En hopelijk ook haar op de tanden, worden dan leuke beelden met Fikquote:Op woensdag 20 april 2016 09:45 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Marita heb ik voor gekozen wil de boekhouding en bar gaan doen lijkt mij wel voor conflikten te kunnen gaan zorgen
Niet die van de B en B maar een van een vertrekkende bewoner die een goed kussen had. Bas zei ik heb die van de b en b en toen zei Do dat meen je niet vertel en bas zei geintjequote:Op woensdag 20 april 2016 07:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt .,..Do zei dat eergisteren toen ze met Bas aan het stoeien was over de kussens
ze zei toen dat ze een kussen gestolen had
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hopelijk ook haar op de tanden, worden dan leuke beelden met Fik![]()
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezigquote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die van 48 en die jonge griet
Zie hem alleen maar aan tafel zitten met z'n kop koffiequote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezig
Denk jij de 2 oudere dat die komen?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezig
Als het goed is komt er vanmiddag eentje pratenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie hem alleen maar aan tafel zitten met z'n kop koffie
Van mij mag het..... en dan die oudste eerst alle ballen op Bronno, daarna dumpen en verder gaanquote:
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbijquote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag het..... en dan die oudste eerst alle ballen op Bronno, daarna dumpen en verder gaan
met Cees..... Soort van Collie-taktiek
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbij
Denk dat 'n Rob/Gabs en Fik het niet trekken, wordt binnen de kortste keren heibelquote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbij
Volgens mij zie ik maar 1 bandlid van K-oticquote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Volgens een van de bandleden lijkt het wel een sauna resort
De valsigheid straalt gewoon van die kop af van die achterbakse pisnicht...quote:Op woensdag 20 april 2016 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ziet er toch niet uit als iemand van 24?
[ afbeelding ]
Wat eng brrrrrrrrquote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat DOos overstappen op team alcohol?
Wordt nog druk bij boom 5
[ afbeelding ]
rob heeft zijn hoofd wel laten glimmen, is net een biljartbalquote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat DOos overstappen op team alcohol?
Wordt nog druk bij boom 5
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |