? Dat is heeeel erg normaal, ook voor minder competitiegerichte teams. Juist voor de gezelligheid, contact en team spirit, lijkt me vrij logisch.
Ik denk je deze grens zomaar trekt. 1 of 2 keer maakt niets uit in zo'n leven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:59 schreef Andromache het volgende:
Ik weet nu al dat ik dat niet kan opbrengen. Eén keer per week trainen vind ik mooi zat. Dat is vol te houden voor mij.
Maar dan heb je toch ook nog gewoon je wedstrijdjes in het weekend? Dus dat is ook al 2 dagen in de week dan dat je er mee bezig bent.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:08 schreef KaBuf het volgende:
Kweenie, maar genoeg sportclubs hier in de regio die één keer trainen hoor? (Volleybal, voetbal in ieder geval)
Als ik puur kijk naar mijn eigen club: wedstrijden zijn vaak op de trainingsavond. En ook genoeg mensen die geen competitie spelen, maar alleen meetrainen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch ook nog gewoon je wedstrijdjes in het weekend? Dus dat is ook al 2 dagen in de week dan dat je er mee bezig bent.
Wij trainen überhaupt niet en spelen alleen een wedstrijd per week. Zowel zaalvoetbal als veldvoetbal, al kan dat ook met het niveau te maken hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch ook nog gewoon je wedstrijdjes in het weekend? Dus dat is ook al 2 dagen in de week dan dat je er mee bezig bent.
Dan kom je uit bij zo'n cursus als ik nu volg maar als er 1 bijeenkomst uitvalt ben je zo een paar weken verder. Maar 2 uurtjes 1x per week is misschien te vrijblijvend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Succes met het vinden van een gezelligheidsteam dat eens per week sport/traint.
Natuurlijk ben je niet verplicht. Maar als je doel is om vrienden te maken is het niet handig om alleen eens per week bij de training op te komen dagen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:
In hoeverre ben je verplicht om ook echt twee keer te gaan? Ik ken genoeg mensen die maar één training volgen ivm werk en studie.
Je maakt jezelf niet populair in het team als je er nooit bent tijdens een training.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef Bananenpap het volgende:
In hoeverre ben je verplicht om ook echt twee keer te gaan? Ik ken genoeg mensen die maar één training volgen ivm werk en studie.
Dat jij al die dingen hebt opgemerkt, betekent dat je er wel degelijk aandacht aan hebt besteed.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:29 schreef Deezertje het volgende:
Goed jullie weten mijn (falende) gevoel van signalen aanvoelen... Vandaag iets waarbij alles dubbel opgevat kan worden. Zat langs een meid in de UB. Meteen liet ze haar telefoon onhandig keihard vallen en keek ze mijn kant op. Vervolgens zat ze de hele tijd te zuchten, te hard te strepen op papier en net iets te hard dingen in haar gedachten voor te lezen.. En aan haar haar te plukken. Ook keek ze elke keer op als ik weer ging zitten of voorover boog. Ik heb expres geen aandacht aan haar geschonken want ik faal al te vaak met terugkijken terwijl er niets was en wou niet overkomen als een creep. Ze had bijna de hele tijd muziek in.
Dit zou je kunnen opvatten als aandacht vragen maar ook gewoon dat ze hard aan het werk was..
Heb ik er goed aan gedaan geen aandacht te schenken of denkt ze nu dat ik geen interesse heb? Misschien zie ik haar de volgende volgende keer weer maar ik zie te vaak iets in wat er eigenlijk niet is.
Ik denk ook dat als de sportcursus 2 a 3 keer per week wordt aangeboden en je dezelfde mensen 2 a 3 keer per week ziet meer een band opbouwt dan dat je elkaar maar 1 keer per week ziet. Dat geldt niet alleen voor Deezer, maar ook voor mij. Maar ik ga me weer opgeven voor een zwemcursus, omdat ik het toch mis.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer luister naar de 2 mensen boven mij. Niet dat je er ooit iets mee doet maar ze hebben wel gelijk
Wat betreft sporten en de hoeveelheid. Mijn ex zat op voetbal en deed ook wedstrijden maar dat was wel gewoon trainen en dan een wedstrijd dus ook 2x per week. Ik heb wedstrijdzwemmen (niet aan de top, meer wat recreatief) gedaan en dat was dus wel 1x per week trainen en verder natuurlijk wel de mogelijkheid om tussendoor iets te doen. Ik vond om echt contacten op te bouwen en te onderhouden 1x echt te weinig.
Ligt er wel aan natuurlijk, ookal zie je elkaar elke dag, als je nooit iets tegen elkaar zegt bouw je helemaal niets opquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:19 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik denk ook dat als de sportcursus 2 a 3 keer per week wordt aangeboden en je dezelfde mensen 2 a 3 keer per week ziet meer een band opbouwt dan dat je elkaar maar 1 keer per week ziet. Dat geldt niet alleen voor Deezer, maar ook voor mij. Maar ik ga me weer opgeven voor een zwemcursus, omdat ik het toch mis.
Als je elkaar 2 a 3 keer per week ziet is de drempel een stuk lager om een gesprekje aan te knopen dan dat men elkaar maar 1 keer per week ziet. Daarnaast komt er bij de sportcursus ook niet altijd iedereen opdagen. Dat zorgt ook voor een negatief effect op het ontwikkelen van een sociale band.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ligt er wel aan natuurlijk, ookal zie je elkaar elke dag, als je nooit iets tegen elkaar zegt bouw je helemaal niets op
Het is buitengewoon lastig om een afspraakje te maken als je iemand maar 1x/week ziet, zeker als het iemand van het andere geslacht is. Als je elkaar 2-3x/week ziet dan praat je sowieso al meer met elkaar en dan is een afspraakje maken een stuk minder lastig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:44 schreef Bananenpap het volgende:
Het gaat er voornamelijk om of je ze spreekt BUITEN de cursus/school/werk/vereniging om. Dat het contact zich niet alleen beperkt tot de tijden waarmee je bij elkaar opgescheept zit.
Afspraakje? We hebben het over vriendschappen toch? Gewoon een beetje subtiel brengen: 'Ik ben echt toe aan een borrel, zin om nog wat te gaan drinken?'quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Het is buitengewoon lastig om een afspraakje te maken als je iemand maar 1x/week ziet, zeker als het iemand van het andere geslacht is. Als je elkaar 2-3x/week ziet dan praat je sowieso al meer met elkaar en dan is een afspraakje maken een stuk minder lastig.
Je hebt er maar één simpele vraag voor nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Het is buitengewoon lastig om een afspraakje te maken als je iemand maar 1x/week ziet, zeker als het iemand van het andere geslacht is. Als je elkaar 2-3x/week ziet dan praat je sowieso al meer met elkaar en dan is een afspraakje maken een stuk minder lastig.
Ik bedoel ook geen date ofzo. Ik zou het proberen. Als maar niet weer 1 andere jongen erbij zit en de rest allemaal meiden. Want zoiets aan een meisje vragen die je weinig gezien hebt, is best akward en dan ga ik gegarandeerd op mijn bek.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Afspraakje? We hebben het over vriendschappen toch? Gewoon een beetje subtiel brengen: 'Ik ben echt toe aan een borrel, zin om nog wat te gaan drinken?'
Gewoon doen en vragen of ze een pré vrimibo willen houden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:00 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik bedoel ook geen date ofzo. Ik zou het proberen. Als maar niet weer 1 andere jongen erbij zit en de rest allemaal meiden. Want zoiets aan een meisje vragen die je weinig gezien hebt, is best akward en dan ga ik gegarandeerd op mijn bek.
Voordeel is misschien dat ik op de donderdag de cursus ga volgen in plaats van dinsdag. Mensen zijn dan eerder in de weekendstemming.
Omdat ze pal langs me zat, maar inderdaad die dingen kan je dubbel zien. En diep zuchten, net te hard strepen en zinnen voorlezen is dus ook normaal gedrag? Verder geen woord uitgewisseld dus denk dat je gelijk hebt..quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat jij al die dingen hebt opgemerkt, betekent dat je er wel degelijk aandacht aan hebt besteed.
Ze vroeg geen aandacht.
Duidelijk teken van frustratie niet van aandacht willen vragen en je leuk vindenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ze pal langs me zat, maar inderdaad die dingen kan je dubbel zien. En diep zuchten, net te hard strepen en zinnen voorlezen is dus ook normaal gedrag? Verder geen woord uitgewisseld dus denk dat je gelijk hebt..
Klinkt alsof ze geďrriteerd was of om aandacht vroeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ze pal langs me zat, maar inderdaad die dingen kan je dubbel zien. En diep zuchten, net te hard strepen en zinnen voorlezen is dus ook normaal gedrag? Verder geen woord uitgewisseld dus denk dat je gelijk hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |