quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
en waarschijnlijk op een leeftijd is dat ze haast geen klanten meer heeft
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Tengano het volgende:
HAHAHAAHAHAHAHAHAAHHAHA Wat een lol zo samen
Nee vrijwilligersquote:
Gewoon blijvenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef lonneberga het volgende:
Ik twijfel steeds meer om af te haken,dit is mijn Utopia niet meer.
ze is wel 72 en wil voor die niksnutten werkenquote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Oh dacht de oudere dame van de nieuwe
Allemaal, erger me groen en geel aan dat overdreven gelach van GJ, die ouwe vrouw en Vicquote:
Lekker denigrerend dan van cees om iemand die daar te gast is en hun wil helpen zo weg te zetten. Gewoon lomp dus.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cees noemt tante Annie een toiletjuffrouw.... :"Is ook een vak..."
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze is wel 72 en wil voor die niksnutten werken
Een 72 jarige nymfomane speciaal voor vieze benniequote:
Neehee, alleen voor de evenementen. En dan niet voor de schoonmaak.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:21 schreef DeNiAs het volgende:
[..]gaan ze dat door een ander laten doen . Schandalig kunnen ze nog langer liggen op hun bed.
Ze hebben een Palmannie gevonden.. als Annie straks nou even een recalcitrante werkster aanneemt is de weg naar DGK vrijquote:Op woensdag 20 april 2016 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tante Annie lust wel een pilsje.
Die gaat Rob dan zeker aannemen.
"Weer zo'n drinker erbij. Je mag hier met de markt al vanaf 12:00 uur al drinken..." (Gert)
Wat ze ook komt doen, het is belachelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, alleen voor de evenementen. En dan niet voor de schoonmaak.
dus datquote:Op woensdag 20 april 2016 12:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat ze ook komt doen, het is belachelijk
ik vermoed dat ze van lieverlee gewoon dagelijks gaan komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat dus ook alleen om evenementen die vrijwilligers. Blijkbaar kunnen ze dat niet met z'n 15e af. Was even in de veronderstelling dat ze daar dagelijks zouden komen voor huishoudelijke klusjes e.d. Dan valt het dus nog enigzins mee, maar blijf het bespottelijk vinden dat ze mensen van buitenaf willen om HUN klusjes te doen. Al blijft zo'n Annie wel top natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |