dat heb ik ook,wel lekker hoor,dan heb je in ieder geval iets aan je dag.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Al zou ik het willen, ik kan niet uitslapen, niet dat ik het niet wil, maar ben gewoon vroeg wakker.
Goedemorgen, hier nog één, 4.57 uur.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Al zou ik het willen, ik kan niet uitslapen, niet dat ik het niet wil, maar ben gewoon vroeg wakker.
Rob weer aan het stoken, we weten dat hij Bas niet moet...... naar ventje die zuipende boeddhaquote:Op woensdag 20 april 2016 08:06 schreef PTLe het volgende:
Uit het filmpje van midden in de nacht .
[ afbeelding ]
Ze zegt hier Ow wat erg ik moet bas waarschuwen
[ afbeelding ]
Dit is uit het filmpje Fritsie , Bas is die boomhut aan het maken in de nachtquote:Op woensdag 20 april 2016 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rob weer aan het stoken, we weten dat hij Bas niet moet...... naar ventje die zuipende boeddha
Helaas heeft dr bed geen wieltjesquote:Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rollademona in beweging.....
Die zal de rest van de dag wel weer gaan "afvallen" (Lees op bed liggen)
Behalve als er wat te vreten is natuurlijk.
Oh wacht, om 12 uur komt ze er even uit om de nieuwen te begroeten.
zou jammer zijn,ik heb op die andere gestemd(ben even haar naam vergeten).quote:Op woensdag 20 april 2016 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wie ze naar binnen sturen,ik gok op oma en dat meisje.
GMquote:Op woensdag 20 april 2016 08:06 schreef PTLe het volgende:
Uit het filmpje van midden in de nacht .
[ afbeelding ]
Ze zegt hier Ow wat erg ik moet bas waarschuwen
[ afbeelding ]
jouw uiquote:Op woensdag 20 april 2016 08:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Whahaha, eendenbek in volle glorie
Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Ik heb hem er nooit op betrapt. Andere bewoners wel, die daarna nog eens rustig gaan eten en drinken voordat ze naar bed gaan. Heel apart.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Lekker flossen..quote:Op woensdag 20 april 2016 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handen
Zo naar om hem zo te zien .quote:Op woensdag 20 april 2016 09:01 schreef spapaars het volgende:
GM.
Kijk hem nu, maakt zich druk over wat de kijkers krijgen te zien over de relaties, maar vergeet dat hij op de streams uit z'n neus vreet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik zijn kop zie.
Ja, het klinkt niet echt lekkerquote:Op woensdag 20 april 2016 09:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om dat oefenen met zingen. Ramona kan nog wel een beetje zingen, maar GJ en Cemal echt niet. Wel leuk dat ze dan toch meedoen.
Jessie zit op de bank te luisteren en kan af en toe zijn lach niet onderdrukken.
Marita heb ik voor gekozen wil de boekhouding en bar gaan doen lijkt mij wel voor conflikten te kunnen gaan zorgenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die van 48 en die jonge griet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |